Kreatiini - Voiman ja pumpin peruskivi

Meta title: 🔥 KREATIINI – VOIMAN JA PUMPIN PERUSKIVI 🔥

Meta description: Tutkitusti toimiva lisäravinne, joka lisää voimaa, palautumista ja työkapasiteettia ilman turhaa kikkailua.

juuri tällä hetkellä en käytä,mutta olen käyttänyt,ja tulen käyttämään

En käytä. Kokeillut olen kyllä, ihan tankkausannoksella siis, ja ainut vaikutus oli kipeä vatsa. :jahas: Joten ei kiitos, pärjään ilmankin.

En käytä. Täälläkään ei massu oikein moista tahtonut sulatella...

mölliskö sanoi:
En käytä koska en huomannu mitään eroa. Nyt on kaapissa yksi purkki josta nakkaan vajaan teelusikan aina palkkariin. Tietääkö joku onko siitä mitään iloa vai kannattaako nakata sekin purkki oraville?

Älä heitä oraville, jos ne syö ton niiden paino nousee eikä ne pysty juokseen pakoon yhtä hyvin enää ja kissa nappaa ne.:)

Lähetä mulle jos et ite huoli.:thumbs:

joo kyl mä tossa ekan kuurini aikana join aika reilusti ja painoa tuli 5 kilua viikossa lisää.. kysyin vaan että ei turhaan sitä vettä juo:hyper:

ite sain 900g krea pakkauksesta 3kg lisää painoa joksikin aikaa.. tulokset ei muuttunu yhtään ja kun krea loppu ni kusin sen 3kg pois.

Ensikertalainen sanoi:
Kun haulla löytyy miljardeja topiceja, niin kysyn tässä, että voiko tuota kreatiinia käyttää ilman muita lisäravinteita?

Näillä forumeilla saa helposti semmoisen kuvan, että lisäravinteet olisivat välttämätön osa treenaamista. Ikäiselläsi kaverilla on lyhyt treenihistoria takana, paljon opittavaa, älytön määrä juttuja kokeilematta ja kasvukin vielä monella tapaa kesken. Ei jauhojen syöminen ole pakollista, eikä se tee treenaamisesta yhtään sen hienompaa tai hauskempaa. Saat joka viikko uutta potkua pelkästä kasvustasi, joten et tarvitse mitään kemiallista tehostamista - siitähän kreatiinissakin on kyse.

Terveellinen ja riittävä ruoka on kaiken a ja o. Jos haluat rahaasi johonkin upottaa, niin osta edullista palautusjuomajauhetta (niissäkin on muuten usein vähän kreatiinia seassa). Palkkarista on 100% kiistaton hyöty urheilussa. Kaiken maailman -iineja voit popsia siiten vanhempana ukkona kun ei tulokset enää muuten nouse.

Kreatiinista ei varmaan huomattavaa hyötyä ole, jollei lähes maksimivoimaa käytä treeneissä. Tämä siis tarkoittaa että kakkosten ja kolmosten tekijöille, se on tarpeellinen aine. Kreatiiniahan käytetään työssä jota tehdään alle 15 sekuntia (karkeasti, vaihtelee ihmisillä) kun taas siitä pitempi kestoinen (massasarjat) vaatii hiilareita, noin minuuttiin asti, jolloin alkaa rasvan poltti (aerobinen harjoittelu)

tuota tuota, 15 sekunnin juoksusuoritus esim. ei oo ihan suoraan verrannollinen 15 s. nostosuoritukseen. kyllähän kreaa nyt ihan yleisesti pidetään hyvänä lisänä punttien parissa hikoileville. mulla ainakin vörkkii, vaikka pitää tietty huomata ettei se nyt ihan mitään ihmeainetta olekaan.

E: kyllä se niin monella isollakin karjulla toimii että melkein tekis mileli epäillä, että niillä joilla ei toimi on joku juttu pielessä sen käytön kanssa. tosin ilmeisesti joillain on ihan tutkimuksissa se todettu toimimattomaksi.

hyvin toimii ja tankkaus jakso on kaiken a ja o itselleni. krean toimivuus edellyttää myös riittävän pitkiä taukoja, melkeinpä voi sanoa, että mitä pidempi tauko sen paremmin se toimii. tämä tieto ei perustu tutkimuksiin, vaan omiin kokeiluihin.

edit: täälläkin varmasti muutamia sellaisia on jotka syövät kreatiinia vaikkei siitä hyödykkään. suosittelen tällaisille henkilöille että kokeilette eri tuote merkin kreatiineja, nimittäin niissäkin on eroja vaikka se huuhaalta saattaa kuulostaakin.

Kaikille joilla kreatiinista ei ole ollut hyötyä, olettehan ottaneet sen kreatiinin hiilihydraatin kanssa? Hiilareilla on nimittäin tärkeä osa siinä kreatiinin kertymisessä lihakseen.

On tullut syötyä jo vuoden putkeen 5-30g päivä annostuksilla, vaikutusta en enää näe, siksi syön paketin loppuun ennen kesää et kerkee vähän kiristellä.

Miten olette pitäneet taukoa kreatiinista?

Syksyllä taas "sikabulkki" päälle ja kreat+glutat yms... kaikki mitä kaupan hyllyltä löytyy!!!

Ite en käytä. Sokeritautisena olen huomannu (vihje pakkotoistolta), että kreatiini lisää insuliiniresistanssia. Jätin palkkarista kreatiinin pois, jonka seurauksena pitkä-aikainen verensokeri on tippunut n. pari mmol. Enää ei tarvitse pistää läheskään niin paljon insuliiniä ja sokerit on paljon tasasemmat. No olen tästä kirjottanut jo kerran aikaisemminkin....

Sportman81 sanoi:
Jeps, oon sitte aatellu siirtyä tohon pyruvaattiin vaik onki aika paljon kalliimpaa. Paljon te tankkaatte sitä, tollanen 200gr pussihan menee hetkessä jos sitä 20gr ottaa päivässä:eek:
Ei kreatiinipyruvaattia tarvii 20g ottaa päivässä... kuka sellaista on väittänyt?! Kreatiinipyruvaatti on tehokkaampi imeytymiseltään kuin monohydraatti, eikä tuon tuotteen kanssa latausta tarvita (tosin enpä itse sitä kyllä tee monohydraatillakaan). Jos olen ihan oikein ymmärtänyt, niin tuo kreapyruvaatti imeytyy suoraan ohutsuolesta ilman että sitä tarvitsee muuten käsitellä, ja siksi ilmeisesti hyöty on suurempi myös pienemmällä annostuksella... viisaammat korjatkoon? Dieetilläkin varmasti 5g aamulla ennen lenkkiä ja 5g ennen treeniä riittää hyvin, ja mikäli ei tuota rasvanpolttovaikutusta niin hamua niin se pelkkä 5g ennen treeniä luulisi riittävän ihan hyvin. Kannattaa sitten katsoa vaan paketista, että paljonko jauheesta on tosiaan sitä itseään, eli onko tuote 100% kreatiinipyruvaattia vai ei. Tuo Crp esimerkiksi on 70% kreatiinipyruvaattia.

En tiedä vaikuttaako ihan aikuisten oikeasti rasvanpolttoon, mutta treeni ainakin kulkee joten en valita. :)

Mulla ei kans krea potkinut, ei sitten millään tavalla, negatiivisesti eikä positiivisesti. Nyt ei mene edes palkkarissa kreaa, eikä kyllä näe mitään eroa treenissä ja olossa verrattuna siihen aikaan, kun koitin tankata sitä niin pirusti. Pitää kokeilla jossain välissä uudella fiiliksellä, en suostu uskomaan ettei siitä olisi minkäänlaista hyötyä. Ja eri merkillä, fastin krea taisi olla se minunkin.

tokkopaisto sanoi:
Älä heitä oraville, jos ne syö ton niiden paino nousee eikä ne pysty juokseen pakoon yhtä hyvin enää ja kissa nappaa ne.:)
:offtopic: Tai sitten AM ampuu ne.
Käytän kreatiinia ja hyvin on tuonut potkua reeniin sekä pöhön naamaan. :thumbs:

Back
Ylös Bottom