Kuinka järkevää on nauttia palautusjuomaa myöhäisten harjoitusten jälkeen

Aloin tässä miettiin kun vastikään sain proteiinia ja maltoa josta olen alkanut puntin päätteksi väsään palautusjuomaa, mietinkin tässä että voinko juoda sen hyvillä mielin myös krav maga harkkojen jälkeen jotka loppuvat n.21.30 olettaen että menen esim. 23.30 nukkumaan, onko tämä aivan turhaa hifistelyä vai kannattaako hiilihydraatteja nauttia noinkin myöhään ja ennen nukkumaanmenoa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Palautusjuoman ideanahan on saada lihakset täyteen taas, eli kannattaa varmaan tankata hiilareita palkkarilla. Siihen en osaa sanoa mitään että kannattaako ottaa sama määrä, tai esim ½..

Illallahan ei nautita hiilareita koska niitä ei käytetä yöllä > fläsää. Treenin jälkeen asia on kuitenkin eri koska kroppa huutaa hiilareita. Krav maga:han on myös varmaanki aika fyysinen, eli lihakset ovat loppu, joten itse ottaisin palkkarin.

Ottaisin myös sen palarin ja sitten myös hieman jotain pitkäkestoista hiilareita sekaan. Itse ainakin kuolisin kesken yön sokkiin, jos menisin pelkän palarin jälkeen nukkumaan. Jos oon 2 tuntia syömättä palarin jälkeen, joudun lähes sokinkaltaiseen tilaan, jossa kylmä hiki puskee hulluna, kädet vapisee ja heikottaa.

hc-audio sanoi:
Siis mikä tuo otsikko on olevinaan?????

Pyydän anteeksi, tein aiheen n.15min ennen reenien alkua etten pahemmin kerinnyt oikolukemaan, idea kuitenkin itse tekstissa tuli selväksi ja jos moderaattorit haluavat otsikkoa muokata niin ehdotus olisi:"Kuinka järkevää on nauttia palautusjuomaa myöhäisten harjoitusten jälkeen" tai jotain sinnepäin, pyydän avoimesti ja kaikilta anteeksi kiirettäni ja lupaan ette tämä toistu tai mörökolli minulta molemmat kädet katkaiskoon.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom