Kreatiinitauko

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Terveppä terve!
Viime vuonna kun lopetin kreatiinin käytön, niin kaikki
tulokset romahti. Siinä sitten vuoden sinnittelin että sain kaiken takaisin.
Tosin kreatiinin avulla.. 4 kuukautta sitten aloitin taas kreatiinin käytön ja jostain olen lukenut sekä kuullut, että 3 kuukauden jälkeen kannattaa pitää vähän taukoa. Olenkin sitten päättänyt että aloitanpa proteiinin syönnin nyt ja otan semmoista 4 desiä päivässä jatkuvasti ja parin viikon päästä lopetan kreatiinin käytön. Onko tästä mitään hyötyä, vai romahtaako tulokset siitä huolimatta?
Vai olisiko kenties jotain muuta keinoa välttää tämä romahdus?
Esim. vuosi sitten penkkitulos putosi 10 kiloa parin viikon aikana.
Olen käynyt salilla yli 2 vuotta ja olen reenannut 3 kertaa viikossa eri lihasryhmiä.

Eli, ett ole koskaan ennen syönyt proteiinia? miten oikein olet elänyt?
Kreatiini ei niin paljoa auta että tulokset romahtaisivat koska jätät sen pois.
Ja jotkut käyttää sitä ilman taukoja ja jotkut pitä niitä taukoja, tästä on kinattu jo vaikka kuinka paljon.

Söin kyllä pari vuotta sitten proteiinia noin viikon verran.
Maha meni niin sekaisin että jätin sen, nyt se näyttäisi toimivan.
Olen elänyt lähes kokoajan kreatiinin armoilla tässä bodauksessa.
Mielellään pitäisin sen kreatiinitauon tai sitten otan todella pieniä
määriä päivässä. Tällä hetkellä oon ottanut semmoista 7-10 g/pv hyvin
tuloksin. Kyllä minulla ne tulokset vaan putosi kaikki kun lopetin kreatiinin käytön.

Ei kreatiini kyllä mitään taikapulveria ole :lol2:
Itse olen tässä nyt pitänyt kreatiinikuuria enkä ole oikeastaan muuta eroa huomannut kuin että jaksaa ehkä pari ylimääräistä toistoa sarjoissa. Tämä onkin kuurin viimeinen viikko niin voihan se olla etten saa enää tankoakaan ylös ensi viikolla :D Btw vedä ny ihmees sitä protskuu tarpeeks ja jos menee maha sekasin nii kokeile jotain toista vaihtoehtoo, ehkä mahasi ei kestä laktoosia niin paljon?

Taitaa Pecupojulla olla käsite proteiini vähän hukassa? Proteiinia nimittäin saa paljon muustakin kun jauhoista, tai ainakin pitäisi saada. Kaikkia lihatuotteet, maitotuotteet, kala, kana, kananmunat yms. sisältää proteiinia.

Ja ei todellakaan ole krea mitään taikajauhoa, pienen "tehonlisäyksen" se antaa ja itse vedän tasaisesti palkkareissa ympäri vuoden. Taukoa tulee jos on tullakseen esim. ulkomaanmatkan takia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom