Olen tässä treenannut reilu 2vko:a. Olisi hauska kuulla kuinka paljon teillä nousi tulokset/paino vaikka esim ensimmäisellä kuukaudella? Vaikka pitemmälläkin aikavälillä, että saan vähän viitteitä tietääkseni rullaako tää reenaus ihan oikein. Ohjelmani laitan jonkun ajan päästä kunhan saan selvitettyä liikkeiden oikeat nimet.
On hauskaa vaihtaa painoa isompaan, vaikka painot ovat vielä pieniä mutta tämä harrastus on vetänyt kyllä puoleensa, ehkä se pumppi olo mikä on reenien jälkeen tekee tästä tekemisen arvoisen :D
Mikäs juju siinä on ettei pitäisi syödä ihan reenien lähellä sekä alkuun että loputtua?
PAKKO syödä on niin pirun nälkä
Olen myös miettinyt lähinnä palautusjuoman ostoa, liekkö tuo miten pahan makuista. Kerran maistelin jotain nutriletin proteiinia, :urjo:
Mitä suosittelisitte näin alkuun? Riittääkö pelkkä palautusjuoma jos ruokailu on muuten suht kunnossa?
1. Elikkäs paljonko teidän painonne nousi harjoituskauden alussa!
2. Vaihtuiko punttien kilomäärät nopiaan suurempaan? (myös esimerkkejä paljonko penkin ykkönen on noussut 3 jakosella reenillä)
3. muut vinkit otan myös innolla vastaan!
4. Tekevätkö muut yleensä 3 sarjaa? Itse teen yleensä 4 x 10.
Liikkeitä reeneissä yleensä 5 - 7. Riittävä (?)
Ei tästä sen enempään jatkan ohjelmasta seuraavassa postauksessa kenties..
Kiitos jos jaksatte vaivautua vastaamaan!
On hauskaa vaihtaa painoa isompaan, vaikka painot ovat vielä pieniä mutta tämä harrastus on vetänyt kyllä puoleensa, ehkä se pumppi olo mikä on reenien jälkeen tekee tästä tekemisen arvoisen :D
Mikäs juju siinä on ettei pitäisi syödä ihan reenien lähellä sekä alkuun että loputtua?
PAKKO syödä on niin pirun nälkä
Olen myös miettinyt lähinnä palautusjuoman ostoa, liekkö tuo miten pahan makuista. Kerran maistelin jotain nutriletin proteiinia, :urjo:
Mitä suosittelisitte näin alkuun? Riittääkö pelkkä palautusjuoma jos ruokailu on muuten suht kunnossa?
1. Elikkäs paljonko teidän painonne nousi harjoituskauden alussa!
2. Vaihtuiko punttien kilomäärät nopiaan suurempaan? (myös esimerkkejä paljonko penkin ykkönen on noussut 3 jakosella reenillä)
3. muut vinkit otan myös innolla vastaan!
4. Tekevätkö muut yleensä 3 sarjaa? Itse teen yleensä 4 x 10.
Liikkeitä reeneissä yleensä 5 - 7. Riittävä (?)
Ei tästä sen enempään jatkan ohjelmasta seuraavassa postauksessa kenties..
Kiitos jos jaksatte vaivautua vastaamaan!