Kreatiini - Voiman ja pumpin peruskivi

Meta title: 🔥 KREATIINI – VOIMAN JA PUMPIN PERUSKIVI 🔥

Meta description: Tutkitusti toimiva lisäravinne, joka lisää voimaa, palautumista ja työkapasiteettia ilman turhaa kikkailua.

Beeta-alaniini aiheuttaa ihon kihelmöintiä ja sitä suositellaan kreatiinin kaveriksi.

No niimpä justiinsa :D Tänään niitä pyörittelin kun mietin mitä tarviisin ja sekasinhan ne meni. Oon fastin sivuilta ja tuotekuvauksista yrittäny selvittää mitä mikäkin aine tekee. Mut joo sitäpä hain, beta-alaniinia :)

Jos on jo valmiiksi kunnon pöhö (hiilaripitoinen ja suolainen ruokavalio) niin ehkä sitä kreatiinin tuomaa nestekertymää ei sillon niin paljoa tule, ainakin näin voisi olettaa. Liha sisältää kreatiinia joten jos syö paljon lihaa jo ennestään niin hyödyt eivät ole ehkä niin suuret, en tiedä miten tuo lihan kreatiini potkii suhteessa valmisteisiin. Olikohan se niin että 1kg lihaa sisälsi 2g kreatiinia että saahan sitä ihan hyvin vedellä. Itselläni kreatiini kerää nestettä aivan helvetisti ja sen huomaa heti myös naamasta. Kreatiinipyruvaatti on ainakin yksi valmiste joka ei kerää nestettä.

Mites teillä joita kreatiini ei lainkaan pöhötä niin potkiiko kuitenkin tuloksia selvästi ylöspäin? Itse kuulun niihin joita pöhöttää,mutta samalla myöskin boostaa suorituskykyä tuntuvasti muutamassa viikossa. Mun mielestä kreatiinin hyödyn huomaa kunnolla vasta siinä vaiheessa kun on valmis treenaamaan kovaa, sarjat loppuun asti. Muuten tuon popsiminen on aika turhaa.

http://www.***************/5/fi/artiklar/2-x-creatine-mono-500-g-3
Eli tuommoista tuli tosiaan osteltua.
Tuolla kehotetaan vetämään tota 4-kertaa päivässä. Omasta mielestäni se on aika paljon,joten pohdin, että olisiko 2-kertaa per päivä sopiva?

http://www.***************/5/fi/artiklar/2-x-creatine-mono-500-g-3
Eli tuommoista tuli tosiaan osteltua.
Tuolla kehotetaan vetämään tota 4-kertaa päivässä. Omasta mielestäni se on aika paljon,joten pohdin, että olisiko 2-kertaa per päivä sopiva?

Se on ekat viis päivää. Sinä aikana saat ladattua lihastesi kreatiinivarastot nopeasti täysiin - kreatiini alkaa toimimaan nopeammin. Voit sä tietty noudattaa myös tota kuudennesta päivästä eteenpäin olevaa annostusta kokoajan, mutta sitten krean vaikutukset saattaa tulla hieman hitaammin esiin.

Kysynpä nyt tässä samalla, kun tänne kirjotan. Kreatiinia en itse ole ikinä käyttänyt. Nyt tilasin massilta sitä niitten recovery-jauhetta, joka sisältää 3,5g kreaa annokselta. Saanko tästä mitään kreatiinin hyötyjä (nesteet, voimat) kun käytän vaan palkkarissa sitä (4krt/vko)? Tuohan on normaalille "ylläpitoajallekin" aika vähän (eikös viis grammaa sillon syödä?) saati sitten käytön alottamiselle. American pure kreatiinia varmaan jossain vaiheessa vois purkillisen ostaa testiin. Ei se kuitenkaan maksa paljoa mitään.

^ hyvähän tuo palkkarissa on eikä siitä nyt ainakaan mitään haittaa ole.

Nää kysymyksen onko hyötyä on vähän samaa kuin kysyis että jos jauhelihan lisäksi otan kananmunia silloin tällöin niin onko hyötyä ? Todennäköisesti on. Voiko sitä hyötyä jotenkin konkreettisesti mitata ? Ei.

tilasin itekki tämän satsin.. ainakin minulla kerää nestettä kehoon enemmän ku mikään aikaisemmin kokeilemani kreatiini!
Tuntuu toimivan ihan hyvin...ainaki penkki kulkee paremmin kuin vuosiin. Enkä oo pitänyt tuota tankkausviikkoa...ihan vaan t-lusikallinen ennen treeniä ja treenin jälkeen!

Kreatiini tuo jonkinverran nestettä kroppaan niille joille se tuo. No ok, ketkä on testanneet omakohtaisesti, että kauan kestää että tuo neste häviää kun krean lopettaa?

Kreatiini sappikivipotilaalla

Mulla todettiin sappikiviä, oikein isoja vissiin kolme tai päälle.Yllättävä ja ikävä uutinen näinkin nuorella iällä. Otin aiemmin kreatiinia ja toimi mulla hyvin, en lähde kreatiinia syyttämään sappikivieni aiheuttajaksi vaan varmaan aikalailla geneettiset taipumukset ja liian vähänen nesteytys ja nopeasti alkanut kova proteiinin käyttö saattaneet olla omiaan aiheuttamassa.
Kysyisin kuitenkin, että uskaltaako teijän mielestä kreaa ottaa, vaikka onkin kiviä, vai kannattaisiko jättää? Onko mahdollista kreatiinin olleen yksi sappikivieni aiheuttajista?

Jenkeissä eri kreatiineissa on kuulemma isoja eroja mitä tulee laatuun, entäs täällä? Ajattelin tilata muuan tukusta ihan heidän edustaman merkin perus monohydraattia, onko oikea päätös, vai pitääkö tänkin suhteen hifistellä?

Olen käyttänyt kreatiinia puolitoista purkkia eli noin 300 grammaa, olen ottanut sitä treenipäivinä treenin jälkeen suht pienen teelusikallisen, eli noin 3-5 grammaa enkä ole koskaan pitänyt taukoja, onko tämä vakavaa ja mitä haittaa? Millaisen tauon minun pitäisi pitää ja vaikuttaako kreatiini hirveästi lihasten kokoon? luin että kreatiini kerää nestettä lihaksiin. Käyttämäni kreatiini on monohydraattia. En tiedä sitten kuinka tuo on imeytynyt kun palkkarissa on ollut desi maltoa joka on hitaampaa kuin dextro mitä suositellaan kreatiinin kanssa.

Back
Ylös Bottom