Kreatiini - Voiman ja pumpin peruskivi

Meta title: 🔥 KREATIINI – VOIMAN JA PUMPIN PERUSKIVI 🔥

Meta description: Tutkitusti toimiva lisäravinne, joka lisää voimaa, palautumista ja työkapasiteettia ilman turhaa kikkailua.

Mitenkäs tärkeää toi käytön tauotus on? Mulla on nimittäin ollut nyt kolmisen kuukautta palkkarissa mukana pieni määrä (n. 1.8g) kreatiinia (3x viikossa oon juonut tota), ja nyt ostin kreatiinit ja palkkarit erikseen. Kannattaako pitää taukoa, vai onko ihan ok jatkaa ton käyttöä normaaleilla annoksilla?

Yhden 1,5kk kuurin söin juuri tabletteina. Kasvojen ihon kunto oli kyllä kuurin aikana todella huono, kun nyt jälkeenpäin ajattelen. Turvotusta en niinkään huomannut selvästi. Treenipainoissa pieni koheneminen. Ensin ajattelin, ettei kuurista juuri ollut hyötyä, mutta jälkeenpäin huomaa, että treenit tuntuvat taas raskaammilta samoilla painoilla.

Kyllä varmaan itse huomaan milloin niitä finnejä tulee?? Juuri kreatiinin käytön jälkeen mulla on ilmestynyt naamaan muutama finni ja selkään hieman enemmän. Olen siis tarkkailut asiaa ja se on ehkä parempi

tulkinta kun sun tietos ihotautilääkäriltä. En mitenkään väheksy ihotautilääkäreitä, päinvastoin. Tääkin on vaan niin yksilöllinen juttu, että turha alkaa vinkumaan jos toiselle tulee finnejä ja toiselle ei.

Jos on taipumusta finneihin niin se on tavallista että niitä välillä on enemmän ja välillä vähemmän. Jos vetää kreatiinia ja sattuu muutama finni tulemaan niin ei pidä heti vetää sellaista johtopäätöstä että ne johtuisivat kreatiinista.

Tästä asiasta on käyty paljon ja pitkään keskusteluja ja kaiken lukemani perusteella olen siinä uskossa että kreatiini ei aiheuta finnejä. Kreatiini ei lisää testosteronin määrää tms.

Välillä ihmiset tekevät hiukan turhan herkästi syy-seuraus johtopäätöksiä jotka eivät todellisuudessa ole yhteydessä toisiinsa....

Täytyy olla idiootti jotta jättää käyttämättä kreatiinia finnien pelossa. Ei se mitään aknea naamalle pamauta. Jos nyt jollekin yksi finni naamaan ilmestyy niin se on varmasti täysin yksilöllistä.

Kreatiini on kuulemma paras tapa ehkäistä finnien muodostumista, paljon parempi kuin Clearasil.

Mulla katos finnit heti kun aloitin kreatiinin käytön. Nyt reilu viikko taukoa kreasta ja naama täynnä kraatereita. Yksilöllistä touhua.

mites toi ottaminen.. voiko tehä niin, että sekotan sen 10g kahteen parin litran vesipulloon jotka aina yhden päivän aikana lipitän, eli sitä tulis sitten naukkailtua ympäri päivää? Vai pitäiskö olla kertalaaki?

Mulla katos finnit heti kun aloitin kreatiinin käytön. Nyt reilu viikko taukoa kreasta ja naama täynnä kraatereita. Yksilöllistä touhua.

Itellä tulee kans vain jos lopetan/pidän taukoa kreasta.. :D

mites toi ottaminen.. voiko tehä niin, että sekotan sen 10g kahteen parin litran vesipulloon jotka aina yhden päivän aikana lipitän, eli sitä tulis sitten naukkailtua ympäri päivää? Vai pitäiskö olla kertalaaki?

Ehkä kannattais sekoittaa 5g aamulla ja 5g illalla. Mieluiten dextron kans, mut jos ei löydy niin vaikka sitte mummun itse puristamaan marjamehuun. Pitäis ainakin imeytyä paremmin. Ite sekoitan +5g ennen treeniä otettavaan protskudrinksuun ja +5g palkkariin. ;)

alotin tässä pari päivää sitten ekaa kertaa kreatiinikuurin ja nyt iski flunssan perkele ja lämpöä muutama aste. kannattaako jatkaa kuuria samaan tahtiin, vai pitää taukoa?
en löytäny kuuklesta mitään tietoa asiasta.

Komppaan Vilua. Syöt sitä kreatiinia jatkuvasti ja sillä selvä. Mä en ymmärrä sitä että jotkut jättää sen dieetillä pois kun se tiputtaa painoa kun nestettä lähtee. Mikä järki kun dieetillä pitäisi nimenomaan saada kaikki irti treenistä ja minimoida lihaskato...

EDIT: Eli siis ehdottomasti syöt sitä vaikka oisit flunssassa. Siitä EI TODELLAKAAN ole mitään haittaa, päinvastoin, saat varastot täyteen kun tulee treenistä taukoa!

onko annostelussa niin sanottua "rytmiä"? että haittaako, jos herää vaikka myöhemmin keskipäivällä ottamaan sen ja ottaa vielä muutaman tunnin päästä ennen treenejä ja niiden jälkeen?

No eipä se haittaa juuri ollenkaan, jos kyseessä joku pieni lipsahdus. Noista tankkausjaksoista on väännetty melkosen paljon täällä, mutta en näkisi tässä tilanteessa olevan mitään ongelmaa jos sattuu menee annostukset pikkasen pieleen muutaman kerran.

Joo ei se kreatiini mitään ihmelääkettä ole mikä pitäisi ottaa kellontarkkuudella. Itse nautin silloin kuin muistan eikä mitään eroa huomaa.

Kreatiinilla ei ole mitään nopeaa vaikutus tapaa vaan sen kertyminen pikku hiljaa kehoon vasta antaa toivotut efektit.
Joten kellonajalla tai sillä ottaako sen ennen treeniä, jälkeen treenien tai treenien aikana ei ole mitään merkitystä se tehoaa samalla tavalla aamuisin ja iltaisin.
Jos sitä syö keskimärin yli kymmenen viikkoa ei myöskään enää saa hyötyjä jollei pidä vähintään saman verran taukoa, keho tottuu siihen, nesteet poistuvat jossain vaiheessa ja vaikutus loppuu.

Sen vetäminen ympäri vuoden palkkareissa ja treeniboostereissa on yhtä älykästä kuin rahan heittäminen kaivoon.

Mites ku tossa pakkauksen ohjeessa lukee näin:

1 tl = 6 g

Vaihe 1. (5 päivää) Lataaminen 1tl 4 kertaa päivässä.

Vaihe 2. (päivä 6-65) Kunnossapito 1 tl aamulla.

Niin onko tämä OK, vai käytättekö enemmissä määrin ?

Back
Ylös Bottom