Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ite olen kokeillu finmaxin 3-tehokreatiinia.. onko muilla kokemusta samasta tuotteessta???
toimii.tai kanen kreaa käytän yleensä. viimeksi piti jättää kesken ku tuli nestettä kroppaan ihan järettömästi(+6kg).
nyt raiskaan pahasti toisen trediä, sori.
yritin söötillä, 1224 hakutulosta. :D
elikkä. kuinka suuri vaikutus sillä, että jättää joinain päivinä kreatiini väliin, on?
ostin tommosen pönikän fastin kreaa, tossa kohtsillää ois tarkotuksena ruveta vetelmään. eli se, esim ettei vkonloppuna ota.
tattista jo nyt.
Minulla on melkein täysi boxi Fastin tavaraa jonka parasta ennen -päiväys on mennyt melkein vuosi sitten umpeen. Kysynkin, että onko mitään haittaa popsia tätä jauhoa vai menenkö ostamaan uutta? Ei mitään kaikista halvinta ole, joten mielelläni pistelisin vain menemään Laskeeko esim vaikutus tai muuta haittaa kenties? Kuivaa jauhomaista on, joten luulisi ettei pilaannu hetkessä.
Minulla on melkein täysi boxi Fastin tavaraa jonka parasta ennen -päiväys on mennyt melkein vuosi sitten umpeen. Kysynkin, että onko mitään haittaa popsia tätä jauhoa vai menenkö ostamaan uutta? Ei mitään kaikista halvinta ole, joten mielelläni pistelisin vain menemään Laskeeko esim vaikutus tai muuta haittaa kenties? Kuivaa jauhomaista on, joten luulisi ettei pilaannu hetkessä.