Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siis tarkoitatko Mike että monohydraatti on parempaa, koska se kerää nestettä? Millä perusteella nesteen kertyminen on hyvä juttu?
Muttei vesipöhöllä mitään rautaa nosteta
Itse käytän pyruvaattia, paino kun ei saa nousta paljoakaan.
Ja itse ainakin tuntuu että jaksaa paremmin, en tiedä onko placeboa vai mitä.
Tuossahan Mike sen jo edellä selvitti...?Oon lukenu jostain, että toi monohydraatin keräämä neste olisi hyväksi esim. dieetillä, koska se jotenkin suojelee niveliä? Oonko ihan yössä?
Tuossahan Mike sen jo edellä selvitti...?
Hoho, no tuskinpa kovin moni peilistä sitä huomaakaan, sillä ei monohydraatti mitään suoranaista "pöhöä" saa aikaan. Vaa'asta sen saattaa huomata 1-2 kg:n painonnousuna. Treeneissä sen tuntee.Kumpaakin testattu, kummastakaan en huomannut hyötyä Mutta sanoisin monohydraatti, vaikka en itse nestepöhöä huomannut peilistä, enkä vaa`asta.
Hoho, no tuskinpa kovin moni peilistä sitä huomaakaan, sillä ei monohydraatti mitään suoranaista "pöhöä" saa aikaan. Vaa'asta sen saattaa huomata 1-2 kg:n painonnousuna. Treeneissä sen tuntee.
Hoho, no tuskinpa kovin moni peilistä sitä huomaakaan, sillä ei monohydraatti mitään suoranaista "pöhöä" saa aikaan. Vaa'asta sen saattaa huomata 1-2 kg:n painonnousuna. Treeneissä sen tuntee.