Kuinka hyödynnät mahdollisen cheattipäivän?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jokk_e
  • Aloitettu Aloitettu
Itellä tullu nyt varmaan vähän liikaakin jo huijattua ku viime viikonloppuna oli abiristeily ja sen ympärillä tuli pari päivää otettua keittoa ja viikko nyt sen jälkeen heräsin neljältä päivällä tänään eikä järjestelmällisestä ruokailusta tullut mitään enää, joten turvauduin pitämään tänään mukavahkon cheatin, illalla kebabia ja semmosta. tästä nyt sitten muutama viikko eteenpäin erittäin tarkkaa dieettiä ennen seuraavaa rentoutusta!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Xiittipäivänä mässään ihan reilusti, aamulla saatan syödä mansikkapiirakkaan höystettynä jäätelöllä + normi aamupala. Päivällä normiruokaa ja paljon + jälkiruoka. Illalla tod. näk. grillin kautta kotiin. Kaloreita en laske sillon, rupeis vaan v**uttamaan!

cheattipäivä=hiilaripäivä
niin että puuroa; hedelmiä; pihvin päälle kastikketta ja viereen pottua; leipää; jäätelöä ym... isoja määriä :)

parhaiten liha kehittyy kun ottaa rennosti ja syö mistä tykkää. Kyllä se treeni pitää huolen siitä ettei läskiä ala liikaa kertyä.

Tuo mutu-syöminen ei kaikilla aina välttämättä toimi, joten parempi katsoa mitä syö ja paljon syö ja syökö "oikein". On totta, ettei liikaa kannata välttämättä stressata, mutta joillakin se syöminen menee metsään jossain suhteessa.

Mä en ymmärrä kysymystä.

Jos cheattipäivänä tekee itse safkat ja syö, niin ei mulla ainakaan ole aikaa tehä yhtään mitään muuta.. Tai no.. Paskalla ja suihkussa ehtii just käymään. Syödään safka ja aletaan valmistelee seuraavaa. Tarkat suunnitelmat päivän safkoista on tehtävä etukäteen.. Etukäteen joutuu myös valmistelee jotain safkoja ja kauppareissut täytyy ehdottomasti hoitaa edellisinä päivinä. Jos oletetaan et on 12h aikaa syödä +8000 Kcal ja itse valmistaa kaikki safkat niin siinä ei todellakaan jää aikaa puuhailla mitään muuta.. No telkkua voi kattella syödessä. Mä uskon vahvasti siihen, että jos on treenannu pari päivää kovaa ennen tollasta päivää niin kyllä se palautumisessa tulee hyödynnettyä..

Ellei sitten puhuta noista Änkkärin HC-xiittipäivistä joissa tsiitataan syömällä 25g irtokarkkeja... Tollaset ziittarit pitäis bannia! Toi ziittaaminen xiittaamisessa on mun mielestä sellasta cheattaamista et oksat pois.

Mä uskon vahvasti siihen, että jos on treenannu pari päivää kovaa ennen tollasta päivää niin kyllä se palautumisessa tulee hyödynnettyä..

Näinhän se on. Omasta mielestä toimii ehdottomasti parhaiten se, että jos cheatataan niin sillon kans cheatataan ja kunnolla. Toki tommosia megacheat päiviä ei kovin usein kannata välttämättä tehdä. Esim. kerta kuussa ei todellakaan ole paha pitää n.10000kcal cheat päivää, kunhan ruokavalio on muun ajan kuluvasta kuukaudesta kohdillaan.

Ryyppyreissujen jälkeen ei kyllä kannata niitä tsiittipäiviä pitää imo. Silloin on kuitenkin testot alhaalla ja varmasti kertyy vyötärölle helpommin.

Paskamaista että just tuolloin tekee eniten mieli pizzakebab :)

Ellei sitten puhuta noista Änkkärin HC-xiittipäivistä joissa tsiitataan syömällä 25g irtokarkkeja... Tollaset ziittarit pitäis bannia! Toi ziittaaminen xiittaamisessa on mun mielestä sellasta cheattaamista et oksat pois.

HC on aina HC vaikka paistais House Of Painin pipojen kanssa pannulla.;)

Henk.koht. en tajua miksi reippaasti alle satakiloset nuoret pojat ovat dieetillä josta pitää välillä cheatata, paitsi tietenkin jos on eskimon läskit tai diabetes tai jotain...parhaiten liha kehittyy kun ottaa rennosti ja syö mistä tykkää. Kyllä se treeni pitää huolen siitä ettei läskiä ala liikaa kertyä.
Tuo nyt on jo aivan totaalista :anssi:

nuo 10000 cheatti puheet on kyllä silkkaa liioittelua. ellei sitten valvo 24tuntia putkeen ja vedä kokoajan jotain paskaa naamaan ja juo päälle läski kolaa litra tolkulla.

en kyllä ees tajua mitä järkeä tollasessa on. 5000 on jo ihan tarpeeksi syömistä omaan makuun, ähkyssä on jo sellasestakin setistä. en vois kuvitellakaan syöväni sitä määrää 2kertaisena eikä siinä olisi kertakaikkiaan edes mitään järkeä.

nuo 10000 cheatti puheet on kyllä silkkaa liioittelua. ellei sitten valvo 24tuntia putkeen ja vedä kokoajan jotain paskaa naamaan ja juo päälle läski kolaa litra tolkulla.

en kyllä ees tajua mitä järkeä tollasessa on. 5000 on jo ihan tarpeeksi syömistä omaan makuun, ähkyssä on jo sellasestakin setistä. en vois kuvitellakaan syöväni sitä määrää 2kertaisena eikä siinä olisi kertakaikkiaan edes mitään järkeä.
Eikä ainakaan dieetillä. Jos syöt yhtenä päivänä 10000 kcal, se on poltettava pois muina päivinä, energia ei katoa mihinkään. Hiilaripäivän kyllä ymmärrän, mutta en tuollaista rasvamättöpäivää, paitsi jos dieetti on älyttömän pitkä, silloin pari tuollaista päivää voi helpottaakin dieettaamista. Monet vain vetävät noita viikoittain, ja ihmettelevät kun rasva ei pala... IMO ei mitään järkeä.

Mä olen vakuuttunut siitä, että noista 10k päivistä keho ei todellakaan pysty hyödyntämään kaikkea energiaa. 24h ei todellakaan tarvii syödä.. 12h riittää helposti.. 800 Kcal/h uskois isolta mieheltä onnistuvan..

Aineenvaihdunta itselläni sai ainakin ihan kipeetä piristystä.. Se hikoilun määrä seuraavina vuorokausina oli käsittämätöntä.

Onko järkeä.. En tiedä. Ihan noin suoralta kädeltä mä en lähtis kuitenkaan tuomitsemaan. Itse halusin kokeilla tällä dieetillä. Onko tarvetta toiselle.. Ei ole. Seuraava on taas ihan basic hiilaritankkaus.. Boosti aineenvaihdunnalle oli kyllä jotain ihan mieletöntä.. Ja paino palas takas raiteille parissa päivässä, eli ei sitä kaikkea tarvinnut ylimäärästä 6k tarvinnut kyllä poltella.

joku voi laittaakin sitten esimerkki päivän kello aikoineen tollasesta 10000kcal mätöstä, ei mitään kuvitteellisia koska siihen pystyyy jokainen vaan ihan oikea setti mitä on joskus vetässy. kiinnostaa tietää mitä siihen syödään ja millaisella aika jänteellä. jotkuthan vielä väittävät että se on helppoa!! en voi väittää itsekään olevan mikään onneton syöjä(varsinkaan kun puhutaan herkuista) muttei mulla mitenkään mahu kupoliin tollanen 10tonnin setti. varsinkaan jos syöjä on suhteellisen tavallinen pulliainen.

Nää on syöty 10-22 välillä. Helposti ois pystyny pudottaa 2-3k enemmän. Päiväkahvit vei turhan paljon aikaa.

Edit: Ja päiväkahveilla joutu ole "vieraskoree" kun oli eka kerta kun tapas naaraan vanhemmat.

Tuossa sun vertauksena oleva Neutraalin päivä taitaa olla ihan normaali päivittäinen ruokamäärä ei cheattipäivän mättö.

No.. Mä lainaan nyt itseäni...

Cipe sanoi:
Tässä on yks Neutraalin päivä.. Ei tosin kyllä mitään kunnon mättö meininkiä..

Eikös toi toinen lause kerro sullekkin, että kyseessä on Neutraalin peruspäivä? Joku vaan kyseli Neutriksen päivää ja muistelin, että Neutris oli sellasen threadiin postannu.. Siksi heitin linkin..

Onks tässä nyt jotain epäselvää?

Edit: Antaa olla...
Edit2: Toi on siis hiukan irti kontekstista.. toi mun linkittämä posti on tästä threadista

Viimeksi muokattu:
Tässä 10k kalori määrässä oli siis kyse pelkän paskaruoan syömisestä, koska sitähän tämä cheat päivä tarkoittaa ainakin omalla kohdallani. Hiilareiden tankkaus päivähän on sitten täysin eriasia ja sillon ei ole tarvetta, eikä myöskään mahdollista syödä moisia määriä puhtaista eväistä. Noiden 10k kalori määrien syömisen hyödyistä taikka haitoista en tiedä sen kummemmin, mutta hyvää se ainakin päälle tekee kun joskus vetää kunnon mätön, eikä liiemmin ajattele tiukan ruokavalion noudattamista.

4päivää cheattailin, nyt otettava niskast kiinni ettei maha pääse täydellisen keilapallon muotoon.

Tollasella repsahduksella ei mun mielestä oo mitään tekoa cheattaamisen kanssa, joten se ei mun mielestä varsinaisesti tähän threadiin kuulu.

juu mässyä minä tarkoitin. ei oo vielä yhtään 10tonnin mässyä näkyny. 8000 on matkaa vielä 10tonniin :) pitäs pari pitsa vielä heittää naamariin:rolleyes:
Eikös toi toinen lause kerro sullekkin, että kyseessä on Neutraalin peruspäivä? Joku vaan kyseli Neutriksen päivää ja muistelin, että Neutris oli sellasen threadiin postannu..

nyt meikä on kyllä ihan pihalla :S

Suositut

Back
Ylös Bottom