kreatiinimonohydraatti vai kreatiinipyruvaatti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juhosan
  • Aloitettu Aloitettu
eli siis oon täs veelly tota monohydraattia hetkon nassuu ja nyt tuli hommattua tommonen pyruvaatti; eli voisko joku valaista mulle vähä näitten eroja ja kumpi olisi parempi ?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siis tarkoitatko Mike että monohydraatti on parempaa, koska se kerää nestettä? Millä perusteella nesteen kertyminen on hyvä juttu?

Siis tarkoitatko Mike että monohydraatti on parempaa, koska se kerää nestettä? Millä perusteella nesteen kertyminen on hyvä juttu?

Onhan lihaksen nestepitoisuus suoraan yhteydessä suorituskykyyn. Aivan erilaista nostaa kun lihat on täynnä verrattuna johonkin vähähiilariseen diettii jossa täysin tyhjät.

Muttei vesipöhöllä mitään rautaa nosteta :)
Itse käytän pyruvaattia, paino kun ei saa nousta paljoakaan.
Ja itse ainakin tuntuu että jaksaa paremmin, en tiedä onko placeboa vai mitä.

Itse en vertaisi tuosta johtuvaa nesteen kertymistä vesipöhöön. Korjatkaa jos olen väärin kokenut tilanteen mutta mielestäni monohydraatti antaa lihaksiin enemmän nestettä myös jolloin se siis on vaikutukseltaan parempi.

Tuossa tietysti on ymmärrettävää jos ei saa nestettä painon takia paljoa kerryttää mutta kun katsoo threadin aloittajaa niin veikkaisen ettei syytä "vaattiin".

Muttei vesipöhöllä mitään rautaa nosteta :)
Itse käytän pyruvaattia, paino kun ei saa nousta paljoakaan.
Ja itse ainakin tuntuu että jaksaa paremmin, en tiedä onko placeboa vai mitä.

Joo ei vesipöhöllä jossa se neste on lihaksen ja läskin välissä mutta lihassolun sisäisellä nestemäärällä on kyllä vaikutusta :)

Eikös tämä ole ihan perustietoa?

Pyruvaatti on saakelin kallista mutta itekki sitä käytän ni on toi painon seuranta ehkä helpompaa näin dietillä. Monohydraattia+dextroa kyl suosittelisin.

Oon lukenu jostain, että toi monohydraatin keräämä neste olisi hyväksi esim. dieetillä, koska se jotenkin suojelee niveliä? Oonko ihan yössä?

Kumpaakin testattu, kummastakaan en huomannut hyötyä :) Mutta sanoisin monohydraatti, vaikka en itse nestepöhöä huomannut peilistä, enkä vaa`asta.

Kumpaakin testattu, kummastakaan en huomannut hyötyä :) Mutta sanoisin monohydraatti, vaikka en itse nestepöhöä huomannut peilistä, enkä vaa`asta.
Hoho, no tuskinpa kovin moni peilistä sitä huomaakaan, sillä ei monohydraatti mitään suoranaista "pöhöä" saa aikaan. Vaa'asta sen saattaa huomata 1-2 kg:n painonnousuna. Treeneissä sen tuntee.

Hoho, no tuskinpa kovin moni peilistä sitä huomaakaan, sillä ei monohydraatti mitään suoranaista "pöhöä" saa aikaan. Vaa'asta sen saattaa huomata 1-2 kg:n painonnousuna. Treeneissä sen tuntee.

Miks mulla mulla nous 6kg kun alotin? :itku: (tai ehkä syynä oli mansikkakakku? :) )

Jep, mutta ei näkynyt vaa`assakaan, eikä treeneissä :) Otan joskus uusiksi kokeiluun, josko silloin tehon huomaisi, uskon kuitenkin että se toimii.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom