Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täällä taas en ole huomannut mitään eroa käytön ja käyttämättömyyden välillä. Tuntuu että edes neste ei ole tarttunut kehoon jos vaakaa on uskominen

Mites tämmöinen homma? Olen tuota kreatiinia käyttänyt jo varmaan vuoden päivät ainoastaan palkkarissa treenipäivinä ehkä noin 5g kerrallaan. Aina kevyellä viikolla (noin 1/ 2kk) olen pitänyt taukoa.
En ole jaksanut hifistellä ja vetää tankkausjaksoja, mutta nyt olen ruvennut miettimään onko mennyt pulverit hukkaan.
Tulokset on kyllä nousseet, mutta sehän voi jouhtua vaikka planeettojen asennosta.![]()
Se halvempi on ihan yhtä turvallista ainakin. Ei kannata maksaa turhaan. Normaali kreatiini on se paras, ei turhia hifistelyitä.
Kreatiini on muutenki niin halpaa - Suomesta saa netist alle 20 eurol kilon pönkän Creapurea. Varmastikin tua halvempikin on "ihan hyvää", mutta miksi jättää varaa yllätyksille?Mitenkäs kun kreatiinipurkin kyljessä lukee, että ei suositella kofeiinituotteita käytettäväksi samanaikaisesti. Mitä haittaa siitä nyt sitten loppupeleissä on jos esimerkiks juo kahvia parikolme kuppia päivässä ja käyttää kreaa? Kofeiinihan kai poistaa nestettä kehosta(?) kun taas kreatiinin pitäis lisätä. Onko se nyt ihan sama että käyttääkö sitä kofeiinia vai ei. Viisaammat kertokaa..