Kreatiini - Voiman ja pumpin peruskivi

Meta title: 🔥 KREATIINI – VOIMAN JA PUMPIN PERUSKIVI 🔥

Meta description: Tutkitusti toimiva lisäravinne, joka lisää voimaa, palautumista ja työkapasiteettia ilman turhaa kikkailua.

Ideahan on ottaa kreatiinia ensin viikon tankkauksella (n.20g/pv) ja sitten ylläpitoa 5-6vk (5-10g/pv), eikö? Onko tietoa haitoista / hyödyistä mikäli ottaisi kreatiinia tyyliin viikon tankkausjakso, yksi ylläpitoviikko, 2 viikkoa taukoa ja sykli alusta?

Mulla ei kyllä koskaan ole pakki mennyt sekaisin mutta jostain syystä vasen olkapää tulee JOKA kerta kipeäksi kun on ollut pitkä ylläpitojakso... Siksi ajattelin että jos tankkaisi useammin ja pitäisi lyhyemmän ylläpidon niin ei paikat olisi aina paskana.

Elmukelmu sanoi:
Ideahan on ottaa kreatiinia ensin viikon tankkauksella (n.20g/pv) ja sitten ylläpitoa 5-6vk (5-10g/pv), eikö? Onko tietoa haitoista / hyödyistä mikäli ottaisi kreatiinia tyyliin viikon tankkausjakso, yksi ylläpitoviikko, 2 viikkoa taukoa ja sykli alusta?

Tuosta ei ole mitään hyötyä. Tuhlaat vain kreatiinia tankkaamalla usein.

Nii tosiaan ajattelin että miten se vaikuttaa ja onko SF proteiinin kreatiini toimivaa?? onko siitä suuria haittoja? miten se vaikuttaa ykkösiin ja lihaksiin?

SEARCH! Eiköhän ne kaikki toimivia oo..Ei oo mitään haittoja..Maha voi mennä sekasin joillakin..SEARCH!

¤Ando¤ "JUMI" sanoi:
Nii tosiaan ajattelin että miten se vaikuttaa ja onko SF proteiinin kreatiini toimivaa?? onko siitä suuria haittoja? miten se vaikuttaa ykkösiin ja lihaksiin?

Lue palstaa ihan rauhassa ennen kuin teet taas uuden viestiketjun, useimpia sinua askarruttavia kysymyksiä on käsitelty jo aiemmin, kuten esim kreatiinia <- klik

Mites muuten tuon krean kanssa kannattaa tehdä?
Onko syytä kiskoo sitä kurkustaan alas niinäkin päivinä, kun ei treenaa?

Nyt oon palkkarissa sitä käyttäny, enkä mitään sen kummempia tankkauksia tee.

Kuitenkin suht kallista lisäravinnetta opiskelijan kukkarolle.

Elmukelmu sanoi:
Mulla ei kyllä koskaan ole pakki mennyt sekaisin mutta jostain syystä vasen olkapää tulee JOKA kerta kipeäksi kun on ollut pitkä ylläpitojakso... Siksi ajattelin että jos tankkaisi useammin ja pitäisi lyhyemmän ylläpidon niin ei paikat olisi aina paskana.

Oisko toi vasen olkapää vain rasittunut liikaa, kun krean voimin reenaat? Ota pari viikkoa takapakkia ja kittuuta pienillä painoilla pitkiä sarjoja olkapäille. Mun ei kestäny tehä pystypunnerrusta ollenkaan. Kitkutin pienillä painoilla kuukauden kaikkia mahollisia liikkeitä. Nyt kestää reenata jo kunnon painoilla, ja maksimiakin kestää kokeilla.

cr0^ sanoi:

En ota itse kun palautusjuomassa ja välipäivinä jos niitä sattuu 2 tai enemmän. En tiedä toimisiko jollain muulla tavalla paremmin, mutta ihan tyytyväinen olen ollut.

Testorage sanoi:
Kreatiinin ei pitäisi ylirasittaa munuasia, jos siitä maltetaan pitää kausittain taukoa. Yleensä kuulen suositusta tankkausjakso+8 viikkoa käyttöä, sitten 4 viikon tauko. Jos ei pidä taukoja, elimistö tottuu kreatiinilisään ja annostuksia täytyy koko ajan nostaa että vaikutuksia olisi; ja sehän kyllä rasittaa munuaisia.

Nyt tulee mutua niin että hirvittää.

Mniska sanoi:
kesällä oli jossain lehdessä joku pikkujuttu,että krea kiellettäisiin huippu-urheilussa.

en tiedä oliko pelkkä juttu vaan.

Voisin aika varmasti sanoa että pelkkä juttu vaan. Joutuisivat kieltämään lihansyönnin ja melkein kaiken muun syönnin samantien :D

cr0^ sanoi:

Itse olen tankannut railun viikon ajan ja ylläpitänyt pari-kolme kuukautta, jonka jälkeen pieni tauko. Joka päivä olen ottanut. Mulla toimii hyvin noin eikä se enää mielestäni niin kallista ole kuin aikoinaan.

Alkaa olemaan aika monessa palkkarissa jo vähän valmiina tuota kreaa, joten totaali taukoa ei tule.

Oma kreatiinia koskeva kysymys liittyy Fastin Muscle+:aan. Ajattelin ostaa tuota seuraavaksi mutta tahtoisin tietää onko kukaan kärsinyt kreatiinin aiheuttamista sivuvaikutuksista (lähinnä finnit) jos on vetänyt pelkästään tuota? Käsitin että sisältää kuitenkin kohtalaisen pienen määrän kreatiinia (5g/100g ellen väärin muista) mutta en tahtoisi ottaa riskiä kun vihdoinkin päässyt viimeisistäkin finneistä eroon :)

Back
Ylös Bottom