Kuinka laiha pitää olla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mixu
  • Aloitettu Aloitettu

Mixu

Ei vain tajua
foto13.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minusta tuo keskimmäinen näyttää enemmän nälkiintyneeltä elbonialaiselta kuin fitness- kisaajalta. Jos tuo on kauneuden mittari, niin - -

Olitkos sä Mixu se kuka tykkää pullukoista? Sittenhän sulla on Suomi täynnä kalaa! Ei muuta kun matoa koukkuun :blow:

Täyttyy nyt heti tähän alkuun sanoa että jokaisella on tietysti omat mieltymyksensä. Mutta siis mä en kyllä kävis..
Mulla on itellänikin kaks kertaa isommat rinnat kuin noilla:D
Kyllä mun mielestä naisella pitää olla ainakin kunnon rinnat..
Mutta tämä siis tietysti vain oma mielipiteeni. Millaisista naisista muut tällä palstalla pitävät? Onko se tosiaan niin että bodari miehet yleensä pitävät vain bodari naisista?

Originally posted by Mixu
Minusta tuo keskimmäinen näyttää enemmän nälkiintyneeltä elbonialaiselta kuin fitness- kisaajalta. Jos tuo on kauneuden mittari, niin - -

No on sillä mimmillä kuitenkin enemmän lihaa kuin sulla..;)

Onhan nämä nyt paremman näkyisiä fysiikaltaan (tuossa alhaalla), kuin noi tuolla ylhäällä, musta tuntuu, että pakkotoistolaiset sanoisi vaikka luurankoa kauniiksi, koska se on täysin rasvaton. Ei edes pysähdytä miettimään, vaan heti pitää laukoa, että 40kg 1% rasvaa? KAUNISTA!
2002_newyorkprofitness.jpg
31go.jpg

Originally posted by paistijauheliha
No on sillä mimmillä kuitenkin enemmän lihaa kuin sulla..;)
No ei lihat auta, jos se on noin kauhean näköinen. Ja nyt en kysyny viestissäni ainakaan tieten tahtoen, että kumpi on komeampi, hän vai minä.

Originally posted by Jonne#68
Täyttyy nyt heti tähän alkuun sanoa että jokaisella on tietysti omat mieltymyksensä. Mutta siis mä en kyllä kävis..
Mulla on itellänikin kaks kertaa isommat rinnat kuin noilla:D
Kyllä mun mielestä naisella pitää olla ainakin kunnon rinnat..
Mutta tämä siis tietysti vain oma mielipiteeni. Millaisista naisista muut tällä palstalla pitävät? Onko se tosiaan niin että bodari miehet yleensä pitävät vain bodari naisista?

Kai ne rinnat nyt dieetillä häipyykin, massakaudella bodarinaiset on ihanan pyöreitä, eikä oo vittu sellua.

Originally posted by Phat
Eiköhän nuokin ole offilla sitten varsin mukiinmeneviä pakkauksia.
totta totta, varmaan onkin... mua lähinnä kauhistuttikin se, että noi luunahat on kisojen parhaimmistoa.

Onhan noi ylä kuvan naiset aika kuivia, mutta nehän on nimenomaan dietannut kisoihin.

onko noi yläkuvassa olevat muka Fitness-pimatsuja?

Tämä alakuvista oikeanpuoleinen nainen (numero 31) on hiiiiiitooooon hyvä (tosin hiukset pitäis heti värjätä tummaksi!!).

Kyllähän rasvattomuuden priorisointi menee liiallisuuksiin, eikä ole varsinkaan linjassa kauneusihanteiden kanssa, mutta sehän kuuluu vaan lajin luonteeseen.

Originally posted by Mike
Kai ne rinnat nyt dieetillä häipyykin, massakaudella bodarinaiset on ihanan pyöreitä, eikä oo vittu sellua.

Tuohon yhdyn minäkin! Kyllä bodymuijilla on sellaset pakarat offilla,että kyllä kelpaa paukutella. :)

totta totta, varmaan onkin... mua lähinnä kauhistuttikin se, että noi luunahat on kisojen parhaimmistoa.

No kisoissa pitää olla tiukka!!!! Ei noi ole mitkään helvetin missikisat! :david:

Kisat on kisat.

Onhan munkin naisihanne kaikkea muuta kuin anorektikko. Jos ei naisella ole lihaa, niin pitää sitten sitä läskiä löytyä.. Kyllä naisessa pitää pyöreyttä olla.

No ei lihat auta, jos se on noin kauhean näköinen. Ja nyt en kysyny viestissäni ainakaan tieten tahtoen, että kumpi on komeampi, hän vai minä.

No et kysynyt joo, mutta kun sä olet täällä aina kovaan ääneen arvostelemassa muita, niin pitää sitä vähän näpäyttääkin.

Onhan noikin tytöt tosiaan varmaan offilla paremman näköisiä, mutta kyllä silti pitäisin kauniimpina noita Mixun lähettämiä tyttöjä..
Mutta niin kuin sanoin jo aikaisemmin jokaisella meistä on ainakin vähän erinlaiset mieltymykset..

Originally posted by Mike

moni ei ymmärrä tota juttua ollenkaan, kisoissa joissa fysiikkaa arvostellaan, täytyy olla tiukka.
samat naiset offilla kiinnittävät takuulla moittijoiden katseet.

joo tuo nro. 31 on kyllä HELMI!!!
eikä minusta nuo minusta nuo muutkaan pahoja ole!!:blow: :blow: minäkin voisin käydä....

täällä on varmaan taas kauheat tappelut kohta kun joku sanoo jotai sotanorsuksi tai sinne päin! :curs:
jostain tämmösestähän se silloinki lähti..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom