Kreatiinin käyttö

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dobbel
  • Aloitettu Aloitettu
elikkä elikkä, ostin tossa kreatiinia ja pakkauksessa lukee näin:

kreatiinin käyttö aloitetaan 5 päivän latausjaksolla, jonka aikana kreatiinia käytetään 20g päivässä. 5g ennen aamiaista, ennen harjoittelua, harjoittelun jälkeen ja päivän viimeisellä aterialla. Lataus jakson jälkeen siirrytään 5-6 viikon ylläpitojaksoon, jonka aikana kreatiinia käytetään 5-10gpäivässä. Ylläpito jaksoa seuraa 2-4 viikon tauko käytöstä.
käyn joka toinen päivä puntilla, joten kysymys kuuluukin: tulisiko mun mättää tota vain niinä päivinä kun käyn salilla, vai myös niinä kun en sinne eksy.

kiitos.

joku voisi antaa mulle myös tarkemmat- ja paremmatohjeet jos viitsii, en kumminkaan siihen 2g tunnin välein tsydeemiin tjsp pysty :p

ja jos tarkempia ohjeita varten tarvii jotai tietoja musta niin:

Ikä: 16v(ei luulis vaikuttavan?)
Paino: about 65kg~
Pituus: 175cm~

lopetin lätkän just et oon hyvässä kunnossa ja aijonkin sen pitää yllä =)
salilla käyny nyt kuukauden.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Myös niinä päivinä kun et salilla käy. Tämänkin kysymyksen olisit voinut kysyä jossain toisessa kreatiinitredissä :)

Myös niinä päivinä kun et salilla käy. Tämänkin kysymyksen olisit voinut kysyä jossain toisessa kreatiinitredissä :)

jeps koitin ettii, mut ei iha heti löytyny ja kelloki alkaa olla aika paljo, jos otetaa huomioo et oon menossa vasta nukkumaan :D

mutta onneks on sun kaltasia ihmisiä, jotka jaksaa vastata yömyöhään/varhain aamusta tyhmille =), kiitos.

Varaudu sitten pikaiseen painonnousuun johtuen nesteistä....niin ja nesteistä sen verran viel et juo paljon vettä tankkausjaksossa ja muutenkin ylläpitojaksossa! tsemii :kippis1:

Varaudu sitten pikaiseen painonnousuun johtuen nesteistä....niin ja nesteistä sen verran viel et juo paljon vettä tankkausjaksossa ja muutenkin ylläpitojaksossa! tsemii :kippis1:

pikaiseen painonnousuun? tuleeko se läskinä vai lihaksina? ei mua haittaa jos painoa vaa tulee, mutta kuhan se ei tulisi läskinä :D haluan kumminki sixpäkin säillyttää :p

Ei siitä nyt kuitenkaan mitään 14 litran pesusieni-ilmiötä tule, muutaman kilon ehkä, joka sekin aika paljon. Jos nyt et ihan lavakunnossa oo niin tuskin haitta kauheesti sun siksarias.. Ja tolla painolla en nyt lähtis tuulettelee mitää sikspäkkiä, ei millään pahalla

Ei siitä nyt kuitenkaan mitään 14 litran pesusieni-ilmiötä tule, muutaman kilon ehkä, joka sekin aika paljon. Jos nyt et ihan lavakunnossa oo niin tuskin haitta kauheesti sun siksarias.. Ja tolla painolla en nyt lähtis tuulettelee mitää sikspäkkiä, ei millään pahalla

Ja mitäs paino siihen liittyy? Ite Painan 69.5kg 178cm Ja kyllä se sixpakki on iha lihasta eikä mikään anorektikko ilmiö. ( Painetaa nii vähä et laatikko loistaa)

jos ei halua turvotusta niin kokeilkaapa ihmeessä evolutionin "uuden ajan" kreatiinipyruvaattivalmistetta eli CRP:tä. sillä on kaikki kreatiinin positiiviset vaikutukset , mut se ei lisää nesteen määrää kehossa ts. solujen sisäistä nestemäärää. Itse oon tyytyväinen tuotteeseen, sillä turvotus ei mun mielestä oo mikään toivottu vaikutus...:jahas:

Nyt tullu kreatiinia käytettyä pari kuukautta ja täytyy myöntää, että alkuvaiheen jälkeen ei mitään ihmeellistä ole tapahtunut. Muutama treeni meni todella kovaa (placebo?) ja sitten ihan normaalia vääntöä. Taitaapa tää "kuuri" jäädä ekaks ja viimeseks, ei niin mainittavaa eroa missään.

jos ei halua turvotusta niin kokeilkaapa ihmeessä evolutionin "uuden ajan" kreatiinipyruvaattivalmistetta eli CRP:tä. sillä on kaikki kreatiinin positiiviset vaikutukset , mut se ei lisää nesteen määrää kehossa ts. solujen sisäistä nestemäärää. Itse oon tyytyväinen tuotteeseen, sillä turvotus ei mun mielestä oo mikään toivottu vaikutus...:jahas:

Ite huomasin just että monohydraatista kun tuli se "turvotus", niin kyllä oli toivottu vaikutus.. lihakset näyttää vähän isommilta ja "täyteläisimmiltä"!

Myös sarjapainoissa saa pari lisää ylim. toistoa!

Hyvä shittiä!:thumbs:

Laitan kymmenisen grammaa kreatiinia palautusjuomaani aina.

anteeksi että nyt herätän viikon vanhan threadin, mutta entä se 2-4 vk huilijakso, jolloin kreatiinia ei käytetä? muuttuuko se aika jos ei käytä tankkausjaksoa ollenkaan? ja voiko sen aikana vetää kuitenkin ihan normaalia treeniä?

Nyt tullu kreatiinia käytettyä pari kuukautta ja täytyy myöntää, että alkuvaiheen jälkeen ei mitään ihmeellistä ole tapahtunut. Muutama treeni meni todella kovaa (placebo?) ja sitten ihan normaalia vääntöä. Taitaapa tää "kuuri" jäädä ekaks ja viimeseks, ei niin mainittavaa eroa missään.

Lisää annosta? :)

Meissi ei ainakaan jaksa mitään tankkaus/ylläpito/palautus jaksoja pitää. Palkkariin sellanen kukkurallinen teelusikallinen aina sekaan änd täts it. :arvi::david::arvi::david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom