Kreatiini - Voiman ja pumpin peruskivi

Meta title: 🔥 KREATIINI – VOIMAN JA PUMPIN PERUSKIVI 🔥

Meta description: Tutkitusti toimiva lisäravinne, joka lisää voimaa, palautumista ja työkapasiteettia ilman turhaa kikkailua.

Just testasin itellä ja toimii mulla selvästi ja kerää aika reippaasti nestettä kroppaan

en silti aio käyttää kun purkin saan syötyä..

hafanafa sanoi:
Just testasin itellä ja toimii mulla selvästi ja kerää aika reippaasti nestettä kroppaan

en silti aio käyttää kun purkin saan syötyä..

Kokeile kreatiinipyruvaattia jos häiritsee nestepöhö...

sivarinlötkö sanoi:
Mistä vitusta tiedätte että satunnaiset iho-ongelmat johtuvat juuri kreatiinista?

Olen ihmetellyt samaa....ja sen lisäksi yleensä nämä akne-kreasta -tyypit on ikäluokaltaan sitä ryhmää että sitä näppyä nyt voi nousta muutenkin melkein minne vaan.:lol2:

Kreatiinipuryvaatti- the only one :haart:

Monohydraattia lisäksi offilla palkkarissa.Puryvaatin oon huomannut lisäävän paaaaaljon paremmin voimatasoja kun sitä ottaa ennen jumppaa tai aamulla lepopäivinä:)

Stiltskin sanoi:
Olen ihmetellyt samaa....ja sen lisäksi yleensä nämä akne-kreasta -tyypit on ikäluokaltaan sitä ryhmää että sitä näppyä nyt voi nousta muutenkin melkein minne vaan.:lol2:

No eiköhän sen huomaa kun ennen kreatiinin käyttöö sain jotenkuten finnit pysymään poissa ja nyt kun oon jonkun aikaa käyttäny niin pahentunu huomattavasti:(

Yhtä#Hauista sanoi:
Kreatiinipuryvaatti- the only one :haart:
Toi sun :haart: maksaa niin tuhottomasti, että ei tavallisella tallaajalla oo varaa ostaa ja tavallinen tallaaja ei pidä olla nesteetön kuten fitness mimmi.

Tota Viikinki, jos ihan normi kreaa oot käyttäny ni kyllä sulla aika puppua on noi jutut. Ei siitä kreasta mitään hyötyä saa,ei kaikki oo faktaa käytännössä vaikka sulle jotain lihasmassan kasvusta on kerrottukin.

Edit. Tai sitten mulle ei potki enään mitkään monokreat mitenkään vaikka kuinka ottaisin sen hiilarin kanssa, ostan seuraavaksi pyruvaattia kun stadiin suuntaan.

En käytä kreatiinia enkä tällä hetkellä yleensäkään lisäravinteita. Tavallista kotiruokaa ja dieetti päällä.

Käytän tällä hetkellä Kreatiinia kun palkkari sekoitus sitä vähän (n. 5g/100g)sisältää.... Tosin nyt on jäänyt latausjakso tekemättä, ja en ole varsinaista vaikutusta huomannut suuntaan tai toiseen. Enköhän ilmankin pärjäisi, vaikka kyllä se minun kohdallani on toiminut jonkin verran. Ainakin aluksi sen huomasi, ja painokin nousi jonkin verran.

:offtopic: Onko kenlläkään tullut näppyjä (ei siis finnejä) kainaloihin? :D Minulle niitä tuli riivatusti kun pari vuotta sitten söin ekan kerran kreatiinimonohydraattia dextroosin kanssa. Semmoisia kutisevia punaisia näppyjä, ja vain kainaloihin? Voi olla jokin muukin allergia juttu, mutta sattui juuri tämän ekan krealatauksen aikaan... Ja katosi abaut kuukaudessa, eikä enää ole näkynyt...

rasva sanoi:
En käytä kreatiinia enkä tällä hetkellä yleensäkään lisäravinteita. Tavallista kotiruokaa ja dieetti päällä.
Etkö edes käytä palautusjuomaa? IMO et voi millään korvata palautusjuomaa tavallisella ruualla, koska mikään ruoka ei imeydy niin nopeasti kuin palautusjuoma.

NGV sanoi:
Etkö edes käytä palautusjuomaa? IMO et voi millään korvata palautusjuomaa tavallisella ruualla, koska mikään ruoka ei imeydy niin nopeasti kuin palautusjuoma.

No eihän se ole kaikille ihan välttämättömimpää, jos syö ennen treeniä sopivissa ajoin ja treenin jälkeen. Isompi katabolia tulee noiden imetymisten stressaamisesta.

Niin ja Kreatiinin vaikutukset nyt tankkausvaiheen loppuvaiheessa. Kauhea pumppi.

Viikinki 86 sanoi:
Kröhöm anteeksi nyt, mutta minä kun käytin 2 kk kreatiinia (8 viikon kuurin) niin:

Penkki: 105 kg -> 135 kiloon
Kyykky: 150->180 kiloon
Mave: 180->210 kiloon
Paino: 105->115 kiloon, josta 2 kiloa lihasta 5 kiloa fättiä ja 3 kiloa nestettä ja kun käytön lopettaa niin nesteet lähtevät 1-2 viikossa pois ja läskit myöskin 1-2 kk:n sisällä jonka jälkeen voikin heittää kuurin uudestaan päälle ja tulokset toki kreatiinin jälkeen tippui, mutta ainoastaan joka liikkeessä 2,5 kiloa eli totaalinen hyöty n. 30 kg voimiin.

Edit: Muistin ajanjakson väärin se oli 10 viikkoa
Tärkein kysymys on, että tuliko pelkästään voimaa vai tuliko lihastakin?

Enpä käytä enää, koska joskus kun käytin homma luisui siihen, että nestettä tuli entiseen tahtiin, mutta mainittavaa hyötyä treeniin ei enää ollut.
Vielä nuo nesteet, mitä lopuksi tuli, ei enää itsekseen tahtoneetkaan lähteä pois niinkuin aikasemmin ja sitten joutui niitä tarkotuksella poistamaan. Mielestäni kroppa tottui tuohon "lisikseen"

Hyvin patti kasvanu vaikka kreatiinia käytäkkään. Enkä myöskään palkkari? Mitä edes porukka käyttää palkkarina? Ite joka päivä, vain american pro slow+malto. Nyt tosin dietillä en maltoa käytä.

Tuskinpa tuo kreatiinin teho nesteen keräämiseen pelkästään perustu. Eiköhän kreatiinin lisäkäyttöä voi paremminkin perustella kreatiinifosfaattitasojen(käytetään energiantuotannossa ATP-varastojen tyhjettyä) mahdollisella kohottamisella.

Vihreetä teetä menee ainakin itellä reippaasti kesät talvet.. On se vaan nii hyvää.

:kippis1:

Back
Ylös Bottom