Kreatiini - Voiman ja pumpin peruskivi

Meta title: 🔥 KREATIINI – VOIMAN JA PUMPIN PERUSKIVI 🔥

Meta description: Tutkitusti toimiva lisäravinne, joka lisää voimaa, palautumista ja työkapasiteettia ilman turhaa kikkailua.

Ainakin evolutionin kreatiinia 5ml eli teelusikkamitallinen painaa hieman vajaa 5g. Tavallinen teelusikka sitten ei välttämättä ole yhtä suuri kuin teelusikkamitta.
Kaupasta mittasarja missä on noi kaikki mitat, maksaa ehkä euron.

Eli oletteko huomanneeet mitään eroa kyseisillä tuotteilla.Itse olen aina käyttänyt tuota kreatiini monohydraattia ja vasta viime aikoina oon ruvennu saamaan siitä hyödyn irti(älysin vihdoin ruveta syömään sitä oikein monien vuosien kokeilujen jälkeen).Kreatiini pyruvaattia en oo ikinä kokeillut, mutta jos jollain on kokemuksia niin pistäkää vaan palautetta tänne.

En oikeastaan ole huomannut mitään vaikutusta pyruvaatilla. Monohydraatilla kanssa oli oikeastaan aika pienet vaikutukset verrattuna sitten Tricreatine malateen. Monohydraattia olen kokeillut niin tankkauksella kuin tasaisella päivä annoksella. Pyryvaattia kokeilin kaksinkertaisella annoksella kuin suositus oli ja ei mitään uutta. Muistelempa että oliko Anssilla jotain faktaa pyryvaatista(ei toimi?).
Sitten kokeilin tuota Malateen kun täällä muutama kehui sitä ja sillä tuntuisi olevan juuri se muutaman lisä toiston puristava vaikutus. Parhaiten olen huomannut myös siitä sen että muutaman kerran olen töiden jälkeen mennyt salille ja silloin on löytynyt sitä tehoa paremmin kuin ennen.
Miten olet sitten syönnyt sitä aikasemmin kun nyt vasta sanoit älynneesi rueta syömään sitä oikein?

japa sanoi:
Sitten kokeilin tuota Malateen kun täällä muutama kehui sitä ja sillä tuntuisi olevan juuri se muutaman lisä toiston puristava vaikutus.

Mikä tuote sulla tarkalleen on käytössä? Vaikuttiko painoon mitenkään? Paljonko annostelet sitä/pvä? Otatko dekstroosin kanssa? Itse tässä mietin Sanin Cubedia kun millään haluaisi maksaa v12:sta niin järjetöntä hintaa.

muffy sanoi:
Mikä tuote sulla tarkalleen on käytössä? Vaikuttiko painoon mitenkään? Paljonko annostelet sitä/pvä? Otatko dekstroosin kanssa? Itse tässä mietin Sanin Cubedia kun millään haluaisi maksaa v12:sta niin järjetöntä hintaa.

Ekana oli se reflexin trimatrix jota otin aamulla sen ohjeenmukaisen määrän ja ennen treeniä. Sitä söin 2kk ja samalla olin aika tiukalla ruokavaliolla että sain läskejäni pois n.4kg ja mittanauhalla mitattuna kaikki lähti melkein vyötäröltä (6cm) Tulokset jopa kasvoivat ihan normaali tasolla. Dekstroosia en käytä.
Nyt olen kolmatta viikkoa V12 käyttänyt ja samalla "pienellä" dietillä. Otan v12 aamulla ohjeen mukaan(10g), ennen treeniä (10g) ja puoli tuntia treenin jälkeen otan trimatrixia(10g) puolikkaan annoksen. Nyt kolmessa viikossa paino on tippunut kilon, suurin osa silmämääräisesti läskiä. Tuloksissa juuri huomaa parhaiten sen että saa puristettua muutaman lisää.
Ehkä en niinkään uskoisi muuten tämän tuotteen toimivuuteen mutta kuitenkin on kokemusta treenaamisesta ja viimevuoden jo treenasin aika tiukasti ja alkoi olla hieman sellainen hidastuminen kehityksessä ja samoin ei enää lihasmuistista ollut mitään apua. Samoin on muutamia tuttuja sanoneet että olen kaventunut vyötäröltä mutta lihaa on tullut selkään ja hartioihin selvästi lisää.

ljm sanoi:
Erimerkkiset teelusikat on erikokoisia :)
Teelusikkaan mahtuu virallisesti 5ml. Mikäli koko on eri, ei kyseessä ole teelusikka vaan jälkiruokalusikka tms.
:)

Teelusikan ja muiden lusikoiden mittoja:
ruokamittoja13.html

Minulla toimiva tapa on niinku monessa ohjeessakin sanotaan eli tankkaus, ensimmäiset 5 päivää 20-30g ja ylläpito 5-7g(n kuukausi), mutta se millä oli mulle vaikutusta oli se, että tankkaus vaiheessa(20-30g)pitää tehdä-4osassa tasaisesti pitkin päivää ja runsaan nesteen kans.Ennen tuli tuo tankkaus jakso otettua sillain hälläväli meiningillä 2eri osassa ja silloin en saanut siitä tehoa irti.Ylläpito annoksen otan ennen treeniä 2-3g ja treenin jälkeen 2-3g, välipäivinä aamulla ja illalla.Eli ei todellakaan mitään erikoista, mutta pikku muutoksilla sain itselläni kreatiinin(monohydraatti)toimiin

arnold1 sanoi:
voi vaikuttaa vähän turhalt/tyhmält kysymykselt mut tuli mieleen et mikä lusikallinen kreatiinia on suunnilleen toi 5 grammaa? tuli vaan mieleen ku ostin tos hiihtoloman alus 500g purkin ja sitä on vieläkin ihan hyvin jäljellä et mietin vaan et olenkohan ottanut sitä vähän liian pieniä annoksia?

juu ihan huoleti voit vetää 10-15g.

muista vaan välillä pitää vaikka kolmen viikon välein vaikka 0g-5g kreatiinia viikko.

Ota vaikka ruokalusikallinen, ei se niin tarkkaa oo :thumbs:

Oon lukenu jostain, että yli 2 kuppia päivässä kahvia heikentäisi kreatiinin vaikutusta tai voisi jopa kumota sen. Ootteko te huomannu, että kahvi ois jotenki heikentäny kreatiinin vaikutusta? Eihän se kreatiini edes kaikille vaikuta ainakaan kovin paljoa mutta jos on vaikuttanut niin miten paljon kahvin juominen teillä on kreatiinin hyötyyn reagoinut?

Egee 87 sanoi:
Oon lukenu jostain, että yli 2 kuppia päivässä kahvia heikentäisi kreatiinin vaikutusta tai voisi jopa kumota sen. Ootteko te huomannu, että kahvi ois jotenki heikentäny kreatiinin vaikutusta? Eihän se kreatiini edes kaikille vaikuta ainakaan kovin paljoa mutta jos on vaikuttanut niin miten paljon kahvin juominen teillä on kreatiinin hyötyyn reagoinut?
No kun asiahan on tällä tavalla että kreatiini kerää nestettä kehoon ja kahvi taas tuo ulos joten se on niinkuin +-=nolla
Sanotaan että kahvikupillisen kanssa olisi hyvä juoda myös kupillinen vettä.

Back
Ylös Bottom