Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Egee 87 sanoi:Oon lukenu jostain, että yli 2 kuppia päivässä kahvia heikentäisi kreatiinin vaikutusta tai voisi jopa kumota sen. Ootteko te huomannu, että kahvi ois jotenki heikentäny kreatiinin vaikutusta? Eihän se kreatiini edes kaikille vaikuta ainakaan kovin paljoa mutta jos on vaikuttanut niin miten paljon kahvin juominen teillä on kreatiinin hyötyyn reagoinut?
No luulen, ettei kahvin vaikutus kreatiinin imeytymiseen ole niinkään merkittävä, jos puhutaan parista kupista päivässä, varsinkin kyseessä on aamukahvi tms..päivä kahvista en sitten tiedä ;) .. Mutta ilmeisestikään ei kreatiinia kannata ottaa aivan samaan aikaan, kun nauttii kahvin täyteläisestä aromista..Egee 87 sanoi:Oon lukenu jostain, että yli 2 kuppia päivässä kahvia heikentäisi kreatiinin vaikutusta tai voisi jopa kumota sen. Ootteko te huomannu, että kahvi ois jotenki heikentäny kreatiinin vaikutusta? Eihän se kreatiini edes kaikille vaikuta ainakaan kovin paljoa mutta jos on vaikuttanut niin miten paljon kahvin juominen teillä on kreatiinin hyötyyn reagoinut?

Wildemar sanoi:ja pahasti.
Mistä mahtaa johtua aivan uskomaton vaahtoaminen, jos kreatiinia sekoittaa limonaadiin? Mikä reaktion aiheuttaa? Kannattaa leikkiä kemistiä ja kokeilla...
Jäätävä sanoi:Luin tossa vanhoja threadeja ja yritin löytää tietoa kreatiinista aloittelijalle.
Eli siis olisiko kaltaiseni puoli vuotta salilla käyneen syytä alkaa veteleen myös tota kreatiinia. Ruokapuolen pitäis olla kunnossa ja monipuolinen ja proteeinia se 2-2,5g/kg päivässä. Sen lisäks reenin jälkeen Fastin Reco2 ja illalla ennen nukkumaanmenoo Fastin Whey3 ja päiväs vedän kans 1rkl rypsäriä ja Möllerin omega-3:sta. ja siis mahtaakohan se kreatiini vaikuttaa lihasten kasvuun ja kuinka paljon? jos se lisää voimaa 5-15% ni näkyykö se lihaksen koossa? Kiitoksia
Juu, tiedän kyllä tuosta ongelmasta, mutta tuo olikin treenipäivänä. Ilman kreaa menee treenipäivänä ruokajuomien lisäksi 1,5l vettä, treenipäivänä 3l. Kun käytin kreaa oli jostain syystä pakko juoda 1,5l enemmän, koska tuntui koko ajan siltä, että on jano ja suuta kuivaa.rautasydän sanoi:Tolkku veden kittaamisessakin. Tuo on jo liikaa. Liika veden juonti on vaarallista, kun menee natrium-kalium tasapaino sekaisin, ei välttämättä sydän tykkää..
Kiitoksia. Oon epävarma just tosta aineen nopeudesta eli onko toi aamuvitamiinipilleri-kamaa vai salilta tulo palautusjuoma-kamaa. Ilmeisesti ei niin väliä eli hiukan hitaampaa tavaraa vaikutukseltaan.Isojussi sanoi:Kreatiini on kehon oma aminohappo, jota elimistö tuottaa.Lisäksi sitä on ruoista lihassa varmaan eniten.Kalori määristä en tiedä ja jauhoahan tuo yleinsä on.
"Käyttö: Tankkaa 5 grammaa kreatiinia 4 kertaa päivässä 5-7 vuorokauden ajan. Ylläpitoannos 5 grammaa kreatiinia 1-2 kertaa päivässä."
Ei kai niin kauheesti pitäs olla väliä millon sen ottaa...itse(sitten kun hankin)
niin ainakin palautusjuomassa rupeen vetämään osan siitä kreatiinista.