Kreatiinit????

olette varmaan jo kyllästnyt tähän kysymykseen, mut kysynpä taas...
Mitä mieltä olette kreatiinista ja mitä kreatiinii olette käyttänyt?

Ite olen kokeillu finmaxin 3-tehokreatiinia.. onko muilla kokemusta samasta tuotteessta???

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Perusmonohydraatti käytössä pitkään. Toimii mulla, en näe järkeä maksaa reilusti korkeampaa hintaa näistä muista kreatiinituotteista.

Monohydraattia on tullut käytettyä ja ihan toimivalta on tuntunut. Ajattelin kyllä koettaa muitakin kreatiineja ihan kokeilumielessä.

toimii.tai kanen kreaa käytän yleensä. viimeksi piti jättää kesken ku tuli nestettä kroppaan ihan järettömästi(+6kg). 2viikossa onneksi tasaantui. hyvin se pelittää ainakin mulla, joskus saattaa olla ettei toimi, mutta yleensä vörkkii hyvin.nyt on tossa yks purkki no1.power booster american nimistä kreaa, pitää joskus testata mimmosta se on.

edit: jaa pakkishan näyttää myyvän tuota samaa kreaa minkä mainitsinkin eli tuo american......

edit2: niin monohydraattia toki.

näitä kreatiini "keskusteluja" on enemmän kun pakkiksella käyttäjiä:kippis1:

itse otan joka aamu tyhjää mahaan ja noin tunti ennen treeniä eli 2 treeni päivänä. Lepo päivänä vain aamulla. ite oon huomannu et oon paljon pirteempi treenpäivinä kun otan tankkauksen.. on sitä on sitä voimaa hieman tullu lisääkin...:hyper:

nyt raiskaan pahasti toisen trediä, sori.

yritin söötillä, 1224 hakutulosta. :D

elikkä. kuinka suuri vaikutus sillä, että jättää joinain päivinä kreatiini väliin, on?
ostin tommosen pönikän fastin kreaa, tossa kohtsillää ois tarkotuksena ruveta vetelmään. eli se, esim ettei vkonloppuna ota.
tattista jo nyt.

nyt raiskaan pahasti toisen trediä, sori.

yritin söötillä, 1224 hakutulosta. :D

elikkä. kuinka suuri vaikutus sillä, että jättää joinain päivinä kreatiini väliin, on?
ostin tommosen pönikän fastin kreaa, tossa kohtsillää ois tarkotuksena ruveta vetelmään. eli se, esim ettei vkonloppuna ota.
tattista jo nyt.

ite otan vain treeni päivinä.

Minulla on melkein täysi boxi Fastin tavaraa jonka parasta ennen -päiväys on mennyt melkein vuosi sitten umpeen. Kysynkin, että onko mitään haittaa popsia tätä jauhoa vai menenkö ostamaan uutta? Ei mitään kaikista halvinta ole, joten mielelläni pistelisin vain menemään :) Laskeeko esim vaikutus tai muuta haittaa kenties? Kuivaa jauhomaista on, joten luulisi ettei pilaannu hetkessä.

Minulla on melkein täysi boxi Fastin tavaraa jonka parasta ennen -päiväys on mennyt melkein vuosi sitten umpeen. Kysynkin, että onko mitään haittaa popsia tätä jauhoa vai menenkö ostamaan uutta? Ei mitään kaikista halvinta ole, joten mielelläni pistelisin vain menemään :) Laskeeko esim vaikutus tai muuta haittaa kenties? Kuivaa jauhomaista on, joten luulisi ettei pilaannu hetkessä.

tästäkin on aikasemmin ollut juttua, mutta eikai se miksikään mene, ainut voi olla et vatsa ei tykkää. kokeile niin tiedät kestääkö oma vatsa.

Eipä toi paljoa maksa. Heitä menemään ja osta uusi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom