loma lomana ;)
siin ois hyvä ottaa samalla muutama tuopponen, että saa illalla unta uudessa paikassa:lol2:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
loma lomana ;)
Melkein jokaisessa baarissa on telkku, varsinkin pääkatujen varsilla olevissa. Kerrot vaan huolesi tarjoilijalle, niin eiköhän kanava käänny äkisti F1:siin. Hyvää lomaa ja pari Mythosta :kippis1: formuloita katsellessaapuvaaa !!!!!
sunnuntaina tulee F1-kisa, mutta mistä prkl baarista/pubista mä nään sen livenä.. vinkkejä minne mennä.
ei oo hirveesti aikaa kierrellä niitä, ku lento o perillä n.klo12. ja kisa alkaa muistaakseni klo 15.
siin ois hyvä ottaa samalla muutama tuopponen, että saa illalla unta uudessa paikassa:lol2:
Tietysti :D
Eihän sitä tiedä vaikka törmäilläänkin jossain pubissa ihan räkäpäissään :hyvä:
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=2405713&postcount=50Täältäkin voi kysyä, jos kiinnostaa puolipaikallisen mielipide (toinen puoli vaimon sukulaisista on Rethymnosta ja vietämme kohtuullisen paljon aikaa Kreetalla)...
Hotelli sijaitsee Hanian rannikolla, Kato Stalos/Kalamaki alueella. Tuo on kaiketi aika rauhallista seutua...?
Jos jollekin on tuo alue tuttu niin kaikenlaista kommenttia kuulisi mielellään
Staloksen kylä on meikäläisen makuun - eli rauhallisesta rantalomasta nauttivalle :thumbs:
Tosin kun käytiin plataniaksessa kävellen (n. 5km/suunta), niin eipä sitä kylien vaihtumista huomannut mistään muusta kuin kylteistä. Samaa rantaa mukailevaa ketjua se on koko matkan...
2007 oltiin muksujen kanssa kaksi viikkoa ja 2010 tarkoituksena mennä 3-4 viikoksi, pari tuttavaperhettä lähdössä mukaan
Itse kun olin tuolla niin vuorasin 150 cc skootterin pariksi päiväksi. Ei siinä mitään ihmeellistä ollut, rahat tiskiin ja pyörä alle. Mutta taitaa tuo 150 cc olla aikalailla minimi mikä tuolla kannattaa vuokrata, varsinkin jos meinaa kaks päällä ajella. Pienemmät eivät jaksa vuoristossa vetää.http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=2405713&postcount=50
Sulta varmaan löytyis tohon tietoa?