kreatiinin vaietut haitat

Originally posted by Missukka
Höh. Mullakin on pomppinut tuolla mahan vasemmalla puolella mutta en ole käyttänyt kreatiiniä.
Näin myös täällä. Kreatiinilla asian kanssa tuskin mitään tekemistä mutta mulla on viime aikoina kans välillä joku ikään kuin värähdelly elohiiri tyyliin tuolla vasemmalla puolella alimpien kylkiluitten tienoilla. Mikä lie sitten, jännältä tuntuu.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eiköhän se ole joku elohiiren tapainen tai joku krampinpoikanen jossain lihaksessa. Ei johdu kreatiinista, nyt vaan riittävästi nestettä ja magnesiumia 350mg-700mg päivä.

Tietenkin toinen vaihtoehto on, että olet nielaissut superpallon tai hyppykepin

Originally posted by Raven
Riippuu varmaan asiasta. Jos joku tulee väittämään, että kreatiini laittaa jonkun sisäelimen pomppimaan.. :confused:

Mitä jos hän käyttää vähän pidempään, niin alkaako haima ja maksa pitää pippaloita siellä. Joraavat täysillä krea pöhnässä. Ja täydet :0:

ei herranjumala repesin täysillä :kippis1:

Originally posted by notko
Tuntuu että mitä vähemmän joku jostain tietää, sitä enemmän vittuilua saa päälleen. Sekö Pakkotoiston tarkoitus nykyään on?

Yhdyn tähän....nämä haba jätkät Pakkotoistolla kun ovat aina olleet aina niin mestareita ja niin lihaksikkaita että ei olla alottelijoita/tietämättömiä koskaan oltu.. :worship:

Kyllä mahtaa olla niin että kun nää poijjaat ekaa kertaa meni salille niin ne toimi siellä ihan samalla tavalla kuin :arvi: ja :david:
että elkää aloittelijat ottako KAIKKIA tosissaan jos satutte lukemaan heidän kirjoituksiaan... :down:

Jokainen lisä sentti haban ympärillä tuo lisää vittuilun halua ja uhoa joillekkin jos sen vaikka noin sanoisi.... :evil:

Olen kyllä jo pitkään ollut sitä mieltä että kreatiini-pakkausten kylkeen tulisi liittää teksti:

Varoitus! Liiallinen käyttö saattaa aiheuttaa sisäelinten pomppimista.

Täällä nypyttää kans välillä jossain mahassa... en oo kiinnittäny huomioo... täytyy kattella joulun jälkeen kun alkaa taas syömään sitä reatiiniä. :kuola:

Originally posted by muffy
Olisiko mitään tekemistä yhteensattumien, luulosairauksien, joukkotietämättömyyden ja elohiirien kanssa???

Taitaapa muffy olla oikeassa. :thumbs:

Elohiiri voi olla jännä kaveri varsinkin yöllä.

Jos pomppiminen sisäelimissä haittaa pahasti, kannattaa hyppiä mukana ja toivoa että sisäelin tulee tolkkuihinsa jossain vaiheessa.

:lol2: no voin kuvitella miten ite hyppään illalla tasajalkaa kun tulee elohiiri:lol2:

Originally posted by vin diesel
Kreatiinia minä ja pari kaveria on käytetty. Voimaa tulee kyllä ja jaksaa treenata, mutta haitoista en ole nähnyt puhuttavan missään, joten tässä tulee.
olen käyttäny ainaki 4 kuuria, ja tokalla kerralla huomasin, että vatsan vasemmalla puolella jokin sisäelin alkaa pomppimaan, noin viikon käytön jälkeen. kerroin niille kavereillekiki,ja he huomasivat saman. voi pomppia välillä koko päivän, melkein taukoamatta,mutta vähintään 1-2 tuntia päivässä,ja todella hankala saada unta ,jos illalla pomppii. ajattelin että onko tämä vain sattumaa,mutta myöhemmillä kuureilla sama juttu,lopetin heti käytön ,kun huomasin sen,ja 4 päivän sisällä pomppiminen loppui.ja kavereilla samoin.en enää ota kreatiinia tästä syystä.todella ärsyttävä haitta...ajattelin vaa kertoa että tällästä haittaa voi tulla käytöstä.osaan kyllä käyttää kreatiinia oikein,
20g eka viikko päiväs,sit 10g päivas jatko.

Ookko varma ettei vatsatreenin jälkeen vaan vatsa "kupli"? Käytä kreaa hieman vähemmän.

Tuo vatsanseudun sykkiminen on täysin normaalia.

Ihmisellä on masussa mm. jokunen metri paksusuolta, joka sykähtelee tasaisesti hajottaessaan syötyä ruokaa ja pyrkiessään työntämään tavaraa eteenpäin. Tätä tapahtuu kaikenaikaa, joskin se voi olla erityisen voimakasta kun ruokailusta on kulunut tietty aika = suolessa on tavaraa. Myös vatsalaukku pitää omaa workouttia ruokailun jälkeen. Eri kohdista painellessa masun sykähtelyt saattavat tuntua hyvinkin voimakkailta - aivan kuin jokin pomppisi vatsassa. Tätä ei kannata säikähtää, sillä se on normaalia.

Mikäli pomppimiseen liikkyy kipuilua niin kannattaa kääntyä lekurin puoleen - kyseessä voi olla esim. ärtynyt paksusuoli.

Ongelma

Mullakin on ollut vaikeuksia:

Juotuani palautusjuoman alavatsan seudulla alkaa tuntua outoa painetta, joka kuitenkin häviää aamuun mennessä. Olen kuitenkin lakanoista huomannut että öisin hikoilen ilmeisesti lantion kohdalta aika paljon. Mikä voisi olla kyseessä?
:rolleyes:

Originally posted by zeoy
Olen kyllä jo pitkään ollut sitä mieltä että kreatiini-pakkausten kylkeen tulisi liittää teksti:

Varoitus! Liiallinen käyttö saattaa aiheuttaa sisäelinten pomppimista.

Tää on kyllä paras juttusarja, mitä olen tältä palstalta lukenut!!:lol2:

Originally posted by vin diesel
ja todella hankala saada unta ,jos illalla pomppii. ajattelin että onko tämä vain sattumaa,mutta myöhemmillä kuureilla sama juttu,lopetin heti käytön ,kun huomasin sen,ja 4 päivän sisällä pomppiminen loppui.

:lol2:
Tuli vaan vielä mieleen, että oletko tehnyt raskaustestin?

Re: Re: kreatiinin vaietut haitat

Originally posted by arpo
:lol2:
Tuli vaan vielä mieleen, että oletko tehnyt raskaustestin?

:lol2: Tulee lapsesta aikamoinen kippari-kalle, kreatiini virtaa suonissa :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom