Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Mixu
Minusta tuo keskimmäinen näyttää enemmän nälkiintyneeltä elbonialaiselta kuin fitness- kisaajalta. Jos tuo on kauneuden mittari, niin - -
No ei lihat auta, jos se on noin kauhean näköinen. Ja nyt en kysyny viestissäni ainakaan tieten tahtoen, että kumpi on komeampi, hän vai minä.Originally posted by paistijauheliha
No on sillä mimmillä kuitenkin enemmän lihaa kuin sulla..;)
Originally posted by Jonne#68
Täyttyy nyt heti tähän alkuun sanoa että jokaisella on tietysti omat mieltymyksensä. Mutta siis mä en kyllä kävis..
Mulla on itellänikin kaks kertaa isommat rinnat kuin noilla:D
Kyllä mun mielestä naisella pitää olla ainakin kunnon rinnat..
Mutta tämä siis tietysti vain oma mielipiteeni. Millaisista naisista muut tällä palstalla pitävät? Onko se tosiaan niin että bodari miehet yleensä pitävät vain bodari naisista?
totta totta, varmaan onkin... mua lähinnä kauhistuttikin se, että noi luunahat on kisojen parhaimmistoa.Originally posted by Phat
Eiköhän nuokin ole offilla sitten varsin mukiinmeneviä pakkauksia.
Originally posted by Mike
Kai ne rinnat nyt dieetillä häipyykin, massakaudella bodarinaiset on ihanan pyöreitä, eikä oo vittu sellua.
totta totta, varmaan onkin... mua lähinnä kauhistuttikin se, että noi luunahat on kisojen parhaimmistoa.
No ei lihat auta, jos se on noin kauhean näköinen. Ja nyt en kysyny viestissäni ainakaan tieten tahtoen, että kumpi on komeampi, hän vai minä.
Originally posted by Mike
Kai ne rinnat nyt dieetillä häipyykin, massakaudella bodarinaiset on ihanan pyöreitä, eikä oo vittu sellua.