Kroppa kolme kertaa viikossa.

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Väsäsin tässä tämmösen perusohjelman onko sanomista ?

Treeniohjelma:

kyykky 3*5-20
penkki 3*5-20
leuanveto,kulmasoutu 3*5-20
pystypunnerrus tan,kp,dippi 3*5-20
hauis tan,kp 3*5-20
mave 3*5-20
istumaannousu 3*8-20
(pohkeet 3*8-20)

Ohjelma 3kertaa viikossa.
Palautus sarjojen välillä 1-3min

henkkatheking sanoi:
Väsäsin tässä tämmösen perusohjelman onko sanomista ?

Treeniohjelma:

kyykky 3*5-20
penkki 3*5-20
leuanveto,kulmasoutu 3*5-20
pystypunnerrus tan,kp,dippi 3*5-20
hauis tan,kp 3*5-20
mave 3*5-20
istumaannousu 3*8-20
(pohkeet 3*8-20)

Ohjelma 3kertaa viikossa.
Palautus sarjojen välillä 1-3min
Tarkoitatko noilla pilkuilla, että siis myös pilkun jälkeinen liike vai että joko ensimmäinen tai jälkimmäinen? Sillä on vähän outoa, jos oikein ymmärsin, että teet reenissä yhden liikkeen jaloille, mutta kaksi esim. hauiksille. Miksi moinen. Tuntu vähän tyhmältä toitottaa tätä aina, mutta jalat ja selkä on kaiken alku, ja a ja o. Jopa Toni Halme oli siinä jo oikeessa, vaikka muuten aika turha mies onkin.

Ensikertalainen sanoi:
Uskoisin että vuorotellen. Eli yhdessä treenissä pystypunnerrus tangolla, seuraavassa käsipainoilla, seuraavassa tehdään dippiä.
toivotaan, no mites ittel on reeni kulkenu. Onko penkki kehittyny, vai vieläkinkö junnaa...

Ensikertalainen sanoi:
Sekoitit minut varmaan Aloittelijaaan. Hän teki topicin "Penkki perkele ei nouse"
Kyllä minulla on kehittynyt melko tasaista tahtia.
ups, sori. No paskahan jätkä se on:D , että ei sen puoleen. Sil oli vaan se penamaksimi siin 30kg yhes vaihees. Siin voi jo itsetunto olla koetuksella.:hyper:

Jaa no ei se sitten tainnutkaan olla Aloittelijaaa, mutta kuitenkin. Ei se itse tunto ole koetuksella jos saa 30kg penkistä, kun ei ole treenannut paljoakaan. Itsesikään penkki maksimi ei tainnut olla kovin paljoa isompi, ennen kuin aloit treenaamaan.

Jaaggo sanoi:
Tarkoitatko noilla pilkuilla, että siis myös pilkun jälkeinen liike vai että joko ensimmäinen tai jälkimmäinen? Sillä on vähän outoa, jos oikein ymmärsin, että teet reenissä yhden liikkeen jaloille, mutta kaksi esim. hauiksille. Miksi moinen. Tuntu vähän tyhmältä toitottaa tätä aina, mutta jalat ja selkä on kaiken alku, ja a ja o. Jopa Toni Halme oli siinä jo oikeessa, vaikka muuten aika turha mies onkin.

Joo tarkotan että teen jomman kumman. mutta mitä mieltä ootte tosta että onko mitään korjattavaa? eikait tuolla ihan loppuun vedä itteänsä jos tekee vain sen viimosen sarjan ihan tiukkana?

alaselkä voi olla kovilla jos vääntää sekä kyykkyä että mavea kolme kertaa viikossa

Ensikertalainen sanoi:
Jaa no ei se sitten tainnutkaan olla Aloittelijaaa, mutta kuitenkin. Ei se itse tunto ole koetuksella jos saa 30kg penkistä, kun ei ole treenannut paljoakaan. Itsesikään penkki maksimi ei tainnut olla kovin paljoa isompi, ennen kuin aloit treenaamaan.
No sit sil on ainakin aika huolestuttavan vakavaa reenaamista, koska se nyt jo puhuu lisäravinteista ja kaikista ihme jipoista. Ei ehkä välttämätöntä ja järkevää vielä niin nuorena ja alottelijana, kun kaiki viel kehittyy kuitenkin, söi sitten mitä tahansa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kehoittaisin lukemaan Treenipuolelta stickyn "Treeniasiaa normikehoiluun kyllästyneelle" ...Ja sieltä poimimaan single factor-ohjelman ihan sellaisenaan. Toimii kuin tauti.

Alec sanoi:
alaselkä voi olla kovilla jos vääntää sekä kyykkyä että mavea kolme kertaa viikossa
Meikäläisellä ainakin vihloo alaselässä tälläkin hetkellä, ja teen etukyykkyä ja takakyykkyä ja mavea ja suorin jaloin mavea 2-3 kertaa viikossa, riippuen miten ohjelma osuu kohdilleen. Tänään jätin varmuuden vuoksi maven yhteen sarjaan, ja tein etukyykyn 30 kilolla. Niin ja semmoista tukivyötä olen käyttänyt alusta asti.

Itse liikkeitten aikana ei siis tunnu mitään, mutta oikealla puolella ristiselän kohdalla vihlaisee välillä jos kumartuu tai kiertyy äkillisesti. Välilevystä tms ei voi olla kait kyse, koska kuitenkin kävelen ihan normaalisti.

Voiko kyseessä olla joku venähdys tms? kipu tuntuu aika syvällä, kohtaa ei löydy tunnustelemalla, eikä säteile mihinkään suuntaan.

niin tosiaan, kuukausi treeniä takana tämän viikon loppuun mennessä, ja tuntuisi että paikat alkavat kestämään treeniä, paitsi siis tuo ristiselkä. Ja ihan pikkupainoilla olen vääntänyt, mavessa nyttemmin 50 kiloa 3 x 8-10 kertaa, ja takakyykyssä 40 kiloa 2 x 12-15 kertaa. Lääkäriin ajattelin mennä jos tuo selkä tuosta vielä pahenee, ja ottaa treenit kevyemmin ja venytellä enemmän. Olen muutenkin yrittänyt tehdä liikkeet mahdollisimman pienillä painoilla tuntumaa hakien, ajatuksena alkaa runnomaan vasta joskus hamassa tulevaisuudessa kun liikeradat ovat kohdallaan ja nivelet kestävät.

Muuten taas treeni kulkee kivasti, tulee hyvä fiilis ja tuloksiakin melkeinpä tuntuu ja näkyy jo tässä vaiheessa, mutta toivottavasti tuo alaselkä ei nyt pääse pilaamaan koko hommaa :-/

Suositut

Back
Ylös Bottom