Kuinka pian lenkille sali/ruoka/lepo session jälkeen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja luumu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli jos juoksua ei saa mahtumaan päivänkulussa aamuun niin kuinka paljon pitäisi salitreenin+ruoan jälkeen pitää taukoa ennen juoksua, jos sellainen sattuu samalle päivälle kuin sali?

Onko lihasten kannalta kovin paljon tuhoisampaa järjestää asia tyyliin treeni klo 16, välissä ruoka ja lepoa ja juoksu joskus klo 21 viimeistään KUIN ETTÄ juoksee aamulla klo 7 ja vetää punttitreenin klo 16.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mun mielestä parempi tehdä noi aerobiset aamulla, tai sitten heti puntin jälkeen esim. 20-30 minuuttia. Ihan täältä luettua juttua.

Mäkään en saanut nyt aamuaerobista onnistumaan joten aerobinen on salille/salilta reipas kävely jolloin sain tunnin verran aerobista salin yhteyteen. Jotenkin tuntui itselle paremmalta noin kuin, että pitäisi hiukan huilia ja sit lenkille.

Zone-sarja -42%
Timban kanssa samaa mieltä.

Muutenhan tuo menee aikamoiseksi ylirasitukseksi. Jos nyt ajattelee, että ensin vetelee salilla sata lasissa, ruokailee ja heti kun kroppa on rauhoittunut, pitää heti alkaa vetämään täysillä. Kävely(matalahkolla sykkeellä) on sitten asia erikseen, se toimii jokseenkin hyvin palauttavana vaikka illalla.

Joo, samaa mieltä edellisten kanssa eli aerobinen aamulla tai lepopäivinä. Ja treenit sitten illalla. Mutta joku 8-10 tuntia ainakin väliä.
Itse en lähtisi enää samana päivänä salin jälkeen juoksemaan.

Itseasiassa hieman olen miettinyt että onko mitään haittoja tuolla treenin jälkeen tapahtuvalla aerobisella. Esim. jos treenaan jalat niin mikä merkitys on viellä polkea kuntopyörää sen päälle. Ainakin siinä palautumisen alkaminen hieman viivästyy mutta entä esim. palkkarin meneminen oikeaan osoitteeseen? Eli miten meneekö palkkarista osa esim. korvaamaan niitä menetettyjä kaloreita joita kuntopyörällä kulutettiin ja loput sitten harjoitettuihin lihaaksiin vai?

Back
Ylös Bottom