Kroppa 2 kertaa viikossa 3 päivässä

Kyselisin mielipiteitä meneekö ylireenaamiseksi tehdä Viikossa kroppa 2 kertaa 3 päivässä.

Ma: Rinta,Selkä,Jalat,Ojentajat

Penkki 3x4-8
Vinopenkki käsipainoilla 3x6-12
Pec Dec 3x6-12
Dippi x
Ylätalja 3x6-12
Alatalja 3x6-12
Selän ojennus x
Prässi tai Kyykky 3x6-12
Jalan ojennus 3x6-12
Jalan koukistus 3x6-12
Pohkeet x
Psuh down 3x6-12

Ke: Selkä,Hauis,Olkapäät

Kulmasoutu 3x6-12
Leuanveto x
Pystysoutu 3x6-12
Pystypunnerrus 2x6-12 tai Käsipainopunnerrus
Punnerrus Niskan takaa 2x6-12
Vipunosto sivulle 2x6-12
Vipu nosto eteen 2x6-12
Hauiskääntö 3x6-12
Hausikääntö KP 3x6-12

La:
Rinta,Olkapäät,Ojentajat,Jalat

Lattiapenkki 3x6-12
Fly 3x6-12
Yliveto x
Pystysoutu 3x6-12
Pystypunnerrus 2x6-12 tai Käsipainopunnerrus
Punnerrus Niskan takaa 2x6-12
Vipunosto sivulle 2x6-12
Vipu nosto eteen 2x6-12
Ranskalainen 3x6-12
Yhden käden ojennus 3x6-12
Kyykky 3x6-12
Pohkett x

Vatsoja joka päivä

Vatsoissa ainakin menee yli treenaamisen puolelle, joten niitä vain 2 kertaa viikossa. Selänkin osalta ainakin vähentäisin tuon toisen treeni kerranja lisäisin maastavedon.

Kaikille sopii tietenkin omat juttunsa, mutta mun silmään tuo näyttää aika kovalle ohjelmalle. Olkapäille tulee aivan kaameasti rasitusta ja epäilen kyllä, että tuosta aika helpolla menee ylikuntoon, varsinkin jos sarjat on edes sinne päin kovia. Sarjojen määriä itse ainakin pudottaisin heti tuosta, tosin en kyllä edes uskaltais lähtee treenaamaan tollasella ohjelmalla, mutta kokeilet ja sittenhän tiedät miten se toimii..

Yhdyn täysin tohno jpm:n vastaukseen, tosin kokemusta ei itsellä tollasesta ohjelmasta ole, eli ei voi kokemuksesta sanoa mitään, mutta sarjamäärät tuntuu aika hurjilta, paljonko mahtaa mennä aikaa yhessä reenissä?? yli 90 min.?? tai sitten pitäs pitää todella lyhyet palautukset ja sitten se käy kyllä aika rankaksi. Kannattaa ainakin seurailla aamusykkeitä jos tollasta alkaa tekemään ja sitten vaan löysemmin/harvemmin reeniä jos alkaa ylikunto pukkaamaan. Olkapäät ei mulla ainakaan tollast rääkkiä kestä, mutta jos sulla kestää niin siitä vaan kokeilemaan...ja raportoit sitten tänne millaset on tuntumat...:thumbs:

Back
Ylös Bottom