Kuinka monta välipäivää tarvitsette...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kalle2
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
ei noissa mitään välipäiviä tarvitse pitää. kyseessä on eri lihakset.

tai jos haluaa vättämättä välipäivän, niin sitten vaikka näin:

ma: rinta, hauis
ti: jalat, olkapäät
ke: selkä, ojentajat
to: lepo
pe: kierto alusta

Itse on tullut joskus vedettyä neljäkin reeniä putkeen niin että ei olisi samat lihat rasituksessa peräkkäisinä päivinä, mutta kyllä silti kropan palautuminen vaatii lepopäiviä, vaikka olis eri lihat kyseessäkin. Kaikki vaikuttaa kaikkeen.

Nyt reenaan itse ma, ke ja pe.

luin että kuinka monta välipalaa tarvii päivässä.. treenata pystyis vaikka joka päivä, mutta 1-3 päivää silti pidän väliä (1-jakoinen). Välipaloja parintunnin välein. hiihaahoo:zzzz:

Luin kans et monta välipalaa tarvitsette...jep jep ;) 4-jakoisella treenaan elikkäs ma & ti treenaillaa, ke välipäivä, to & pe treenaillaa ja sit la & su välipäivä.

Manti78 sanoi:
Luin kans et monta välipalaa tarvitsette...jep jep ;) 4-jakoisella treenaan elikkäs ma & ti treenaillaa, ke välipäivä, to & pe treenaillaa ja sit la & su välipäivä.
Aivan sama homma täällä, mutta dietillä teen ke, la ja su jotain pieniä lihaksia kuten pohkeita, forkkuja, vatsoja ja ennen noiden whopaamista teen aamuaerobista.

Loppudietti eli enskuun loppuun asti mennään 7 punttireeniä viikossa + 3-4 aerobista siihen päälle eli ei välipäivän välipäivää... :rock: prkl ja sen rasvan on parempi lähteä tästä kropasta... :D

Itse veivaan hauikset ja ojentajat samalla kertaa, toimii ainakin minun kohdallani.
Eli:
Ma rinta
Ti jalat
To kädet
La selkä ja olkapäät

Mm. Mike Matarazzo aikoinaan teki kädet samassa treenissä, onko se sitten meriitti, siitä voidaan taas olla montaa mieltä;)

1. Selkätreenistä hauistreeniin = vaikka seuraavana päivänä
2. Hauistreenistä selkätreeniin = yksi päivä
3. Rintatreenistä ojentajatreeniin = yksi päivä
4. Ojentajatreenistä rintatreeniin= mieluummin kaksi päivää

oma treenijako tällä hetkellä noiden suhteen
ma:kädet
ke:selkä
pe:rinta

Itse on tullut joskus vedettyä neljäkin reeniä putkeen niin että ei olisi samat lihat rasituksessa peräkkäisinä päivinä, mutta kyllä silti kropan palautuminen vaatii lepopäiviä, vaikka olis eri lihat kyseessäkin. Kaikki vaikuttaa kaikkeen.

Nyt reenaan itse ma, ke ja pe.

niin, ja mä olen treenannut välillä semmosia jaksoja, joissa tulee 5-6 koko kropan treeniä peräkkäisinä päivinä pari kuukautta. tuo nyt on vaan kiinni siitä, että miten sen treeninsä tekee.

Rinta -> Ojentaja, 0 riittää
Selkä -> Hauis, 0 riittää
Ojentaja -> Rinta, vähintään varmaan 3 päivää mieluiten enemmän(en treenaa ojentajia erikseen tästä syystä :D)
Hauis -> Selkä, 2 varmaan, mutten treenaa erikseen näitäkään juurikin ettei palautuminen kärsisi(paitsi joskus muutaman sarjan)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
koko kroppa läpi ma, ke ja pe, keskiviikkona kovin sarja pois, 6 viikon sykleinä joka viikko 2½kg lisää kaikkiin liikkeisiin, sitten 10kg pois, yks kevyt viikko ja alusta.

Tässä vissiin oletetaan että treenataan monijakoiselle? No itse en ole hauiksen jälkeen mitään välipäiviä tarvinnut jotta voisi selän treenata. Mutta jos ojentajat vetää aivan finaaliin, on siinä syytä pitää paripäivää breikkiä ennen rintatreeniä etenkin jos aikoo penkkailla. Muuten ei oikein kovinpaljon väliä mulla ole.

Suositut

Back
Ylös Bottom