Kreatiini - Voiman ja pumpin peruskivi

Meta title: 🔥 KREATIINI – VOIMAN JA PUMPIN PERUSKIVI 🔥

Meta description: Tutkitusti toimiva lisäravinne, joka lisää voimaa, palautumista ja työkapasiteettia ilman turhaa kikkailua.

Itellä kans samaa kreaa ja heti alko selkään pukkaa finnejä mut mitäs tuosta, kun crea workkii!
Aikasemmin siis käytin tota, american creatiinii joku viitisenpurkkia ja se oli kyl kans hyvää ja ei tullu finnin finniä (entisten lisäks :D )! Tosin se turvotti jostain syystä enemmin vaikka join paljon vähemmän vettä?!
Mulla taas kävi niin etten kreatiinin käytön aikana huomanna yhtään mitään haittavaikutuksia, ehkä vähän enemmän virtasi hiki. Krean lopetuksen käytön jälkeen alkoikin sitten finnit puskemaan läpi (tosin olen aknesta kärsinyt jo pitempään joten ei välttämätöntä syy-yhteyttä). Treenitehoissakaan en huomannut mitään muutosta.

joo mul vähä sama, kokeilin ni viiden päivän jälkee alko tulla nii vitusti finnei et oli pakko lopettaa, 2 viikonjälkee ei oo vielkää kunnol lähteny, ei taida mulle soveltuu toi aine, muutenki näppylöit tuli niskaa aika paljo :/

Justiinsa luin tämmöisen, eli ilmeisesti kreatiini oltaisiin kieltämässä EUssa ja sitä kautta myös kai Suomessa? :wtf: Perusteena on vissiin että kreatiinin terveysvaikutuksista ei ole saatu oikeanlaisia tutkimustuloksia ja sen takia kreatiinia ei saa enää myydä "lisäravinteen" nimellä koska se on harhaanjohtavaa.

Päätös aiheesta on EU:n ruokaturvallisuusviranomaisen sivuilla: http://www.efsa.europa.eu/en/efsajournal/pub/2303.htm :face:

Onko jotain millä vois kreatiinin korvata ruokavaliossa? Jos söis treeniboostereita ja tribulusta niin ajaisko se suunnillee saman asian? :(

No jos asiat näin meinaavat olla niin alan trokaamaan sitä jenkeistä... Eikö kreatiinia saa punaisesta lihastakin eli jos sitä vetää tarpeeksi niin tulee satsi täyteen? :D

132033457710.webp

Tää on vissiin samaa lakialotetta kun se että päällystämättömät levypainot kielletään loukkaantumisriskin takia.

Melkein lankesin, mutta vittu tänäähän on aprilli :D Pala helvetissä :D

jaahas ja sit lähtikin tilaukset vetään, täytyy ostaa nurkat täyteen niin sitten kun loppuu niin ei ole väliksi

Onneks olin aikasin liikkeellä, ehdin tilata ennen vuokran maksua parin vuoden kreatiinivaraston. Ei kuulemma illalla olisi ollut enää tavaraa lainkaan, kun jengi hamstraa sellasella vauhdilla!

ps. Jos joku myöhästyi, eikä saanut tilattua voin kyllä luopua osasta. Jos päästää hinnasta sovintoon :puntti:

Mutta... Jos hamstraat kreatiinia kilotolkulla, se kielletään... Sua voidaan syyttää laittoman aineen hallussapidosta jälleenmyyntitarkoituksessa!!!11

:wtf:

Eu:ssahan on lakialoite myös kuntosaliharrastuksen kieltämisestä. Selkeät yhteydet kiellettyihin aineisiin ja väkivaltaiseen käyttäytymiseen on havaittu tutkimuksissa ja odotettavissa on että vuonna 2015 kuntosalit kielletään ja painojen yms harjoitusvälineiden myynti eu-alueelle kielletään. Vihreäthän kommentoivat jo tuoreeltaan tuota uudistusta "positiivisena hyväksyvämmän kulttuurin luomisena Suomeen ja koko Eu alueelle".

Ei ole linkkejä mulla mutta googlettamalla jokainen löytää nuo dokumentit.

Eu:ssahan on lakialoite myös kuntosaliharrastuksen kieltämisestä. Selkeät yhteydet kiellettyihin aineisiin ja väkivaltaiseen käyttäytymiseen on havaittu tutkimuksissa ja odotettavissa on että vuonna 2015 kuntosalit kielletään ja painojen yms harjoitusvälineiden myynti eu-alueelle kielletään. Vihreäthän kommentoivat jo tuoreeltaan tuota uudistusta "positiivisena hyväksyvämmän kulttuurin luomisena Suomeen ja koko Eu alueelle".

Ei ole linkkejä mulla mutta googlettamalla jokainen löytää nuo dokumentit.

Aprilliä syö silliä ! :D

Sent from my Transformer TF101G using Tapatalk

vittu menin halpaan, eihän tänään saa uskoa mitään mitä näkee tai kuulee

Luin tänään tämän ketjun ja tottakai klikkasin auki. Paljon älyttömämpiä asioitakin nuo päättäjät säätää. Eilen varsinaisena aprillipäivänä mua kusetettiin useemman kerran ja nyt vielä jälkijunassa menin tähän. voi vittu:(

Eli oon nyt aikeissa ostaa kreatiinia ja tuli mieleen, että mitä pitäisi tietää sen käytöstä? ja olisiko hyvä käyttää protskua sen rinnalla vai jotain muuta?

Eli oon nyt aikeissa ostaa kreatiinia ja tuli mieleen, että mitä pitäisi tietää sen käytöstä? ja olisiko hyvä käyttää protskua sen rinnalla vai jotain muuta?

juot paljon vettä, mieluiten mehun kanssa.. koska käsittääkseni kreatiini imeytyy paremmin sokerin kanssa. korjatkaa toki.

Back
Ylös Bottom