Kuinka paljon vietät aikaa Pakkiksella?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Kuinka monta tuntia vietät Pakkotoistolla keskimäärin päivässä?

• Alle 1h

Votes: 0 0,0%
  • 1-2h

Votes: 1 100,0%
  • 2-4h

• 4-6h

• 6-8h

• 8-10h

• 10-12h

• Total voters
    1
1-2h päivässä normaalisti. Joskus tulee etten käy täällä jopa päiviin, mutta aika säännöllisesti se pari tuntia päivässä tulee selailtua. Kyllä siinä kerkee muutakin tekemään tän lisäksi ni ei se liialta tunnu.

Päivittäin menee täälläkin yht. se 1-2h. Mutta kun on niin kätevästi aina hollilla, kun työskentelen koneen ääressä melko paljon.

E: Ja joo, olen koukussa. :nolo:

Tässä oli kunnon vieroitus pakkiksesta... viimeksi olin 11.10 täällä ja nyt sitten joku +3100 threadia... luettavana, no selkä jumissa ja kun kärsii istumaan niin samahan se aikaa on näin kuluttaa.

Aamuisin tulee vajaa tunti selailtua ennen opintoja. Sitten opinahjossa ehkä puolesta tunnista tuntiin ja illalla 3-5 tuntia. Mitäs se tekeekään...7 tuntia pahimmillaan :eek: Viikonloppuisin varmaan vielä + pari-kolme tuntia ainakin, jos ei ole töitä. Huhhuh, pitäisköhän käydä ulkona enemmän?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
AIVAN SIKANA! yleensä 2-6 h oon ihan koukussa . jos oon jossain muualla nii aattelen silloinki et mitä pakkiksella touhutaa..

pakkis rules!

Omasta mielestä juuri sopivasti (about 2-4 tuntia päivässä), mutta porukoiden mielestä liikaa! :D

Välillä jää nuo kouluhommat kieltämättä toissijalle. :rolleyes:

1-4h/d

Semmonen 6h/päivään! Eli ihan liikaa..:D Joku tuolla mainitsi, että pitäs avatarin viereen saaha kello, mistä näkis paljonko ollu pakkiksella!

Liikaa! Varmaan 2-5h, tuonkin ajan voisi opiskella...

~10h :rolleyes:

per viikko.

Back
Ylös Bottom