Kreatiinin imeytymisestä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ad3bisi
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
38
Elikkä kaapistani löytyy tällä hetkellä pitkäketjuista hiilaria (Malto 6) ja kreatiinin kanssa suositellaan käytettävän lyhytketjuista, kuten dekstroosia.

Onko siis ehdottomasti mentävä ostamaan dekstroosia vai saanko hyödyn kreatiinista ihan pitkillähiltsuillakin ?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Maltot on nopeita hiilareita eli ne käy.
Itse olen ottanut kreatiinin veden kanssa ja toimii samallailla kuin dextroosin..

Itse tungen kreatiinit proteiinipaukkuihin, otan sen veden kanssa ja oikeestaan ihan kaiken ruuan kanssa...

En usko sillä olevan ainakaan omalla tasollani niin suurta merkitystä onko se siellä kropassa sekunnin vai minuutin päästä ruokailustani.

steven_seagal sanoi:
Meinaatko että dektsku on kretskun kanssa ihan turhaa :confused:

Joo, dextsku o iha niinq turha grean kans. Joo, mutta vakavasti, kunhan vaan laittaa sitä kreatiinia naamariin, niin kyllä se toimii.

ressukka sanoi:
Oon sekoitellut aamuisin appelsiinituoremehuun, onko tuo kelvollinen vaihtoehto?

Muistaakseni olen jostakin täältä foorumilta lukenut, että appelsiinimehuun kreatiinia ei kannata sekoittaa sen happamuuden takia. Mutta en mene vannomaan, saatan myös muistaa väärin... :D

Palautusjuoman seassa menee kreatiinit loistavasti ja on sitä nopeeta hiilariakin mukana, jos sillä nyt mitään käytännön merkitystä asian kanssa on.

Suositut

Back
Ylös Bottom