Tässä melko aloittelevana kuntoilijana haluaisin vähän lisätietoa mikä on liikaa liikuntaa? Olen urheillut pienestä pitäen välillä vähän taukoja pitäen, viimeine vuosi meni 1-4krt viikossa kuntosalilla (kesä pois lukien) ja nyt aloitin ihan kunnolla liikkumisen. Laitan tähän parin-kolmen viikon kuntoiluni niin voisiko joku viksumpi kertoa onko lepoa liian vähän tai salitreenien välillä liian vähän taukoja ym?
17.2
ma 75min kuntosali, 60min kävely
ti 70min lenkki
ke 60min kuntosali, 20min lenkki
to 30min kävelyä 30min venyttely
pe 60min kuntosali, 20min kuntopyörä, 60min kävely
la kevyt kävelylenkki ja ulkoilua
su 80min kävelylenkki
ma 60min kinesis, 15min crosstrainer
ti 60min kävely, 60min pilates, 30min kuntosali, 30min crosstrainer
ke 60min bodybalance, 45min pace, 30min kävely
to 20min kuntopyörä, 80min kävely
pe 60min bodypump, 20min kuntosali, 20min kävely
la 20min kuntopyörä, 30min venyttely
su 90min ulkoilua
ma 60min bodycombat, 30min kuntosali, 20 min kävely
ti 30min kuntosali, 30min kuntopyörä
ke 45min kuntosali
to 60min bodyvive 60min bodypump
pe 30min hiihto, 30min kuntosali
välipäiviä en pidä, vaan välipäivinäni ulkoilen tai käyn kävelemässä ettei tulis yhtään laiskottelupäiviä. onko pahasta? en tykkää vain olla vaan tahdon liikkua edes rauhallisesti jos ei muuta. olen jaksanut hyvin ja odottanut lihaskipeyden lähtemistä ennen kun olen treenannut samaa kohtaa uudestaan.
ohjelma on kaksijakoinen, omaohjaajani suunnitelema ja olen siihen erittäin tyytyväinen. yläkroppaan enemmän massaa ja voimaa, jalkoihin taas kestävyyttä että jaksais nuo lenkitkin paremmin jatkossa..tuo eka viikko oli semmoinen ettei vielä ollu tuo uusi sali käytössä siksi vähän tylsempi ohjelma.. mutta juu, kiitos avusta kaikille vastaajille!
17.2
ma 75min kuntosali, 60min kävely
ti 70min lenkki
ke 60min kuntosali, 20min lenkki
to 30min kävelyä 30min venyttely
pe 60min kuntosali, 20min kuntopyörä, 60min kävely
la kevyt kävelylenkki ja ulkoilua
su 80min kävelylenkki
ma 60min kinesis, 15min crosstrainer
ti 60min kävely, 60min pilates, 30min kuntosali, 30min crosstrainer
ke 60min bodybalance, 45min pace, 30min kävely
to 20min kuntopyörä, 80min kävely
pe 60min bodypump, 20min kuntosali, 20min kävely
la 20min kuntopyörä, 30min venyttely
su 90min ulkoilua
ma 60min bodycombat, 30min kuntosali, 20 min kävely
ti 30min kuntosali, 30min kuntopyörä
ke 45min kuntosali
to 60min bodyvive 60min bodypump
pe 30min hiihto, 30min kuntosali
välipäiviä en pidä, vaan välipäivinäni ulkoilen tai käyn kävelemässä ettei tulis yhtään laiskottelupäiviä. onko pahasta? en tykkää vain olla vaan tahdon liikkua edes rauhallisesti jos ei muuta. olen jaksanut hyvin ja odottanut lihaskipeyden lähtemistä ennen kun olen treenannut samaa kohtaa uudestaan.
ohjelma on kaksijakoinen, omaohjaajani suunnitelema ja olen siihen erittäin tyytyväinen. yläkroppaan enemmän massaa ja voimaa, jalkoihin taas kestävyyttä että jaksais nuo lenkitkin paremmin jatkossa..tuo eka viikko oli semmoinen ettei vielä ollu tuo uusi sali käytössä siksi vähän tylsempi ohjelma.. mutta juu, kiitos avusta kaikille vastaajille!