Kuinka paljon vietät aikaa Pakkiksella?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Kuinka monta tuntia vietät Pakkotoistolla keskimäärin päivässä?

• Alle 1h

Votes: 0 0,0%
  • 1-2h

Votes: 1 100,0%
  • 2-4h

• 4-6h

• 6-8h

• 8-10h

• 10-12h

• Total voters
    1
En ole mitannut kauan menee aikaa päivässä, mutta aina käyn stiigaamassa pakkotoiston jutut ku olen koneella. Vaimokin on sanonut että olen koukussa pakkotoistoon :) täytyy myöntää ettei ole väärässä!
Käyn aamulla,päivällä ja illalla kattomassa onko mitään mielenkiintoista.

Työpäivän ajan on auki. Aktiivisuus riippuukin sitten työpäivän intensiteetistä ehtiikö sitä välissä selailla. Kotona iltaisin treenin jälkeen tulee myös tsekattua. Eli nyt.

Edit: oon muuten ainakin osittain lukenut jokaisen treenit -osiossa olevan viestiketjun. Niitä on muutrn yli 300 :D no, meni siihen kyllä onneksi aikaakin vuoden päivät ettei ihan kokoajan tarvinnut olla nenä ruudussa :D

Kyllähän pakkis on auki jos tietokone on päällä, ja yleensähän tuo on töissä ja kotona päällä. Kait niistä silmäilyistä tunti tai kaksi saattaa päivässä kertyä. Riippuu kuinka vähän muuta hommaa on...

Hyvin paljon. On niin monipuolinen foorumi, niin tulee selailtua. Kun koneelle istuu illalla niin tulee aina avattua ja välilehdessä säilytettyä. Niin hyvää juttua ja keskustelua syntyy, että on pakko seurata. Joskus tylsyyksissään töissä ollessa (jos on hiljaista) saattaa floodata tänne jotain. :D

Tämä on kyllä tosi monipuolinen foorumi, tuli mieleen mitä tähänsa. Kirjoita guugleen jotaki ja sieltä ohjataan Pakkikselle. M&M ! Treeniohjeet, ravintoohjeet, yleiset ihmisten höpötykset.. Pohjaton kaivo :) Aina löytyy jotaki mukavaa luettavaa. Vitsin koukuttava:thumbs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Back
Ylös Bottom