kreatiinin käyttö?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.

keisari88

Banned
pistäkää tänne yksinkertainen kreatiini käytö ohje miten sitä käytetään ja miten sitä käytetään treenipäivänä..treenin jälkeen? ...jos valitatte että käytä söörtsiä ni en oo jaksanu ettii mistää vatun söörtseistä...ku voin kysyäkkin

Jos tekee ihan sen ohjeen mukaan niin: 5pvä latausaika, jolloin kreatiinia syödään 20g/päivä. 5g ennen aamupalaa, 5g ennen treeniä ja jälkeen treenin ja sit vuorokauden viimeisellä aterialla. Sen jälkeen on ylläpito aika 5-6vko, jolloin kreatiinia käytetään 5-10g päivässä. Sitä seuraa 2-4vkon aika, jolloin kreatiinia ei käytetä. Sitten vaan homma uudestaan alusta.

Laita kukkurallinen teelusikallinen kreatiinia palautusjuoman joukkoon ja juo se treenin perään. Välipäivinä esim. aamupalan yhteydessä saman verran veteen sekotettuna.

ensimmäinen viikko:Aamulla, ennen treeniä,treenin jlkeen, illalla. lepopäivinä myös 4kertaa(viikon ajan aina kukkura tee lusikallinen joka kertaan).
Seuraavat 4-5viikkoa: ennen treeniä,treenin jälkeen, lepopäivinä aamulla ja illalla.(aina normaali tee lusikallinen joka kertaan).
Sitten 5-6viikon tauko ja sama alusta.

kiitos neutraali.tollast selvennystä tarvitsinkin.no toimiiko toi?:D ja mitä hyötyä teille on ollu kreasta?

voimaa tulee aina krea kuurilla ja pöhön myötä muutama lisä sentti ympäri kehoa. käytä maltoa vain palautus juomassa+kreat silloin sekaan kun sitä käytät, muulloin prode drinkin seassa tai veden kans.

Mä itse tankkausvaiheessa käytän hieman aina maltoa kreatiinin kanssa,ei se muutama gramma hiilaria nyt hirveitä tee jos kuitenkin treenailee ja syö muuten terveellisesti.Tietty en väitä ettei saman vaikutuksen vois saada ilman maltoa/dekstroosia,mulla itsellä kyllä tuntu jotenki toi jeesaavaan.tai sit vaan mehun kanssa huiviin.

keisari88 sanoi:
pistäkää tänne yksinkertainen kreatiini käytö ohje miten sitä käytetään ja miten sitä käytetään treenipäivänä..treenin jälkeen? ...jos valitatte että käytä söörtsiä ni en oo jaksanu ettii mistää vatun söörtseistä...ku voin kysyäkkin

Yksinkertainen käyttöohje löytyy yleensä joka pakkauksesta tai ainakin kaikissa merkeissä mitä olen itse käyttänyt. Searchin käyttö on sen takia suositeltavaa että tällä menolla on kohta koko foorumi täynnä ns. turhia posteja kun ihmiset eivät viitsi ottaa mistään selvää itse ja kaikki pitää saada suoraan eteen suomeksi, mitenköhän porukka jaksaa salilla käydä kun pitää pyytää täältä ohjeet ruisleivän ravintosisältöön ja krean yms. käyttöön. Koittakaa siis ihmiset ottaa vähän selvää itsekin asioista eikä tarvitse aina odottaa että kaikki on valmiina eteen tuotavaksi, se söörtsin käyttö ei vie edes minuuttia. /Quit Avautuminen

keisari88 sanoi:
jos valitatte että käytä söörtsiä ni en oo jaksanu ettii mistää vatun söörtseistä...ku voin kysyäkkin

Sulla on HIEMAN korjattavaa asenteessa. No mut ei se mitään, kyllä me muut sun puolesta etsitään se tieto ja kerrotaan heti. Samoin ajattelin alkaa treenaamaan sun puolesta ja teen sulle toki ruoatkin samalla, kerro vain osoite mihin toimitan herkut.

Kaikki mulle heti nyt. :(

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
onks joku kussu teijän aamumuroihin?sillon ku on tankkaus vaihe ohi eli et otetaan kreaa kaks kertaa päivässä.NI eiks treeni päivänä olis hyvä vetää kaks annosta päivässä plus yksi palautusjuoman seassa?

keisari88 sanoi:
onks joku kussu teijän aamumuroihin?sillon ku on tankkaus vaihe ohi eli et otetaan kreaa kaks kertaa päivässä.NI eiks treeni päivänä olis hyvä vetää kaks annosta päivässä plus yksi palautusjuoman seassa?

Ei ole kukaan kussut aamumuroihin vaikka suussa oli helvetin paha maku jo herätessä, mutta toi sun asentees on just tollasta tyypillistä että mitään ei viitti ite tehä ja ottaa selvää.

Ja asiaan. Ihan turha sitä on ottaa enää kolmeen kertaan päivässä jos tankkaus on jo tehty, menee vaan turhaan hukkaan. Laitat pelkästään palkkariin niin se riittää.

Joku guru neuvo salilla ottaan krean puol tuntii ennen salille menoa, näin pitäs olla sitte tehot kohdallaa. Tiedä sitä sitten.

ok kiitti neuvoist...tuli vähän selkoo.joku on varmaanki kussu mun aamumuroihin koska en käytä söörtsiä :)

keisari88 sanoi:
ok kiitti neuvoist...tuli vähän selkoo.joku on varmaanki kussu mun aamumuroihin koska en käytä söörtsiä :)

Pieni vinkki kun ei aikaisemmin näyttänyt menevän perille. Eli jos haluat saada täältä asiallisia apuja ja vinkkejä jatkossakin, niin suosittelen käyttämään sitä söörtsiä ja unohtamaan tuo "kaikkimulleheti" asenne. Ja tämä ihan sun omaksi parhaaksesi. :piis:

Mitä tähän ny voi enää sanoa?

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom