Kreatiini?

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
joo eli olis sellaista asiaa, että auttaako kreatiini niin paljon kun puhutaan ja toinen asiani on että kun pitää taukoa kreatiinin käytöstä niin "laskeeko" voimasi sen jälkeen eli onko kreatiinista saatu hyöty pysyvä?:confused:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Voimatasosi laskevat hieman kyllä (sarjakestävyys), muttei kovinkaan paljoa

Ei kyllä jää ne kilot, koska kreatiini kerää nestettä ja ne nesteet kyllä lähtee sitten jos ei jää jäljelle mitään mikä niitä siellä pitelisi.

Ja alkuperäiseen kysymykseen, niin ei se kreatiini nyt niin kovaa tavaraa ole. Toiset tykkää että on tehokasta, itse en siitä mitään kovin hääviä hyötyä ole kokenut. Varmaan ylivoimaisesti suurin hyöty on korvien välissä ;)

kvi:tä lainatakseni "Varmaan ylivoimaisesti suurin hyöty on korvien välissä " on ihan totta..mutta pitää myöntää että itselläni on kyllä ollut ihan muutenkin hyötyä..edellämainittu sarjakestävyys lisääntyi itselläni..tosin oliko kyseessä treenin tulos vai kreatiinin tulos niin on vaikea sanoa mutta kyllä minä edelleen sitä otan ja tulen jatkossakin ottamaan..:thumbs:

tähän topicin alle sopii varmasti kysyä että kun nyt käytän Fastin kreatiiniä..ja olen viimeisen päälle laiska sekoittamaan settiä ja tuo krea vielä saa vielä sellaisia kylmiä väreitä menemään selkärangassa ku sitä juo..niin olisiko tuolle jotain toista tavaraa tilalle? Tiedän että tullakseen isoksi pitää tunkea kaiken näköstä tavaraa suustansa alas..mutta olisiko edespientä helpotusta? Tuon krean tosiaan nautin yhdessä fastin whey3 ja veden kanssa :rolleyes:

Hmm.. sekoita yksinkertaisesti se krea vesilasilliseen? 5g ei maistu miltään (SF-krea).

FAST Creatine 900 g
Creatine on 100% puhdasta kreatiinimonohydraattia, joka tuotetaan Itävällassa. Kreatiinin on useissa tutki-muksissa osoitettu lisäävän urheilijan voimaa ja sarja-kestävyyttä. Suurin hyöty on saatu voimalajeissa kuten kehonrakennuksessa. Tutkimuksissa myös koehen-kilöiden lihasmassa on lisääntynyt useita kiloja. Kreatiinia otetaan 5-10 grammaa päivässä, riippuen kehon painosta

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joo, mulla oli tuota aikasemmin. Ihan samalla tavalla se muistaakseeni meni.

narrille vastausta.

Itsekin olen tota fastin kreatiinia käyttäny. Mulla ainaki alko mennä vatsasekasin tollasista hirveen isoista kerta-annoksista, eli 5g ja vesilasiin. Menee kahella hörpyllä alas.

No mikset ota sitä kreatiinia useemmassa annoksessa?? 10 grammaa on hyvä jakaa ainakin kahteen erään...menee ne makuhommatkin siinä samalla sitten...

jooh..pitää tuota krean puolittamista kokeilla..mitenkäs olette sen ottanut? aamulla ensimmäinen ja toinen illalla treenin jälkeen?

"ja tuo krea vielä saa vielä sellaisia kylmiä väreitä menemään selkärangassa ku sitä juo"
:lol2:
Paskat se miltään maistu ? ... ite käyttäny fastia ja nyt evolutionia kumpikaan maistu miltään. Kuvittelet vaan.

5g ennen reeniä
5g jälkeen reenin

välipäivänä 5g jossain välissä.

Ahh, itse tässä näköjään aloittelin kreatiinitankkauksen ensimmäistä kertaa. Sain juuri äsken postista paketin raahattua kotiin, jossa oli 4 purkkia Ion92:sta ja Kreatiinia kilon paketti.

Salille tarkoitus oli tässä kohta lähteä, joten avasin ison mustan purnukan ja laittelin 20g jauhoja veteen ja teelusikallinen VanHouten-kaakaota sekaan. Seuraavaksi pakkista lueskelemaan samalla kun hörpin drinkkiä shakeristä. Vähän ajan päästä alan ihmetteleen, että mitä hemmettiä tuollaista valkoista jauhetta on pohjalla, vaikka Ionin pitäisi sekoittua hyvin. Heilautan shakkeria ja jatkan juomista, mutta vähitellen alkaa raksuttamaan aivoissa, että eikö tuossa postipaketissa pitänyt olla kreatiiniakin mukana, mutta eihän sitä missään näkynyt. Äkkiä kaapille katsomaan ja tietenkin siinä avaamassani Ion92:n näköisessä purkissa lukee "Creatine Monohydrate".

En ihan kaikkea ehtinyt juomaan, mutta katsellaan mitä tuollainen 15g kerta-annos tekee tyhjään mahaan ensikertalaiselle.

On hieman :david: -olo nyt :nolo:

Pari krea-viivaa peilille, partakoneen terällä mykyt pois ja niisku nokkaan! Kylä kulukee reeni! :wall:

Ps. Toimii myös mag neessiumilla - siis lipsunestolla.

Itsekin olen huomannut että se suurin vaikuttaja krean tehoon löytyy tuolta korvien välistä ;) . Eikä se krea nyt millekään maistu, itselläni on vaikuttaja aineena vesilasissa krean lisäksi myös yleensä dekstroosi (rypälesokeri), joka imeyttää krean paremmin, se tosin kylläkään ei ole mitään ihan herkkua. Noh tästäkin voidaan olla kyllä montaa eri mieltä.

Originally posted by Evil sealman
itselläni on vaikuttaja aineena vesilasissa krean lisäksi myös yleensä dekstroosi (rypälesokeri), joka imeyttää krean paremmin

Ei toi lusikallinen dekstroosia sen kanssa tainnu vaikuttaa imeytymiseen ollenkaan. Tosta tosin löytyy paremmin asiaa kun vähän selailet boardia. Jostain tuollaisesta täällä aikanaan oli kuitenkin puhetta.

Eiköhän toi dextroosi juttukin oo vähän sillain että kukaan ei tunnu oikeesti tietävän auttaako se mitään ton kreatiinin kanssa.

Ite otan 1/2 desiä sitä... luulis että riittää :)

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom