Kreatiinista vatsa kuralle?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ozzy
  • Aloitettu Aloitettu
Niin...mikä hiton aineosa siinä fasti kreassa pistää mahan kipeeks ja huonon olon...??? Muiden valmistajien kreoissa(nutriplus, scitec nutrition, twinlab) ei ole ollut mitään ongelmia. Jotenkin se liittyy siihen kun fastin krea on kyllä karkeempaa kuin noi muut. :down:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulle ei ainakaan ole FAST tuottanut vielä ongelmia. 3 viikkoa takana, mutta en tehnyt alkuun tankkausvaihetta ollenkaan. Teelusikallinen päivässä.

Tuossa olin pari viikkoa ilman kreatiinia. Sitten sotilaspenkki kisapäivää edeltävänä iltana tempasin 6 teelusikallista kerralla ikäänkuin tankkausmielessä. Pari tuntia meni ja sitten oltiin vessassa muutamaan otteeseen aika hektisissä sessioissa. Tuli kyllä totaalityhjennys. Voi olla, että parin viikon dieetti vaikutti myös osaltaan asiaan. Ei ollu fastin kamaa.

Sen oon ite huomannu että jos vetää tyhjään mahaan kreatiinia, niin sillon menee vatsa kuralle, mutta jos ottaa sen esim palautusjuoman yhteydessä niin sillon ei oo hätää.. Voihan se elimistö rueta muistuttelemaan, jos ei syö kunnolla muuta ravintoa vaan vetää lisäravinteita.

Eka kerralla mulla meni teelusikka ja ruokalusikka sekaisin ja vetäsin vahingossa 1½ ruokalusikallista kreaa tyhjään mahaan, niin voitte poijaat arvata tuliko vartin päästä kiire posliini-alttarille....

Se tankkausvaihe voi olla joidenkin elimistölle liikaa..

Ite aloitin kreatiinin käyttämisen syksyllä, ja maha meni tankkaamisesta totaalisen sekaisin, niin et siirryin suosiolla vaan siihen 5g. päiväannokseen. Siitä taas ei tullu mitään ongelmia, vaikka otin sen välillä ei-treeni-päivinä aamulla tyhjään mahaankin. Pidin sit tossa vähän taukoa ja kun aloitin käytön uudelleen, niin pystyin ihan hyvin pitämään sen tankkausvaiheenkin (4x5g./pvä), ilman mitään mahan"purinoita", kai se oli sit jo tottunu..

Mullakin on tankkausvaiheessa menny alkuun monesti maha kuralle. Merkistä se tuskin johtuu, koska itse söin SF-proteiinin kreatiinia (ainii mutta siitähän löytyikin HORMOONEITA). Niinkuin joku sanoikin, se syöminen ennen kreatiinin ottamista auttaa. Ja jostain syystä palautusjuoman seassa ei oo koskaan aiheuttanu mitään oireita, paitsi ehkä promillen verran kiihtynyttä lihaskasvua.

Persetan sanoi:
Mullakin on tankkausvaiheessa menny alkuun monesti maha kuralle. Merkistä se tuskin johtuu, koska itse söin SF-proteiinin kreatiinia (ainii mutta siitähän löytyikin HORMOONEITA). Niinkuin joku sanoikin, se syöminen ennen kreatiinin ottamista auttaa. Ja jostain syystä palautusjuoman seassa ei oo koskaan aiheuttanu mitään oireita, paitsi ehkä promillen verran kiihtynyttä lihaskasvua.

KREATIINI EI SISÄLTÄNYT MITÄÄN KIELLETTYÄ AINETTA.. pienksi vihjeeksi vaan....

Ite vaihdoin just NP:n kresta FASTin vastaavaan ja nyt onkin sit pari päivää istuttu pöntölllä... :kuola: :itku: Ruokavalio on pysynyt aivan samana kuin aiemminkin, ainut muutos on kreatiinissa.

Itte olen käyttänyt vain Twinlabin kreatiinia ja ei ole ollut mitään ongelmia.

Takuuvarmasti saa pakin sekaisin, jos ottaa kreatiinit suoraan lusikalla purkista suuhun. Alussa mullakin meinasi mennä vatsa sekaisin kunnes opin nauttimaan kreatiinin oikein.

-5g maksimi kerta-annos.

-Sekoitetaan riittävään määrään nestettä (n. 5dl minimi)

-Kreatiinin tulee liuota nesteeseen täydellisesti, johon auttaa se että neste on
hieman lämmintä. Kun kreatiini on liuennut täydellisesti liuksen tulee olla kirkasta.

-Jos liuos jää sameaksi neste on liian kylmää, sitä on liian vähän, tai kreatiini on huonolaatuista.

Näin nautittuna ei ainakaan aito CreaPure (Evolution, Prolab) aiheuttanut minkaanlaisia vatsavaivoja tankkausvaiheessakaan (30g/pv).

XTR sanoi:
-Kreatiinin tulee liuota nesteeseen täydellisesti, johon auttaa se että neste on
hieman lämmintä. Kun kreatiini on liuennut täydellisesti liuksen tulee olla kirkasta.

Täydellisesti liukenevan kreatiinin haluan kyllä nähdä omin silmin. Pitänee tilata tuota evolutionia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom