Kreatiini - Voiman ja pumpin peruskivi

Meta title: 🔥 KREATIINI – VOIMAN JA PUMPIN PERUSKIVI 🔥

Meta description: Tutkitusti toimiva lisäravinne, joka lisää voimaa, palautumista ja työkapasiteettia ilman turhaa kikkailua.

Mike sanoi:
Hassua tässä on se, ettei edes steroideilla saa noin nopeaan kiloja lihaksia.

Jokaiselle vähänkään treenaamista harrastaneelle kyllä PITÄISI olla tiedossa, että kuinka nopeasti voi kehittyä ja millaisin keinoin, mutta... ainahan sitä löytyy niitä, jotka uskovat, että on olemassa helppo tie. Itse en ole steroideja ikinä käyttänyt, mutta sen verran ymmärrän, että ei se lihasmassa pelkästään niillä kasva, kovaa työtä se silti vaatii.

käsittääkseni tätä tuotetta on kaupattu jo vuositolkulla mieleen jäävällä mainostekstillä:
"12 gramman jytyannos kreatiinia riboosilla höystettynä"

tuo lause on vain jotenkin niin vitsikäs ja mieleenjäävä... ainakin MINUN mieleeni :( :jahas:

Voima sanoi:
Toimiiko tuo tuote kreatiinia paremmin?

No onhan siinä toi arginiini joka saattaa lisätä kasvuhormonin eritystä..
tosin gramma päivässä ei taida riittää.

No juu gramma päivässä kuulostaa kyllä aika pieneltä annokselta. Emppiirisen tutkimuksen perusteella voisin sanoa että sellanen pari kolme grammaa muutaman kerran päivässä antaa ehkä jotain. Ehkä. Joillekin. Ehkä.

training_day sanoi:
Itse en ole steroideja ikinä käyttänyt, mutta sen verran ymmärrän, että ei se lihasmassa pelkästään niillä kasva, kovaa työtä se silti vaatii.

Eikse meekkään niin että horkkaa suoneen niin kasvaa ilman että treenaa tai syö ollenkaan? ;)

Mikk0 sanoi:
Eikse meekkään niin että horkkaa suoneen niin kasvaa ilman että treenaa tai syö ollenkaan? ;)

Menee menee, tottakai :D

Eli tilasin tälläiset aineet verkkokaupasta:
N-Large 1,725kg
http://www.pakkotoisto.com/kauppa/product_info.php?cPath=30&products_id=220

ja

Evolution Creatine Monohydrate 1000g
http://www.pakkotoisto.com/kauppa/product_info.php?cPath=52&products_id=53

Sanokaas miten noita otetaan? Kun en oikeen saa selvää ainakaan ton N-largen ohjeista.. Eli minkäkokoisia annoksia ja monta kertaa päivässä ym..
Tota N-largea vissiin vaa treenin jälkeen, mut minkäkokonen annos?
Neuvokaa tietämätöntä :nolo:

Kreatiinit olen itse ottanut ensin 20g päivässä viikon ajan tankkaukseen (4*5g pitkin päivää), tämän jälkeen noin kuukauden ajan kerran päivässä 5g ylläpitoon (treenin jälkeen).

Sitten kuukauden tauko kreatiinista. jonka jälkee homma alusta.

Pyranha sanoi:
Sitten kuukauden tauko kreatiinista. jonka jälkee homma alusta.

Minä olen ottanut kreatiinia jo 3kuukaut putkee.. Et pitäiskö pitää tauko ku tääl aika moni harrastaa taukoja, mutta olen myös kuulut että taukoja ei tartte pitää.. Että mitäs sanotte, tauko vai ei??

Hullu inkkari sanoi:
monet näihin asiohin perehtyneet ihmiset ovat sanoneet käyttävänsä kreatiinia ympäri vuoden päivittäin ilman taukoja

Aikalailla kahtia on porukka jakautunut tämän asian suhteen. Itse kuulun näihin ympäri vuoden käyttäjiin.

Itse ajattelin juuri, jos pitäisi viikon-kahden tauon ja ottaisi tankkauksen.
Itse en oikein usko tuohon tankkailuun, mutta jos nyt vielä kerran kokeilisi.
Nyt ottanut +2kk ilman tankkausta 3-15g/ed

Eli ne teistä ketkä käyttävät/ovat käyttäneet kreatiinia... kertokaapa paljonko tulokset nousi tai painoa tuli. Ja missä ajassa. Itse aloitan kreatiinin käytön ja olisi kiva kuulla paljonko muut ovat hyötyneet... Entä onko muita positiivisia tai negatiivisia kokemuksia?

Laitetaan tänne sama sepustus, kuin aikaisempiinkin kyselyihin. Olin punttaillut varmaan pari kuukautta kun kokeilin kreaa, joten tuloksien parantumisesta ei uskalla mitään kovin varmaa sanoa, mutta tuntu pari toistoa enemmän tulevan joihinkin liikkeisiin entisillä sarjapainoilla. Nestettä keräs hiukan ainakin yläkroppaan, mutta vaakaa ei ollu, ni en tiedä minkä verran lisäsi painoa. Lisäks jos on akneherkkä iho, ni voi tulla ongelmia. Juha1:lle ei kyllä tullu samasta kreapurkista mitään ongelmia, eli ei ollu siitä kiinni.

Kreatiinimonohydraatista tullut aina vitun paska olo vatsaan.. paskaa lentää rektaalista ku lepakot luolastaan. Tosin en koskaan oo tyytyny vetämään 5g kerralla, enemmänkin 25 ;) Viimeisimmillä kerroilla sekoitin sitä lämpimään vihreään teehen, niin se liukeni nätisti kokonaan eikä tehnyt niin paljoa vatsavaivoja.

Pumppi ollu asiallinen ja maitohapot ei vaivanneet niin paljoa. Vaikutus ollut piristysruiskeen oloinen: saanu treenattua kovempaa ja sitä kautta auttanut kehittymisessä. Testasin myös kreatiinipuryvaattia, mistä en saanut mitään tuntuvaa vaiktusta irti. Seuraavaksi testaan trikreatiinimalaattia.

Back
Ylös Bottom