Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Rane1 sanoi:Kuinka paljon vaikuttaa sen tehoon jos unohtaa joskus aamusti ottaa kreatiini annoksen?
Rane1 sanoi:Kuinka paljon vaikuttaa sen tehoon jos unohtaa joskus aamusti ottaa kreatiini annoksen?
Horg sanoi:Hei, kertokaas viisaammat että mihin tota fastin creatinea kannatais sekottaa? Itte oon sekotellu suoraan veteen mutta ei tunnu kunnolla edes liukenevan....ja kannattaako sitä sekotella suoraan heran joukkoon (sitäkin oon tehny) vai onko sillä kissan paskan merkitystä minkä kautta sen juo?
Timba79 sanoi:Aika vähän on merkitystä. Itse otan palkkarissa ja siellä sitä edes huomaa. Eli pistä vaan vaikka sen heran kaveriksi.
Tosiaan jos lasilliseen vettä sekoittaa,niin sitä jää aina hirviät mällit sinne motin pohjalle.Joutuu juomaan ainakin 4 lasillista vettä siitä motista että saa kaikit oikiaan paikkaan.Horg sanoi:Hei, kertokaas viisaammat että mihin tota fastin creatinea kannatais sekottaa? Itte oon sekotellu suoraan veteen mutta ei tunnu kunnolla edes liukenevan....ja kannattaako sitä sekotella suoraan heran joukkoon (sitäkin oon tehny) vai onko sillä kissan paskan merkitystä minkä kautta sen juo?
Rautaketju sanoi:Tosiaan jos lasilliseen vettä sekoittaa,niin sitä jää aina hirviät mällit sinne motin pohjalle.Joutuu juomaan ainakin 4 lasillista vettä siitä motista että saa kaikit oikiaan paikkaan.
Ei siitä mielestäni paljoa tarvitse taukoja pitää mutta voihan sitä pitää vaikka kerran pari vuodessa sellaisen kuukauden paussin jos haluaa. Itse ainakin käytän surutta monta kuukautta yhteen menoon ja taukoa tulee sitten pidettyä kun ei oo varaa ostaa uutta pussukkaa :DTombster sanoi:Mulla on tapana ottaa kreatiinia joka aamu 5g ja lisäksi treenipäivänä 5g palkkarissa. Voiko tolla tavalla mennä ympäri vuoden vai tarviiko jossain välissä pitää taukoa kreatiinin käytöstä?
harde20 sanoi:Ei siitä mielestäni paljoa tarvitse taukoja pitää mutta voihan sitä pitää vaikka kerran pari vuodessa sellaisen kuukauden paussin jos haluaa. Itse ainakin käytän surutta monta kuukautta yhteen menoon ja taukoa tulee sitten pidettyä kun ei oo varaa ostaa uutta pussukkaa :D