Kreatiini

Ajattelin tässä noin pari viikkoa sitten vetästä TTT treenin (kestää kolme päivää) ja sinä aikana vedin kreatiinia joka päivä, joka oli mielestäni ihan mukavakin ajatus. Noh viimeisenä päivänä aamulla huomasin, että yöllä oli tullut kauhea kasa finnejä otsaani sekä poskiin. Tätä mietin, että mistä **tusta nämä ovat tulleet ja päädyin tähän tulokseen että olisivat tulleet kreatiinista.

Onko muilla tullut kreatiinista paljonkin finnejä? Olen nyt koittanut niitä saada pois, mutta eivät ne lähde millään. Tämä alkaa pikku hiljaa huolestuttamaan, koska eivät ne yhdessä yössä voi tulla tosta noin vain ja jäädä näin pitkäksi aikaa.

Ps. Ennen ei ole ollut finnejä juuri ollenkaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oli meikälläkin tuossa iässä finnejä, mut ei enää. Joskus jotain satunnaisia ilmestyy. Kreatiinista ne ei ainakaan miulle tule..

Mutta tässä onkin kyse siitä, että minulla ei ole koskaan ollut melkein yhtään finniä ja yhdessä yössä ne sitten tulevat kuin olisin jokin mutaatio. Noh kaipa ne sitten joskus lähtevät :D

Kyllä mulla kreatiinin "loadaus" aiheuttaa vieläkin näppyjä. Ne häviää muutaman päivän päästä. Tosin kolme päivää "perhepizzalla" aiheuttaa mulle myös näppyjä. Eli eiköhän kyse ole enemmänkin kehon reagoinnnista liialliseen "johonkin" kuin itse tuosta valkoisesta jauheesta.

Kyllä mulle ainakin juuri tuon ikäisenä saattoi pamahtaa läjä näppyjä aivan yllättäen. En tosin silloin kreatiinia popsinut.

Tuttu juttu itellä, mutta tuo yks yö on hämärän kuuloista. Mulla katoaa finnit sitten kun pitää näpit erossa kreasta:D :wall:

Tuttu juttu itellä, mutta tuo yks yö on hämärän kuuloista. Mulla katoaa finnit sitten kun pitää näpit erossa kreasta:D :wall:

Jep mulle ainakin tulee kreasta finnejä, ja suurin osa häviää kun lopettaa krean käytön... Tosin mulla siinä finnien vähenemisessä on menny pari-kolme viikkoo.

Eli on myös mahdollista, että mullakin nää finnit lähtee parin-kolmen viikon päästä. Tästä on nyr kulunut sellanen puoltoista viikkoa kun lopetin käytön.

Kreatiinistä on jo varmaan sellaset 1000 threadia, eikä tämä varmastikkaan tuo mitään uutta niistä mihinkään.

Itselläni kreatiini ei ainakaan ole koskaan aiheuttanut ihon ärtymystä. :D Toki noi finnit voi vähetäkkin, mutta eiköhän ne vähän tohon ikään kuulu.

Miten rahkaa maustetaan?

Nimim. -wanha-

e. ettei ny ihan mennä ohi, ei mulle vaan tullu niin TTT-n aikana kreasta ku loadinkaa aikana mitään erityistä. Enkä jaksa uskoo et se krea nyt mikään satavarma syy on. jospa olet saavuttanut murrosiän :worship:

Olen jostain kuullut, että kahvin juonti kumoaa kreatiinin vaikutusta. Pitääkö paikkaansa?

Kahvi poistaa nesteitä, kun taasen kreatiinimonohydraatti kerää niitä.

kahvin juonnilla ei pitäisi olla merkittävää vaikutusta jos vain huolehtii siitä että juo tarpeeksi vettä

Niin kannattiko FInnmaxin käyttöohjetta noudattaa eli 5 ml tyhjään vatsaan ja sitten 5 ml 1,5 tuntia enne punttia? Vai pitäisikö noudattaa Fastin...?

elasto, kyllä se oli vitsi. Kreatiini-, penkki- ja rahkanmaustamistredejä on ihan tarpeeks :D

eikös se ole tuon kahvin kofeiini mikä vähentää kreatiinin imeytymistä...eli ei kahvia hetkeen jos on ottanu kreatiinia... :thumbs:

Nimenomaan, kofeiini huonontaa kreatiinin imeytymistä lihaksiin. :curs: Kahvilalli on siis tänään taas huonolla päällä kun pitää noita imeytymisiä miettiä kokoajan. :wall:

Nimenomaan, kofeiini huonontaa kreatiinin imeytymistä lihaksiin. :curs: Kahvilalli on siis tänään taas huonolla päällä kun pitää noita imeytymisiä miettiä kokoajan. :wall:

Parempi kai sitten lopettaa kahvin juonti. Närästää muutenkin niin perkeleesti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom