Kuinka orjallisesti noudatatte treeniohjelmaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lulu
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Jos joudun pitämään lepoa niin on mentävä hoitoon suljetulle osastolle ja ottamaan levyllisen diapamia!!!
;)

Ei vai, täällä jumpataan sillein fiiliksen mukkaan. Kova oon tietysti salilla käymään koska se on hirmu kivaa puuhaa. Joillakin viikoilla ei vain jaksa ja jos on jotain muuta niin mitäpä tuo loppupeleissä haittaa jos taukoa tuleekin.esimerkiks jos lähtis viikoksi jonnekin reissuun niin ei olis ensimmäisenä mielessä että missä käyn junpalla ja mistä saa ehramia. Sellasella 4-5 jakosella mennään ja neljä viis reeniä viikossa, joskus vähemmänkin. Ja kierto saattaa venyä jos ei lihakset oo palautunu. Mikään ei ole vakiota ja kaiken takana on aina järjestelmällinen treenien epäjärjestys:D

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Minä olen vätys ja taipuvainen aivan liian helposti skippaamaan treenejä, vaikkei mitään sairautta tms olisi. Ja sitten tulee morkkis. Hyväksi lääkkeeksi tähän on tänä syksynä osoittautunut syklinen treeniohjelma, jossa on tarkasti suunniteltu progressio ja "systeemi" eli yhdenkin kerran skippaaminen aiheuttaa korttitaloon sortumia ja sykli pitää aloittaa alusta tai tehdä jotain muita hankalia korjausliikkeitä. Ja kun sairastelujen jälkeen sain nyt vihdoin ensimmäisen ehjän syklin tehtyä, niin tulokset ovat olleet niin HIENOJA että olen supermotivoitunut toiseen sykliin joka on juuri alkanut.

Kyllästyn aika herkästi, joten myös sikäli tämmöinen tosi vaihteleva ohjelma on kiva. Kyllä mä sitten teen joka kerta treenin orjallisesti, täysillä ja säntillisesti, kun salille asti pääsen, hankaluus on nimenomaan aina se lähteminen. Narsisti-Amaryllis jaksaa kyllä vetää treenin aina täysillä kun salilla on niin kivat ne peilit ja valaistus jossa näytän hyvältä :haart: :nolo: :lol2:

Zone-sarja -42%

Latest posts

Back
Ylös Bottom