Kreatiini?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja basta'R
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tuota, sellasta olis kysyttävää, kun kävin tossa toissa päivänä hakeen Fastin kreatiinia, ja mietin et mihin sitä olis hyvä sekottaa? Ohjeessa sanotaan et imeytyy parhaiten sekoitettuna hiilihydraatti juomaan, mutta mihin immeiset on sekotellu? :)

HL.

Välipäivinä vähä alle puol desiä dextroa, kreat, fun light lemon&lime crystal (joku uutuus) ja vettä. Tuo fanlaitti on niin helvetin mautonta ilman mitään niin maistuu herkulle dextron kanssa. Toi 2x päivässä. Punttipäivinä sit 1h ennen reeniä prodeihin nakannu vähä dextroa ja kreat malton ja proden lisäksi ja sitte toinen satsi palkkarissa johon tulee vähän enemmän maltoa ja kreaa. Sellasta täälläpäin :P

ite oon sekoitellut aika paljon pelkkään veteen ja sitten palkkariin. Nyt jonkun verran tullu sekoitettua vesi+dextro+krea.. On niin mautonta ainetta että ihan sama mihin sekoittaa IMO

Mä vedän kreatiinikuurilla sen aina vaan lusikalla kurkkuun ja vettä päälle.

Sama tauriinin ja glutamiinin kanssa. Tauriini oli kyllä ensimmäiset 20 annosta, ihan sappinesteen makuista.

Itsekin käydän veden kanssa, vähän off topic, mutta onko kreatiinilla oikeasti lihaksen kasvuun vaikuttavia tekijöitä? Muistaakseni Fastin paketissa lukee että lisää lihasmassaa.. oon nyt ehkä ulalla, mutta mihin tämä mahtaa perustua?

Itse sekoitan palkkarina Reco2:een, ja esim. ne aamun 5g maitoon. Mautonta tavaraa joten ei niin väliä mihin sekoittelee, ainakaan siis maun puolesta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itsekin käydän veden kanssa, vähän off topic, mutta onko kreatiinilla oikeasti lihaksen kasvuun vaikuttavia tekijöitä? Muistaakseni Fastin paketissa lukee että lisää lihasmassaa.. oon nyt ehkä ulalla, mutta mihin tämä mahtaa perustua?

Kreatiinista ei varsinaisesti ole todettu suoraan massaan vaikuttavia jutskia, mielestäni vaikutukset välillisiä... Palauttaa nopeammin, sitä kautta treeniä. Sarjoihin paukkua jne.

Jos ja kun kreatiinia nappailee ja maha tuntuu olevan sekaisin (ripulia, yms.) se tarkoittaa sitä, että menee kaikki aika puhtaasti elimistöstä läpi. Parempi lopetella sitten...

Kreatiinista ei varsinaisesti ole todettu suoraan massaan vaikuttavia jutskia, mielestäni vaikutukset välillisiä... Palauttaa nopeammin, sitä kautta treeniä. Sarjoihin paukkua jne.

Mitä olen itse ymmärtänyt aiheesta lukiessani on että kreatiinin varsinainen vaikutus olisi voimatasoissa, ja sitä kautta treenin tehostamisessa eli käytännössä tyyliin isompina rautoina ja parempana sarjakestävyytenä. Kaikkihan tietää että isoilla raudoilla kasvaakin nopeammin ;)

Pitänee itsekin näkemä perehtyä aiheeseen tarkemmin.

Mitä olen itse ymmärtänyt aiheesta lukiessani on että kreatiinin varsinainen vaikutus olisi voimatasoissa, ja sitä kautta treenin tehostamisessa eli käytännössä tyyliin isompina rautoina ja parempana sarjakestävyytenä. Kaikkihan tietää että isoilla raudoilla kasvaakin nopeammin ;)

Pitänee itsekin näkemä perehtyä aiheeseen tarkemmin.

Jeps, sitä välillisenä tarkoitinkin. Kreatiini ei vaikuta lihassoluihin muutoksen tavoin... ei jakautumisia saati muuta kukkua. :D Rautaa lisää ja sitten lihasta, muistaen kuitenkin se ruokavalio.

Suositut

Back
Ylös Bottom