Kuinka usein treenaatte

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Oge
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Oge

Moro.

Kuinka usein treenaatte omaa lajienna viikossa?
Tuntuu että kahdesti viikossa treeneissä on hidasta kehitystä ja kolmesti pitäis ainakin käydä. _Teoriassa_ kävisin neljästi, mutta aikaa ei vain tunnu riittävän! :(
<prkl>Lisäksi potuttaa että kahdet treenit kolmesta on la & su heti puolen päivän jälkeen.</prkl>

Terveisin Oge, Judoa vuodenvaihteesta asti treenannut.

Käyn Krav Magas ke,la ja su eli kolme kertaa viikos. Maanantaisin ois kans treenit mut oon yleensä siihe aikaa punttisalil joten se jää välii.

Itse olen käynyt n.4 kertaa viikossa. ti,to (2x), pe. Päällä puntti 2-3 kertaa.
Treeneistä kaksi on mattorandoria ja yksi pystytekniikkaa ja yksi pystyranttua.
Ja judo on munkin laji

ITF Tkd, viralliset harjotukset 3 x vk, siihen päälle 3 x punttis plus tekniikkaharjoitukset punttiksen jälkeen..

4-5 kertaa viikossa lajiharjoitukset sekä yksi lenkki viikossa. Punttia en tee tällä hetkellä ollenkaan. Kesällä teen kolmen kuukauden voimaharjoittelujakson ja lajiharjoitukset on vain 1-2 kertaa viikossa.

No nyt on vähä huonosti kerenny ja päässy treenaamaan. Mutta aikasemmin tuli treenattua 3-4 kertaa viikossa plus 3 kertaa punttia. Nykyään ei oo ollenkaan punttia ja treenit 3 kertaa viikossa.

Itse reenaan 5-8 kertaa viikossa ja reenien jälkeen 2 kertaa viikossa kuulajumppaa. Siihen päälle vielä 2-3 lenkkiä viikossa. Uinnin lisäisin vielä, mutta klooriallergia vaikuttaa asiaan hieman rajoittavasti :itku:

Minkämoista salitreenii te ootte vetäny kamppailun lisäksi?
Ei varmaan tuo massankasvatus-ohjelma oikein päde...
Kokoakin vaan olis ihan mukava saada =)

lumbago sanoi:
Meikä vetää salil koko kropan 3x viikos 2x8 ja 2x6 liikkeil.
Penkkii,kyykkyy,rinnallevetoo sun muuta.

Aika pitkälti samoilla linjoilla! Tosin 3x8 ja sitte 2x niin monta ku vielä jaksaa suht kevyillä painoilla (tyyliin 50% maximista eka, sitte pois vähä kiloja ja niin monta ku jaksaa taas jnejne kunness ei oo ku tanko/todella vähän painoja jäljellä).

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
3x8 ja 2x8 oon ite tehny, jalat, vetävät ja työntävät mallilla..

Syksyn kilpailukaudella 4 kertaa viikossa (ma, ti, to, pe) 2h judotreenit ja 3 kertaa viikossa punttia (ma, ke, la). Sunnuntai tavallisesti lepäilyä. Sitten lenkki pari kertaa viikossa á ~10km.

Neljänä päivänä viikossa on mulla ihan sopiva navy seal-ohjelman(ilman uintia) kanssa. Juu toi 2krt/viikko ei oikeen riitä kun siinä tulee liikaa sellasia päiviä että tekis mieli treenata, mutta voihan sitä vaikka piestä säkkiä kotona (pidemmän päälle tylsää) jos ei oo treenejä.

Lajiharjoituksia on molemmissa lajeissa tällä hetkellä 3xvko ja sitten tietysti vapaavuorot. Sen lisäksi päälle puntti. Ja satunnainen aerobinen. Ruokaa kuluu, ja palautusjuomia.

Viikossa tulee liikuttua noin 4-8 tuntia. Lajinomaista (KM+KB) näistä 3-6 tuntia, loput lenkkeilyä, kuntopiiriä tai salilla treenausta.

3-5 lajitreeniä viikossa, parikertaa puntilla ja kerran lenkillä. Tietysti vähän riippuu mitä yritetään treenata. Nyt vielä yritän saada jalkoihin reilusti lisää lihaa kun leikkauksen takia vähän kuihtuneessa kunnossa nuo reiskat on:(

1,5h nyrkkeily treeni ja 2x2h shootfight treenit + 2 rockylenkkiä (huitomista ja kuperkeikkoja) + kotona punttaamista..

ennen 2 salipäivää, mutta nyt loppu motivaatio 2 bodauksen vuoden jälkeen :(

5-12 kertaa viikossa harjoittelen kamppailulajeja.
Nyt olisi tarkoitus lisätä voimaharjoitteluakin raskaaseensarjaan siirtymisen vuoksi.

Suositut

Back
Ylös Bottom