Tietäjä
Banned
Noniin elikkäs olen käynyt salilla ja käyttänyt proteiinia ja hiilihydraatteja,mutta nyt haluasin lisätä kreatiinin ja kokeilla sitä. Joten onko kreatiinista mitään apua?Tuleeko sillä lisää voimaa ja lihasmassaa vai pelkästään NESTEPÖHÖÄ? en haluasi kumminkaan pelkkää nesteöhöä ja lihaksien sisään nestettä.. Joten te jotka olette testanneet/käyttäneet kreatiinia voisitte kertoa onko siitä hyötyä lihasmassan ja voiman lisäyksessä?
Ja mistä voisi saada halvimmat kreatiinit,proteiinit mutta jotka ovat kumminkin hyviä eikä mitään tiimari kamaa ja jos viitsitte voisitte vielä kertoa mitä kreatiiniä itse käytät?
PS: laitoin tämän viestin aloittelia ja tähän osioon kun en tiennyt kumpaan laittaisi ja haluaisin mahdollisimman paljon vastauksia..
Ja mistä voisi saada halvimmat kreatiinit,proteiinit mutta jotka ovat kumminkin hyviä eikä mitään tiimari kamaa ja jos viitsitte voisitte vielä kertoa mitä kreatiiniä itse käytät?
PS: laitoin tämän viestin aloittelia ja tähän osioon kun en tiennyt kumpaan laittaisi ja haluaisin mahdollisimman paljon vastauksia..