Kreatiini----> yölliset painajaiset+riehuminen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Phase3
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Kysyisin tällasta asiaa, kun olen nyt toista kertaa alottanut ja lopettanut samantien kreatiinin tankkauksen, koska toisen päivän yönä olen alkanut näkemään ahdistavia unia ja riehunut tyyliin "esteet pois edestä ja menoksi". Viimeksi lähdin juosten sängystä yöllä ja törmäsin yläkerran portaitten kaiteeseen johon heräsin onneksi etten tippunut rappuja alas :/
Onko kenelläkään samanlaista kokemusta kreatiinista ja voiko olla vain näin että se ei sovi minulle?? Salilla käyn 5*viikossa, en käytä alkoholia enkä nyt mitään muuta lisäravinnetta..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hahaha..ei hitto tää on kyl paras juttu kreatiinista. Ainakin osottaa että kreatiini "potkii" sulla. Ei muuta ku lisää kreatiinia, jos vaikka saisit noi agret salille :)

luulosairautta. mee lääkäriin ;)

Älkää ny jumalauta naurako! Ei sitä ikinä tiä, anna olla koko kreatiinin, ei se mitään ihmeainetta varmaan kuitenka oo, nuku mielummin yöt.

Ei kyllä kreatiinin pitäisi tuollaista tehdä. Mitähän ne on sulle oikein myyneet? ;)

Täyttänee Krea-agren tunnusmerkistön... :D

njietro sanoi:
Älkää ny jumalauta naurako! Ei sitä ikinä tiä, anna olla koko kreatiinin, ei se mitään ihmeainetta varmaan kuitenka oo, nuku mielummin yöt.

Joo. Jos tulee jotain ihme settiä, vaikkakin se olisi luuloa/placeboa, niin miksi sitten tahalleen kiusata itseään.

Koskakohan kuullaan ekan kerran.

Kuulustelija: Miksi teit sen ?

Kreatiinin käyttäjä: En mä normaalisti oo väkivaltanen, mut pakkiksen mike myi mulle kreaa ja tuli sellanen fiilis et on pakko tappaa ne kaikki :hyper:

Kolmaskerta todensanoo ;)

Jeps, tällainen aihe ei hirveesti kerää asiallisia vastauksia, joten ---> LOCK.

Muutama asiallinen vastaus toki olikin, jotka riittänevät tähän. Mike avatkoon threadin, jos jaksaa........

PS. Kreatiinin ei pitäisi moista aiheuttaa, mutta varmuuden vuoksi sen lopettaisin, niin ei ainakaan pitäisi siitä olla "sivarit" kiinni. Eihän sitä koskaan tiedä......

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom