Kreatiinin käytön tauottaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja artoo
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tämä on jäänyt vähän epäselväksi, että kannattaako kreatiinin käytössä pitää taukoja? Esim siten, kun fastin purkissa lukee: 5pvä:n lataus, 4-6vko:n ylläpito ja loppuun 2-4vko:n tauko.

Mihin tuommoinen tauotus vaikuttaa? Onko haittaa jos vetää tasaseen kokoajan myös halki palauttavien viikkojen jotain 10g päivä? vai kannattaako ottaa enemmän? Tämänhetkinen paino n.83 ja pituus 184

Searchilla yritin muttei mitään järkevää vastausta pistänyt silmään

Olen ymmärtänyt että, jos ei pidä taukoja välillä niin keho tottuu tohon kreahan, ja se taas tarkottaa ettei tosta olis niin paljoo hyötyy.

En kyl ite oo muutenkaa tost kreatiinist mitään irti saanu.

Mun tauko krean käytöstä kestää yleensä tasan sen verran, kunnes saan uuden purkin hommattua. Eipä oo mitään huomattavia eroja tuntunut.

Jostain luin että elimistön oma kreatiini tuotanto heikkenis jos tota vetää ilman taukoja..

Joo, tämmöstä olen itsekkin jostain kuullut. Taidan sitten pitää jatkossakin niitä taukoja kun ei niistä tunnu pahemmin haittaakaan olevan :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Yksi henkilö joka oli vaasan alle 105kg kisoissa(kilpailijana) kertoi minulle näin. Ja se tuskin kusetti.

No joko se kusetti tai ei muuten tienny mistään mitään. Ei se takaa että tietää kaikesta kaiken jos kiipeää keholavalle ja vaikka pärjääkin siellä.

EDIT: Toki jos sitä kreaakin vedetään ihan överiannoksina (tyyliin kymmeniä grammoja) päivittäin pitkiä aikoja, niin saattaahan se johonkin jotain vaikuttaa. Mutta normaaleilla n. 5 g päiväannoksilla jos virtsakiviä tulisi, niin aika hätäseen lähtis myynnistä. Tappaahan vedenjuontikin kun riittävästi päivässä kiskoo. ;)

noh mutta aina löytyy ihmisiä jolla on väärä käsitys reilusta t-lusikasta :) ja taukoja ei osata pitää. mutta eiköhän se asia oo nyt käsitelty :D

Näinhän se on. Mutta tällaiset asia on hyvä esimerkki siitä miten erilaiset urbaanit legendat lähtee liikkeelle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom