Kuinka saada rasvaa alas, niin ettei lihakset kasva???

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vesimies
  • Aloitettu Aloitettu
Hei,
olen nainen 36 / 168cm / 69kg. Rasva% 26. Lihasten määrään olisin tyytyväinen, mutta miten saada rasvaa tästä alas??? Teen bootcamppeja n. 2x vko + kahvaa kerran (10kg kuula) n. 50min + kerran spinnaus 1h. Protskuja tulee normipäivänä n. 120g ja urheilupäivänä 140g. Löysät hiilarit kuta kuinkin veke. Nyt yritän saada rasvaa pois, ja paino nousee = lihasmassa kasvaa. En enää halua tulla suuremmaksi, farkut alkaa kivasti kiristämään jo pepusta ja reisistä. Mulla on oma kehoanalyysimittari, jolla pystyn seuraamaan tilannetta missä mennään...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
laihduttamalla

jos sun paino nousee, silloin et laihduta, vaan lihotat

toinen vinkki: heitä se "kehoanalyysimittari" roskiin, sillä et voi seurata kuin korkeintaan painoasi jos siinä vaaka on

Jos sä onnistut tosiaan laihtumaan samalla kun sun lihasmassa kasvaa, kerro ihmeessä miten se tehdään?! :D

Normaalisti laihduttaessa lähtee myös lihasmassaa, mulla esimerkiks 3 kk:n aikana 7 kiloa rasvaa, 2 kiloa lihasta. Oisin mieluusti luopunut vain siitä läskistä... Ootko mitannut sillä mittarilla sun että lihas on lisääntynyt, vaan ootko tehnyt ulkoisia havaintoja? Rasvan lähtiessähän lihakset näyttää aina muhkummilta... :)

Luonnollinen tapa on nostaa kehon energiankulutusta siten että lihaskasvulle ei tule ärsykettä. Käytännössä kannattaa tehdä sitä mitä himokasvattelijat karttaa kuin ruttoa eli harrastaa reilusti kestävyysliikuntaa ja syödä alle kulutuksen. Tämä siis jos omaat sellaiset bodarin geenit, joista omakin tyttöystävä aina mainitsee. Niillä geeneillä pelkkä vilkaisu tankoon kasvattaa pakarat ulos farkuista ja paidan hihatkin repeilee. Sitä habaansa se sit esittelee harva se päivä ja mä kysyn että missä, missä ihmeessä on se haba.

Tämä siis jos omaat sellaiset bodarin geenit, joista omakin tyttöystävä aina mainitsee. Niillä geeneillä pelkkä vilkaisu tankoon kasvattaa pakarat ulos farkuista ja paidan hihatkin repeilee. Sitä habaansa se sit esittelee harva se päivä ja mä kysyn että missä, missä ihmeessä on se haba.
Melkoset geenit jos saa lihasmassaa kasvatettua miinuskaloreilla ja samalla vilkaisee aika-ajoin tankoon, minkähänlainen hulkki siitä tulis jos sen laittas plussakaloreille ja pistäis vaikka treenaamaan...

Aloittajalle: lihakset ei kasva miinuskaloreilla eli syöt liikaa jos reidet ja perse leviää. Syöt vähemmän kuin kulutat niin rasva palaa ja paino tippuu ja lihaksetkin saattaa jopa pienentyä.

Kaloreita tulee noin 1500 - 1700 / pvä, elikkäs sit lähetään sieltä pudottamaan. Oikeesti, kyllähän se on geeneistäkin kiinni, miten treeni ottaa vastetta. Lihakset näkyy käsivarsista tosi selkeesti, takapuoli on ns noussut (ei jää enää kynänpito-telinettä persauksiin), samoin vatsalihakset on erotettavissa. Toki on tietenkin rasvaa päällä, mutta ei nyt tarvitse sen kummemmin tiirata että näkyisivät. Keho on muuttanut selkeesti muotoaan kesästä, painoa tullut n. 1kg lisää ja hartiaseutu leventynyt myös.

Tähän lihasmäärään olen varsin tyytyväinen, en haluaisi enää "kasvaa", vaan kiinteytyä. Elikkäs siis syön liian paljon, näin se sit vaan menee. Läskit löllyy reisissä, joissa mulla on oikeesti isot lihakset (parhaillaan kyykky ollut 165kg, usko tai älä, vapaalla tangolla), jonka vuoksi en halua alavartaloakaan enää suuremmaksi. Lähden tuolle aerobiselle tielle, pitkään treeniä ja lihaskuntoa siinä sivussa bodailematta? Ja Kaloreita alas, mites tuo proteiinin määrä??? Kommentteja??

Puolessa vuodessa :)! Siinä lukee, parhaimmillaan. Painoa oli silloin jotain 95kg, ehkä enemmänkin. Olen ollut siis tooooooosi iso.... vahva läski. Mutta enivei, tällä mennään. Eli hypätään tuohon aerobiseen kelkkaan!

tarkotat siis että olet tarkotuksella laihduttanut itseltäsi pois 25kg lihasta jos enää et kyykkää noin paljoa? vai että isommalla läskimäärällä nostit enemmän painoa kyykyssä? sulla on ongelmana että rasvaa palaa mutta lihakset silti kasvaa, mutta kyykkäsit enemmän isoilla läskeillä kuin isoilla lihaksilla? you sense no make

Vaikka sitten noin :) Luultavasti pudotin 25kg lihaksia pois :) :) :) En tosiaankaan kyykkää enää noin paljon, enkä tod haluakaan. Olin tosi iso, läski omassa tapauksessani ja isot on vahvoja muutenkin kuin pienemmät. Treenasin kyllä paljon, ja syöminen niin pielessä kuin voi olla. SYömiseen oonkin oppinu kiinnittämään huomiota VASTA noin vuosi sitten!!!? Ja oppia lisää tässä etitään. Mitä tuo kommentti miinuskaloreista tarkoitti?

Hei,
olen nainen 36 / 168cm / 69kg. Rasva% 26. Lihasten määrään olisin tyytyväinen, mutta miten saada rasvaa tästä alas??? Teen bootcamppeja n. 2x vko + kahvaa kerran (10kg kuula) n. 50min + kerran spinnaus 1h. Protskuja tulee normipäivänä n. 120g ja urheilupäivänä 140g. Löysät hiilarit kuta kuinkin veke. Nyt yritän saada rasvaa pois, ja paino nousee = lihasmassa kasvaa. En enää halua tulla suuremmaksi, farkut alkaa kivasti kiristämään jo pepusta ja reisistä. Mulla on oma kehoanalyysimittari, jolla pystyn seuraamaan tilannetta missä mennään...

--Ole kuule ihan huoletta, et saa liikaa lihaksia vaikka treenaat mailman tappiin ilman lääkkeitä. Kymmenen kilon ylipaino sulla näyttää olevan.

Suositut

Back
Ylös Bottom