Kuinka teillä läski jakaantuu?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mulla kerääntyy jos kerään jenkkiksiin + alaselkään, alavatsaan ja tisseihin. Myös käsissä ja takamuksessa varmaan näkyy jos alan lihomaan. Aika tasaisesti on joka puolella vaikka eihän tuota rasvaa nyt vielä ihan hurjasti ole, sillein sopivasti kumminkin.

Vyötärölle kaikki, ja naamaan. Tosin painovoima alkaa tässä iän myötä tehdä tehtäväänsä eikä ylävatsa ota enää niin nokkiinsa, perse tuntuu leviävän herkemmin. Ehkä mulla on puberteetti vielä kesken.

Tähän mennessä ainoa paikka mihin olen rasvan huomannut isommin kertyvän, on takareidet. Muualta jos ottaa ihoa sormien väliin, on sen paksuus ~5 mm-1.5 cm, mutta takareisistä (ulkosyrjästä) kun nappaa kiinni, niin sormien välissä on 4-5 cm tavaraa. Parempi vain tosin, kun reiden ympärys on silti alle puoli metriä. Tuntuu ettei vain pysty syömään niin paljon että rasva pääsisi tarttumaan.

Reisiin, perseeseen ja vyötärölle noi tuntuu menevän. : <

Läski jakautuu jokseenkin tasaisesti mulla. Jotenkin tuntuu siltä et reisiin vähän normaalia enemmän.

Kaikki mahaan. Jollen kävisi salilla ja söisin kuin sika, olisi meikäläisellä todennäköisesti massiivinen maha ja spagetinohuet jalat ja kädet. Kaunista...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tonne korvien väliin kertyny suurin osa läskeistä

Kaulassa hieman, perseessä hieman vissii, ja vatsassa (alhaalla) ja reisissä.

Jaa ala-vatsaan ja rintoihin:( Ei yhtään kiva ku o tota läskii näinki paljo ku nyt on.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom