Kuinka menestyä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Andy puhui paljon asiaa ja myös tiikerinsilmä. Tosiaan, kilpailuja paljon alle, niin vaparissa kuin esim lukkopainissakin!

Nöyryys oli hyvä neuvo! Itse aikoinaan, kun vaihdoin seuraa ja uusi valmentaja sanoi, että tuu välillä pyörähtää peruskurssin kautta kertailees paini hommia ja olin sillä asenteella ''just joo''. VÄÄRIN! Menin kertailemaan matto asioita ja huomasin, että ''viddu, tässähän on paljon asiaa''

Kunnianhimo on toki hyvä asia tiettyyn pisteeseen asti, mutta en kyllä itse lähtisi treenaamaan vaparia sillä periaatteella, että UFC:hen on pakko päästä. Yleensä ottaen harrastuksen olisi hyvä lähteä muista lähtökohdista. En nyt sano, että tässä olisi siitä välttämättä kyse, mutta ihan yleisesti ottaen.

Tottakai monilla nuorilla jampoilla harrastuksiin antaa kovaa puhtia se luja usko itseensä ja omaan tekemiseen, eikä siinä sinänsä mitään väärää. Kannattaa kuitenkin pitää mieli nöyränä, treenata ahkerasti ja kuunnella niitä kokeneempia jätkiä, jotka siellä treeneissä varmasti antavat omaa arvokasta oppiaan. Kannattaa muistuttaa joka treeneissä itselleen, ettei sparraaminen ole kilpailua. Siinä hommassa ei kavereiden lukottaminen saa olla mikään prioriteetti. Kannattaa jopa hakeutua huonoihin asetelmiin ja koettaa sitten kääntää niitä voitoksi, sen sijaan, että aina vääntää sata lasissa ja sitten taputtelee itseään selkään taas yhdestä "voitosta".

Mikä vika tossa UFC tähtäimessä on ?? vaikka sitä ei ikään saavuttaisikaan niin onhan se hyvä olla unelma.. Eiköhän melkein kaikilla junnulätkänpelaajillaki ole mielessä se änäriin pääseminen, ja moniko junnu sinne aikuisuuden koittaessa sinne sit pääsee ?? unelmia/ tavoitteita pitää olla ! :rock:

Jos aloittaja on trolli, niin minulla on vain yksi kysymys: Entä sitten?

Oli aloittaja todellinen henkilö tai ei, niin tätä lukee kuitenkin moni nuori poika, joka on vasta aloittanut vapaaottelun ja miettii että uskaltaisiko sille valmentajalle mennä sanomaan että haluttaisi otella. Ja moni miettii sitäkin, voisiko hän päästä yhtä pitkälle kuin Kuivanen tai Niinimäki. Minkä viestin te annatte heille sillä että vastaus on vittuilua? Ei vaparilla nyt niin kovaa sentään mene että olisi varaa heittää hukkaan yhtään motivoitunutta ottelijanlakua.

Vaikka nettikirjoittajat sanoisivat mitä, niin uskokaa silti siihen omaan valmentajaan. Jos oma taso on sitä että on vasta päästy peruskurssilta, niin kyllä se vetäjä kuitenkin teitä paremmin osaa neuvoa miten kannattaa treenata. Jossain vaiheessa uraa voi tulla se hetki että valmentajalla ei enää ole annettavaa ja silloin on ehkä kiitettävä ja etsittävä uusi valmentaja. Mutta se hetki ei ole heti peruskurssin jälkeen - tai sitten seuralla menee tosi huonosti.

On mahdollista että valmentajalla ei ole pätevyyttä vaikka nyt voimanhankintaan, mutta silloinkin se homma pitää tehdä niin että voimatreeneihin hankitaan apua muualta ja siitä keskustellaan päävalmentajan kanssa. Joku muu voi suunnitella ne voimatreenit mutta päävalmentajan pitää ainakin tietää mitä niissä tehdään ja milloin, jotta treeniohjelman kokonaisuus pysyy jollain tavoin hanskassa.

Kehittymisen kannalta on tosi tärkeää että treenaus on tavoitteellista. Tavoitteiden tulee olla kohtuullisen nopeasti saavutettavissa jotta onnistumisen tunnetta tulee ja motivaatio pysyy korkealla. Syytä siis laatia itselle pienempiä välitavoitteita ja isompia kokonaisuuksia.
Merkkaat johonkin itselle ne ylös jotta voit niitä ruksia yli ja kehitystä on hyvä silloin seurata ja treenaaminen pysyy motivoituneena.

Teet just niin kuin ylhäällä neuvotaan!

Internet-Troll.jpg

btw olisko järkeä ruveta käymään painissa ,judossa tai taekis lisäks pystyy tääl kyl siis treenaa vaparii, bjj,lukkopainii,nyrkkeilyy,muay thai, kickboxing.

Joo vähintään noita kannattaa treenata. Ottaisin vielä voimaharjoitteluksi telinevoimistelun! Eli vedät vaan kovaa noita 4-5 lajia ja siihen päälle telinevoimistelu niin olet kovassa kunnossa varmasti todella nopeasti :)

Keskity nyt ensin vaan siihe vapaaotteluun... käyt treeneissä enemmän ja vietät pakkiksella aikaa vähemmän. kysy valmentajaltasi mitä muita lajeja kannattaa harjoitella

Jos on moni puolisa vapari reeniä tarjolla niin itse keskittyisin lähinnä siihen. Jos samassa seurassa on MT/KB tai SW/BJj reeniä ni niitä toki siinä sivussa. Jos seuran ulkopuolelta nyt yks laji pitäis valita ni Painia. Jos kaikkia noita + vaparia reenaat ni saat tddnnäkösesti pakan sekadin ja ylikunnon.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kaikki tulee ajallaan ja varmasti valmentajat osaavat vastata paremmin sinulle kysymyksiisi kuin jengi jollain nettifoorumilla.

Treenaamisen lisäksi syö oikeaa ruokaa ja lepää tarpeeksi. Joskus "vähemmän on enemmän" jos ymmärrät mitä meinaan, ihan turha mitään judoja tai taekwondoja meittiä. Sama homma painoluokkien kanssa, amatööritasolla muutenkaan ei mitään suurempia painonpudotuskikkailuja harrasteta (ja hyvä näin). Jos jotain vielä tuon lisäksi, niin etsi tasokas seura. En tässä todellakaan mikään asiantuntija ole, mutta Helsingillä ainakin esim. GB:llä on ihan tekemisen meininki. Siellä taitaa olla about joka päivä treeniä niille joilla on motivaatioita.

Onks tääl ketään muita joil samoi tavoitteita vai niinkun aiemmin joku mainitsi et pappojen seurantasivu? btw eiks uinti ja pyöräily ole ne kovimmat sanat kuntoa kohottaessa.

btw eiks uinti ja pyöräily ole ne kovimmat sanat kuntoa kohottaessa.

Uinti on hyvä kunnon kohotukseen. Lenkkeilyn, etenkin HIIT, laittaisin ainakin ite pyöräilyn yli.

Mä oon tuleva UFC HW champ ja aattelin et vois K1 ja WBO tittelitki hankkia ku isoksi kasvan

Hauskaa settii... itseluottamus ja usko itteen on pahoja asioita eiks niin? näytäs mulle yks menestynyt urheilija joka on edennyt asenteelle= ei musta mitään tule. Mut odota sä vaan tulen olemaan ufcs merkittävä nimi 7vuoden sisällä ja nimeni alkaa :Pllä näät sitten.

The IP Address is: 213.243.140.254
The host name is: cs140254.pp.htv.fi <- tuleva tähti

The IP Address is: 213.243.140.254
The host name is: cs140254.pp.htv.fi <- aikaisemmin jo kahdesti bannun saanut trolli.

Eli uusi banaani tulee.

Uskomaton määrä vihaajia taas liikenteessä

Olipa yllätys, että on trolli. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom