Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itsekin käydän veden kanssa, vähän off topic, mutta onko kreatiinilla oikeasti lihaksen kasvuun vaikuttavia tekijöitä? Muistaakseni Fastin paketissa lukee että lisää lihasmassaa.. oon nyt ehkä ulalla, mutta mihin tämä mahtaa perustua?
Kreatiinista ei varsinaisesti ole todettu suoraan massaan vaikuttavia jutskia, mielestäni vaikutukset välillisiä... Palauttaa nopeammin, sitä kautta treeniä. Sarjoihin paukkua jne.
Mitä olen itse ymmärtänyt aiheesta lukiessani on että kreatiinin varsinainen vaikutus olisi voimatasoissa, ja sitä kautta treenin tehostamisessa eli käytännössä tyyliin isompina rautoina ja parempana sarjakestävyytenä. Kaikkihan tietää että isoilla raudoilla kasvaakin nopeammin ;)
Pitänee itsekin näkemä perehtyä aiheeseen tarkemmin.
Jeps, sitä välillisenä tarkoitinkin. Kreatiini ei vaikuta lihassoluihin muutoksen tavoin... ei jakautumisia saati muuta kukkua. :D Rautaa lisää ja sitten lihasta, muistaen kuitenkin se ruokavalio.
Sama tääl. Ja on muuten ollut hyötyä tosta, nyt on latausjakso ohi ja toistoja tullu sarjoihin lisää ja Penkkimaksimikin noussut 5 kg viikossaTreenin jälkeen palkkariin ennen treeniä veteen olen itse laittanut.