Kreatiinipuryvaatin maku!

Juup! Elikkä semmosta kyselisin et mitenkä saatte ton jauhon alas? Ostin just Kreatiinipuryvaatti purkin ihan kokeilu mielessä, mut eka kertaa ku otin sitä ni yrjösin varmaan 3 kertaa saman tien. :) En tiiä onko tuo vika vaan mun kohdalla, muta antakaa nyt jotakin neuvoja miten ton saa alas tuskitta?! Ku purkilla oli hintaa kuitekki se 38euroo, ni ei viihtis nurkkaan jättää sitä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo kyl se aika kirpeelle maistuu.. mut koitas laittaa funlightin sekaan, nii helpottaa, sitruuna tms on omiaan peittämään makua. Meikäläinen veti sitä massajuoman seassa ja kiukulla alas. kyllä sen maun nyt kesti, mutta ongelmaksi muodostui se että puryvaatti paakkuuntuu jauheen pohjalle ja tuntuu että menee hyvät mömmöt hukkaan. Ellei sitä sitte lusikalla rupea kaapimaan pohjalta :kuola:

Joo saan sen alas, mut en vaa tiiä miten se hietti mahan niin sekasin. Pystyn kuitenkin arginiinit, glutaminit, kreatiinit sun muut vetää pelkän vesi tilkan kans.. mut tarttee kokeilla. Ja tohon alas menoonkin saatto vaikuttaa et imasin sen maustamattoman heran ja veden kans, mut ei vaa millää jaksa maksaa 5euroo enempää et saa maun heraan.

mulla ainakin tunki täydellisesti leaderin kaakaon makusesta herasta läpi... tunkee kaikesta läpi, nii vitun paskan makusta et laatta meinaa lentää, se on niinku jois sitruunamehutiivisteen tiivistettä!

onko neuvoja kuinka tämän hirveän aineen saa alas näin dietillä, vaikuttaako edes (rasvanpoltollisesti) ku monohydraatti ainaki antaa sikapumpit ? muute lentää partsilta alas

Itekkin taistelin purkin verran alas tuota moskaa ja funlightia meni. Ite otin ensin lämmintä vettä,siis mikrotettua melkein kiehuvaa ja siihen se jauhe.Sitten funlightia sekä kylmää vettä päälle. Joskus kokeilin liuottaa suuremman määrän ja jättää osan jääkaappiin odottamaan uutta tulemista mutta se kiteytyi kylmässä uusiksi. Tuoremehuun/greippimehuun se ehkä hävisi parhaiten.
Maku on kyllä niin perkeleen paha, vähän kuin omia mahanesteitään yrittäis kurlata:urjo:
Olen ehkä sen verran herkkuperse että jätän kyseisen pulverin sinne hyllylle ja luotan monohydraatin voimaan.

Mä sekoitan L-arginiinin ja kreapuryvaatin Lidl:n poretabletteihin.

Mun juoma rakentuu seuraavasti:

C-vitamiini-, Magnesium- ja Kalsiumporetabletit lasiin. Perään n. 10g kreapuryvaattia ja n. 10g L-arginiiniä. Vettä päälle n. 2,5dl.

Mauku kohtuullinen. Samalla tulee noita vitskuja ja hivenaineita nautittua tossa.

Ehdottomasti kokeilemisen arvonen.

Cipe

Itse vedän joka aamuisen ja joka treeniä edeltävän ihanaisen puryvaattini yleensä light-colalla. Pepsi max peittää maun ehkä paremmin, funlight on ihan jees kanssa. Tuota on tullut vedettyä nyt kahdella dieetillä ja voin sanoa, ettei tuohon makuun totu ikinä. Hampaat jää ärsyttävän tuntoiseksi ("pehmeiksi") ja kysyinkin hammaslääkäriltä, että syövyttääkö tuo hampaat pois jossain vaiheessa :D Sanoi, että voi hyvinkin vaurioittaa kiillettä ja käski purskutella aina vedellä tuon ottamisen jälkeen. Samalla oon miettinyt, että mitähän tuo tekee mahalle, kun aamuisin tuon vetäisee vielä tyhjään mahaan. Noh, hengissä toistaiseksi ;)

Pakko vaan uskoa että tuote aiheuttaa mieletöntä rasvanpolttoa, kasvattaa samalla lihaksia ja tukee elämää noin muutenkin :arvi:

Evolution CRP sisältää sitruunan makua, joten sen nauttiminen on kuin sitruunanmakuisen vitamiiniporetabletin nauttiminen = vaivatonta.

Mä sekoitan L-arginiinin ja kreapuryvaatin Lidl:n poretabletteihin.

Mun juoma rakentuu seuraavasti:

C-vitamiini-, Magnesium- ja Kalsiumporetabletit lasiin. Perään n. 10g kreapuryvaattia ja n. 10g L-arginiiniä. Vettä päälle n. 2,5dl.

Mauku kohtuullinen. Samalla tulee noita vitskuja ja hivenaineita nautittua tossa.

Ehdottomasti kokeilemisen arvonen.

Cipe

Niin siis vielä.. Eli ennen L-arginiiniä mä vedin Kreatiinipuryvaattia C-vitamiini- ja Magnessiumporeilla. Mun mielestä peittää hyvin maun.

Noi poreet maksaa 5snt/kpl, eli niistä ei ihan hirveesti köyhdy.

Cipe

Puryvaatin säilyvyys?

Pikkasen menee ohi mutta en viitti uutta trediä tehdä.
Mites on pyruvaatin säilyvyyden kanssa? Huomasin, että kaapissä seisoo vajaa purkki puryvaattia jossa parasta ennen merkintä 03/2007. Uskallanko lusikoida tavaraa vielä tämänkin kuun jälkeen?

Pikkasen menee ohi mutta en viitti uutta trediä tehdä.
Mites on pyruvaatin säilyvyyden kanssa? Huomasin, että kaapissä seisoo vajaa purkki puryvaattia jossa parasta ennen merkintä 03/2007. Uskallanko lusikoida tavaraa vielä tämänkin kuun jälkeen?

Itse vetäisin kyllä. Tuntuu että ei noissa taida olla mitään kovin pilaantuvaa ainesosaa käytetty ja tuskin on mennyt miksikään, mikäli tuote on oikein säilytetty. Ja tähän voisi heittää vanhan kainuulaisen sananlaskun:

"Kyllä se perse seuloo!!" :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom