Kreatiini

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rane1
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No ainaki ku itelläni oli toi kreatiinikuuri niin "jaksoi" tehä vähän paremmin.. ja sai toiston pari lisää sarjoihin.

:offtopic:
onko kellään käynyt krean kanssa niin että tulokset on tippunut sarjoissa?
koitin ottaa sitä tuossa jokunen aika sitten taas ja sitä ennen meni esim. penkissä 105*6 ja krean kanssa vain 4*. tein kaiken samallalailla, mikään ei muuttunut paitsi että krean kanssa söin ehkä hiukan enempi.
tuntui että lihakset ois menny heti parin toiston jälkeen ihan hapoille.
:eek:

Rane1 sanoi:
Kuinka paljon vaikuttaa sen tehoon jos unohtaa joskus aamusti ottaa kreatiini annoksen?

Tuskin yhtään mitään, jos et sitten salilla sitä heti tiedosta ja ystävämme plasebo astu kehiin.

Itse otan palkkarissa vain nuo kreat ja hyvin toimii silleenkin. Eli treenin jälkeen pyrin täydentämään varastot, eikä ne päivässä tai parissa mihinkään tyhjenen jos ei mitään kovaa rasitusta ole.

Hei, kertokaas viisaammat että mihin tota fastin creatinea kannatais sekottaa? Itte oon sekotellu suoraan veteen mutta ei tunnu kunnolla edes liukenevan....ja kannattaako sitä sekotella suoraan heran joukkoon (sitäkin oon tehny) vai onko sillä kissan paskan merkitystä minkä kautta sen juo? :nolo:

Horg sanoi:
Hei, kertokaas viisaammat että mihin tota fastin creatinea kannatais sekottaa? Itte oon sekotellu suoraan veteen mutta ei tunnu kunnolla edes liukenevan....ja kannattaako sitä sekotella suoraan heran joukkoon (sitäkin oon tehny) vai onko sillä kissan paskan merkitystä minkä kautta sen juo? :nolo:

Aika vähän on merkitystä. Itse otan palkkarissa ja siellä sitä edes huomaa. Eli pistä vaan vaikka sen heran kaveriksi.

Mulla on tapana ottaa kreatiinia joka aamu 5g ja lisäksi treenipäivänä 5g palkkarissa. Voiko tolla tavalla mennä ympäri vuoden vai tarviiko jossain välissä pitää taukoa kreatiinin käytöstä?

Horg sanoi:
Tosiaan jos lasilliseen vettä sekoittaa,niin sitä jää aina hirviät mällit sinne motin pohjalle.Joutuu juomaan ainakin 4 lasillista vettä siitä motista että saa kaikit oikiaan paikkaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Rautaketju sanoi:
Tosiaan jos lasilliseen vettä sekoittaa,niin sitä jää aina hirviät mällit sinne motin pohjalle.Joutuu juomaan ainakin 4 lasillista vettä siitä motista että saa kaikit oikiaan paikkaan.

Palkkariin tai aamuteehen menee hyvin.

Oma tyylini: lusikalla suuhun ja vettä päälle.

Tombster sanoi:
Mulla on tapana ottaa kreatiinia joka aamu 5g ja lisäksi treenipäivänä 5g palkkarissa. Voiko tolla tavalla mennä ympäri vuoden vai tarviiko jossain välissä pitää taukoa kreatiinin käytöstä?
Ei siitä mielestäni paljoa tarvitse taukoja pitää mutta voihan sitä pitää vaikka kerran pari vuodessa sellaisen kuukauden paussin jos haluaa. Itse ainakin käytän surutta monta kuukautta yhteen menoon ja taukoa tulee sitten pidettyä kun ei oo varaa ostaa uutta pussukkaa :D

harde20 sanoi:
Ei siitä mielestäni paljoa tarvitse taukoja pitää mutta voihan sitä pitää vaikka kerran pari vuodessa sellaisen kuukauden paussin jos haluaa. Itse ainakin käytän surutta monta kuukautta yhteen menoon ja taukoa tulee sitten pidettyä kun ei oo varaa ostaa uutta pussukkaa :D

Samaa mieltä, paitsi että mä pidän taukoni jos tulee treenitaukoja. Esim alkukesästä oltiin 2 viikkoa Espanjassa ja tämän ajan olin kreatiinista tauolla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom