Kuinka käytän V12:sta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kettu69
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli ostin sitten purnukan tuota V12 ja tämä on ensimmäinen kreatiinikuuri jne. Purkissa sanotaan, että 2 kertaa treenipäivinä ja muuten kerran. Olen nyt lueskellut aiheesta juttuja, mutta ei vielä ole selvinnyt, että miten kantsii käyttää. Eli oiskohan hyötyä, jos käytän tuota vain aina treenipäivinä 2Xpäivässä, vai aloitanko sittenkin tuon kuurimaisen käytön?

Täällä on tosta aika paljonkin juttua, eli searchilla vaan etsimään. Yleensähän suositellaan että kreatiinin kanssa pidetään aluksi tankkausvaihe, ja sen jälkeen lasketaan annosta ja pidetään siinä. Sellaista olen kuullut, että ensimmäiset 10 päivää otetaan 30g/pv, ja sen jälkeen ylläpitoannoksena 10g/pv. Ei toi nyt niin kovin tarkkaa ole kuitenkaan että kuinka pitkän tankkausvaiheen pitää, ja miten paljon ottaa. Jotkut pitää viikon, jotkut kaksi. Jotkut ottaa kreatiinia 5g/pv, jotkut 10 tai enemmänkin. Jotkut taas pitävät parin kuukauden välein kuukauden tauon, jotkut eivät. Suosittelisin kuitenkin, että jos kreatiinin teho tuntuu hiipuvan, on tauko paikallaan.

Edit: Sillä ei taida olla paljoakaan merkitystä miten monessa osassa ton päivän mittaan ottaa. Mutta mukana olisi hyvä olla nopeita hiilareita imeytymisen tehostamiseksi. Siksi kreatiini olisi hyvä sekoittaa vaikkapa palautumisjuomaan.

Itselläkin kyseinen tuote testissä ensimmäistä kertaa ja suosituksen mukaan kokeilen.2 kertaa päivässä treenipäivänä ja kerran välipäivänä.Sekoitan annoksen noin puoleen litraan vettä.

Kait se on parasta tuon ohjeen mukaan sitten kuurina vetää. Ainakin mulla on hyvä vertailukohta, että onko tuosta mitään hyötyä, kun käyn salilla täysin samantasoisen kaverin kanssa, joka ei käytä mitään lisäravinteita...Katsotaan sitten 2 kk kuluttua olenko edellä.

Kettu69 sanoi:
Kait se on parasta tuon ohjeen mukaan sitten kuurina vetää. Ainakin mulla on hyvä vertailukohta, että onko tuosta mitään hyötyä, kun käyn salilla täysin samantasoisen kaverin kanssa, joka ei käytä mitään lisäravinteita...Katsotaan sitten 2 kk kuluttua olenko edellä.

Et sä pysty vertailemaan noita lisäravinteiden vaikutuksia sillä metodilla kun kaverisi ei käytä mitään.Me ihmiset ollaan niin erilaisia kehittymään johtuen geeneistä yms.pikkuseikoista...toisilla nousee paino nopeammin jne.

-Sun pitää verrata omaa kehitystäsi ennen lisäravinteiden käyttöä ja kehitystä lisukkeiden aloittamisen jälkeen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom