Kuinka monta kaloria päivässä tarvisen?

Ikää 17, naispuolinen, painoa 62 kg ja pituutta 168 senttimetriä! Joo olen kuullut kalorilaskureista, mutta osaakohan joku sanoa että paljon peruskulutukseni on, ja paljon siihen kaloreita pitäisi syödä päälle, jotta lihas kasvaisi? Lihasta löytyy jo nytkin omasta takaa kyllä jonkin verran.

Ja kuinka paljon hiilaria/protskua/rasvaa olisi ideaali? Missä kohtaa päivää mitäkin, aamulla hiilaria, illalla proteiiin&rasva? Ja saa heittää jotain ruoka-aineita, jotka ovat ravinto-arvoltaan hyviä! (Olen 'vähän' nirso mistä yritän kasvaa pois, munakkaat ja rahkaat ovat tälläkin hetkellä ruokavaliossa isona osana)

Olen siis alkamassa treenaamaan ohjelmalla, jossa treenataan kolmesti viikkoon koko kroppa läpi. (ainakin tuolla aloittelen tätä varsinaista lihan metsästystäni) Aiemminkin on tullut urheiltua paljon, mutta enemmän kestävyystyyppistä spinningiä, bodypumppia jne. jne. jne!

Sekä vielä lopuksi kuva tavoitteestani:

hmprod

En ole varma osasinko linkittää, tästä H&M:n nettikaupan linkistä tuo kuva kuitenkin poimittu ja sieltä se pitäisi avautuakkin jos ei muuten:

http://www.hm.com/fi/product/91797?article=91797-A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom