SUPERCARB 1kg -40%

Kuinka moni sukeltaa?

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Padin Owd-kortti löytyy. Jäänyt vähän taka-alalle, kun muut harrastukset painaa päälle. Suomessa yksi ainoa dyykki tehty, ei oikein nappaa pimeä ja kylmä. Milloinkohan pääsis Thaimaahan taas?

Ensi kesänä tulee kuitenkin vähintään pari-kolme keikkaa suomalaissa avolouhoksissa, jotta vähän ees tatsi säilyy.

Mahtava harrastus muuten, mutta muualla kuin trooppisissa vesissä ainoastaan keskinkertainen kokemus. Kai mä oon vaan kermaperse.

kyllähän toi laitesukellus ois yksi niistä mitä joskus elämässään pitäisi kokeilla laskuvarjohypyn ohessa. Taitaa toi laitteilla sukeltaminen vaan vaatia hieman pitempää koulutusta ja paneutumista asiaan. Tosin hyvä vaan ettei kokemattomia päästetä iha heti menemään.

kyllähän toi laitesukellus ois yksi niistä mitä joskus elämässään pitäisi kokeilla laskuvarjohypyn ohessa. Taitaa toi laitteilla sukeltaminen vaan vaatia hieman pitempää koulutusta ja paneutumista asiaan. Tosin hyvä vaan ettei kokemattomia päästetä iha heti menemään.

Kokeilemaanhan pääsee introsukelluksille. Koulutusta ehkä tunti ja sitten tönäistään altaaseen tai muualle veteen. Itse kävin joskus altaassa kokeilemassa ja jo siinä tuntui että tätä on pakko saada lisää. Ja heti perään 6 vuoden kuluttua kävin kurssit. Jouluna thaikkuihin sukeltamaan.. :dance:

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Vituttaa. Viime kesänä suoritin kortin ja puljailin koko ajan Suomessa. Tänä vuonna en kertaakaan. Avokin/sukellusparin selkäongelmat, ylimaallinen kiire ja härdelli vaan tekee sen etten ole päässyt.

Nyt kun selkä on vähän parempi niin mennään varmaankin sukeltamaan ensi kuussa. Ollaan kans suunniteltu et jonnekkin lämpimään talvella, missä voisi myös sukeltaa useammin kuin kerran. Avokki kävi Valliriutalla ennen kuin oli kurssiakaan käynyt kunnolla, ja minä en ole kertaakaan ollut lämpimässä sukeltamassa...

Ehkäpä sitten talvella...

P.S Onkos kukaan sukeltanut Kilpisjärvessä? Olin siellä uimassa parisen viikkoa sitten ja huomasin että oli upean kirkasta. Millainen paikka muuten näin sukeltajan kantilta? Onko esim pullojen täyttöön mahdollisuutta?

itellä 6 metriin laitteilla sukellettu alustavasti. halu olis kyl ollu itellä syvemmällekki mut ehkä odotellaan seuraavaan kertaan. hauskaa hommaa!

Back
Ylös Bottom