Arvoisat Gurut,
pitäisi päästä taas piiitkän ajan jälkeen takaisin kasvu-uralle.
Treenattua on tullut joku ~9 vuotta enemmän ja yleensä vähemmän tieteellisiin menetelmiin tuijottaen. Viimeiset vuodet ovat olleet jatkuvaa kadonneen motivaation etsintään kun kehitystä ei ole ollut nähtävissä pitkään aikaan ja aikakin tuntuu olevan kortilla. Ohessa hieman perustietoa treeneistäni jos osaisitte neuvoa takaisin oikealle polulle.
Tullut jo useampi vuosi treenattu samalla jaolla eli 4 kertaa viikkoon:
1. päivä rinta+hauis
2. päivä jalat
3. päivä lepo
4. päivä ojentajat+olkap.+hartiat
5. päivä selkä
6. päivä lepo
7. päivä lepo
Liikkeitä olen vaihdellut aina silloin tällöin (yleensä salin varustuksen mukaan).Toistoja olen tehnyt 6-10 ja sarjoja teen nyt noin 14/lihasryhmä.Treenien nettokesto on noin 1,5 h. Sarjat ja maksimit ovat pysyneet samoina jo ties kuinka pitkään. Tosin olen alkanut kiinnittämään enemmän huomioita suoritustapoihin.
Evästä tulee nautittua kutakuinkin tähän malliin:
09:00 raejuusto+jugurtti+hedelmä
12:00 tonnikala + ananasta
16:30 lämminruoka
19:00 jugurtti+hedelmä
21:30 (salin päälle) rahka+jugurtti+banaania tms.
Viikonloppuisin sitten hieman erilaisella syklillä.
Nyt on tavoitteena sulattaa ylimääriä pois noin 10 vuoden bulkkauksen jälkeen jonka aikana paino on noussut 75->105 ja
rasvat huitelevat jossain tähtitieteellisissä lukemissa. Samalla tietysti pitäisi saada jotenkin lihoja kasvatettua. Mitä periaatteellisia muutoksia kannattaisi ottaa harkintaan?
pitäisi päästä taas piiitkän ajan jälkeen takaisin kasvu-uralle.
Treenattua on tullut joku ~9 vuotta enemmän ja yleensä vähemmän tieteellisiin menetelmiin tuijottaen. Viimeiset vuodet ovat olleet jatkuvaa kadonneen motivaation etsintään kun kehitystä ei ole ollut nähtävissä pitkään aikaan ja aikakin tuntuu olevan kortilla. Ohessa hieman perustietoa treeneistäni jos osaisitte neuvoa takaisin oikealle polulle.
Tullut jo useampi vuosi treenattu samalla jaolla eli 4 kertaa viikkoon:
1. päivä rinta+hauis
2. päivä jalat
3. päivä lepo
4. päivä ojentajat+olkap.+hartiat
5. päivä selkä
6. päivä lepo
7. päivä lepo
Liikkeitä olen vaihdellut aina silloin tällöin (yleensä salin varustuksen mukaan).Toistoja olen tehnyt 6-10 ja sarjoja teen nyt noin 14/lihasryhmä.Treenien nettokesto on noin 1,5 h. Sarjat ja maksimit ovat pysyneet samoina jo ties kuinka pitkään. Tosin olen alkanut kiinnittämään enemmän huomioita suoritustapoihin.
Evästä tulee nautittua kutakuinkin tähän malliin:
09:00 raejuusto+jugurtti+hedelmä
12:00 tonnikala + ananasta
16:30 lämminruoka
19:00 jugurtti+hedelmä
21:30 (salin päälle) rahka+jugurtti+banaania tms.
Viikonloppuisin sitten hieman erilaisella syklillä.
Nyt on tavoitteena sulattaa ylimääriä pois noin 10 vuoden bulkkauksen jälkeen jonka aikana paino on noussut 75->105 ja
rasvat huitelevat jossain tähtitieteellisissä lukemissa. Samalla tietysti pitäisi saada jotenkin lihoja kasvatettua. Mitä periaatteellisia muutoksia kannattaisi ottaa harkintaan?