Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mike sanoi:Ostappa kreatiini pyruvaattia, sillä ei nouse paino.
Mike sanoi:Voi olla hyvinkin potaskaa, olen sokeasti luottanut markkinoiden informoinnin tilanteeseen tämän kohdalla. Vippinä pääsisi heittämään tiukkaakin tiukemman kysymyksen Experteille, Ex-Pertti osiolla. Siellä vippiläiset tenttaa meidän ravintoguruja enemmänkin.
Mike sanoi:Voi olla hyvinkin potaskaa, olen sokeasti luottanut markkinoiden informoinnin tilanteeseen tämän kohdalla. Vippinä pääsisi heittämään tiukkaakin tiukemman kysymyksen Experteille, Ex-Pertti osiolla. Siellä vippiläiset tenttaa meidän ravintoguruja enemmänkin.
En ole, mutta mielenkiinto heräsi. Laitan Expertti osiolle kyssän, jotta Anssi, Hulumi ja Vilho pääsee tyrmäämään kilpaa tuon aineen. Voi meinaan olla että muo tutkimukset on ihan maksettuja markkinointikkoja.Avilla sanoi:Oletkos Mike kokeillut koskaan karnosiinia ( EI karnetiini huom. ) ?
Sillä pitäis olla voimaa tehostava vaikutus. Ainakin "tohtori Tolonen" puhui
tästä aineesta turvallisena ja testattuna voimankehittäjänä.
Muidenkin kommentit tietty kiinnostaa.
Ei tietääkseni, joten voit huoletta painaa kreatiinia naamaan. Mulla oli kanssa joskus tota sf-proteinia, mutta en havainnut oikeestaan minkäänlaista vaikutusta. Sitten vaihdoin evolutioniin, joka toimi mielestäni paremmin. Mene ja tiedä.Aleley sanoi:Onkos kreatiinilla mitään ikäsuositusta? Tuli ostettua kokeilumielessä pönttö SF-Protein kreatiini monohydraattia. Onko muilla kokemuksia tuosta?
detox666 sanoi:Ei tietääkseni, joten voit huoletta painaa kreatiinia naamaan. Mulla oli kanssa joskus tota sf-proteinia, mutta en havainnut oikeestaan minkäänlaista vaikutusta. Sitten vaihdoin evolutioniin, joka toimi mielestäni paremmin. Mene ja tiedä.