En käytä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
hafanafa sanoi:Just testasin itellä ja toimii mulla selvästi ja kerää aika reippaasti nestettä kroppaan
en silti aio käyttää kun purkin saan syötyä..
sivarinlötkö sanoi:Mistä vitusta tiedätte että satunnaiset iho-ongelmat johtuvat juuri kreatiinista?

Stiltskin sanoi:Olen ihmetellyt samaa....ja sen lisäksi yleensä nämä akne-kreasta -tyypit on ikäluokaltaan sitä ryhmää että sitä näppyä nyt voi nousta muutenkin melkein minne vaan.:lol2:
Toi sun :haart: maksaa niin tuhottomasti, että ei tavallisella tallaajalla oo varaa ostaa ja tavallinen tallaaja ei pidä olla nesteetön kuten fitness mimmi.Yhtä#Hauista sanoi:Kreatiinipuryvaatti- the only one :haart:
Onko kenlläkään tullut näppyjä (ei siis finnejä) kainaloihin? :D Minulle niitä tuli riivatusti kun pari vuotta sitten söin ekan kerran kreatiinimonohydraattia dextroosin kanssa. Semmoisia kutisevia punaisia näppyjä, ja vain kainaloihin? Voi olla jokin muukin allergia juttu, mutta sattui juuri tämän ekan krealatauksen aikaan... Ja katosi abaut kuukaudessa, eikä enää ole näkynyt...Etkö edes käytä palautusjuomaa? IMO et voi millään korvata palautusjuomaa tavallisella ruualla, koska mikään ruoka ei imeydy niin nopeasti kuin palautusjuoma.rasva sanoi:En käytä kreatiinia enkä tällä hetkellä yleensäkään lisäravinteita. Tavallista kotiruokaa ja dieetti päällä.
NGV sanoi:Etkö edes käytä palautusjuomaa? IMO et voi millään korvata palautusjuomaa tavallisella ruualla, koska mikään ruoka ei imeydy niin nopeasti kuin palautusjuoma.
Tärkein kysymys on, että tuliko pelkästään voimaa vai tuliko lihastakin?Viikinki 86 sanoi:Kröhöm anteeksi nyt, mutta minä kun käytin 2 kk kreatiinia (8 viikon kuurin) niin:
Penkki: 105 kg -> 135 kiloon
Kyykky: 150->180 kiloon
Mave: 180->210 kiloon
Paino: 105->115 kiloon, josta 2 kiloa lihasta 5 kiloa fättiä ja 3 kiloa nestettä ja kun käytön lopettaa niin nesteet lähtevät 1-2 viikossa pois ja läskit myöskin 1-2 kk:n sisällä jonka jälkeen voikin heittää kuurin uudestaan päälle ja tulokset toki kreatiinin jälkeen tippui, mutta ainoastaan joka liikkeessä 2,5 kiloa eli totaalinen hyöty n. 30 kg voimiin.
Edit: Muistin ajanjakson väärin se oli 10 viikkoa