Kuinka laiha pitää olla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mixu
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by paistijauheliha
No et kysynyt joo, mutta kun sä olet täällä aina kovaan ääneen arvostelemassa muita, niin pitää sitä vähän näpäyttääkin.
Joo-o, kyllähän tämä 1 threadi minut aika hyvin leimaakin kaikkien haukkujaksi.... :confused:

Edit: Kun ekan viestin postasin, ei siinä ollut kritiikkiä lain, vain kysymys. sitten kun tuli muita mielipiteitä, niin lähti mylly pyörimään, jotenkin ei vain sisäistynyt se, että jonkun mielestä noin on kauniita - rajoittunut mieli mulla.

Edit2: Mielipiteistähän se TIETYSTI on kíinni. Mutta jos jonkun mielestä oon läskilover kun noi naiset kauhistuttaa, niin HUH! :eek:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Mixu
Minusta tuo keskimmäinen näyttää enemmän nälkiintyneeltä elbonialaiselta kuin fitness- kisaajalta. Jos tuo on kauneuden mittari, niin - -

No ei lihat auta, jos se on noin kauhean näköinen. Ja nyt en kysyny viestissäni ainakaan tieten tahtoen, että kumpi on komeampi, hän vai minä.

Samaa mieltä...

Tuli muuten mieleen tuosta, että bodymuijat ovat offilla haluttavammannäköisiä, niin meillä miehillä se on just toisinpäin! :itku:

Hyvin harva nainen kattoo kävelevää saimaannorppaa, mutta auta armias kun ukko vetää ittensä kisakuntoon, niin johan on taas tuheroa hyökkäämässä joka suunnasta..

TASA-ARVOA tähänkin hommaan! Ehdotakin, että tulevaisuudessa 40%:lla naisista on ns. saimaannorppakiintiö, eli pitää olla pullea poskinen kaveri kainalossa tai tulee sakkoa syrjimisestä!:)

Hyvännäkösiä noi mun mielestä on.
Oikeestaan mun mielestä fitness kisoissa on paremman näköisiä muijia kuin muissa kauneus kisoissa, esim miss suomi.

Originally posted by tapio
Hyvännäkösiä noi mun mielestä on.
Oikeestaan mun mielestä fitness kisoissa on paremman näköisiä muijia kuin muissa kauneus kisoissa, esim miss suomi.
tuo totta
kauneukisoihin näytetään valittavan vain naapurin tyttöjä. Sen toisen naapurin, joka asuu vajassa.

Minusta tuo keskimmäinen näyttää enemmän nälkiintyneeltä elbonialaiselta kuin fitness- kisaajalta. Jos tuo on kauneuden mittari, niin - -

Joo mut se on silti ainakin kolme kertaa isompi kun sä.

Ensimmäisen kuvan naiset vähän turhan kireitä. Toisessa kuvassa näyttää jo paljon paremmalta :)
Kyllä naisellisuus katoaa liiassa kireydessä, sopiva pyöreys vaan kaunistaa.

Makuasioistahan ei kiistellä, mutta ite pidän hieman isommista tytöistä. Mun mielestä naisella ei saa olla ns. ass-like-a-ten-year-old-boy. Rasvaa sopivasti ja hieman muotoa antavaa lihasta on kova yhdistelmä.

Kaikki naisethan tunnetusti tuntee itsensä jossain vaiheessa liian lihaviksi ja rumiksi, eikä niiden kai silloin ole kiva peilata itseään liian kireestä kumppanista...?

Fyysisesti erittäin kireä nainen/mies saatetaan mieltää myös psyykkisesti kireäksi. Ankara itselleen --> ankara muille.

Kuulin myös joskus teininä että naisilla, joilla on enemmän rasvaa, olisi myös korkeampi testotuotanto, eli ne olisi kiimaisempia. :eek: Tiedä tuota...

Originally posted by konepaketti
Joo mut se on silti ainakin kolme kertaa isompi kun sä.
Mitä vitun väliä sillä on?
Tällä palstalla porukka arvostelee sitä, kuinka Lee Priestiltä puuttuu epäkkäitä tai kuinka King Kamalin jalat ovat hävettävän pienet. Se ei koske missään. Sitten kun minä erehdyn sanomaan, että nainen on liian laiha, niin kaikki erkit ympäri maailmaa alkaa itkemään, että "ite oot, ite oot".
Jos vain saa arvostella itseään pienempiä urheilijoita, niin tää palsta olisi AIKA hiljainen.

Edit: Laitoin ton "vitun" boldilla.

Originally posted by konepaketti
Mitä niillä tisseillä tekee? Ja ainahan voi hommaa silikonit. Kuhan on lihaksia ja suht tiukka ja tärkeintä, että ei oo selluliittia.

No jaa ja sinäkö "konepaketti" et ole naurettava ?

hyi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom