Kreatiini - Voiman ja pumpin peruskivi

Meta title: 🔥 KREATIINI – VOIMAN JA PUMPIN PERUSKIVI 🔥

Meta description: Tutkitusti toimiva lisäravinne, joka lisää voimaa, palautumista ja työkapasiteettia ilman turhaa kikkailua.

tasainen teelusikka taitaapi olla 5g, itte vedän kaks kertaa päivässä muhkean kukkurallisen kreaa siinä toivossa että se vastaa 20g..

jos ottaa teelusikkaan lähes niin paljon kun saa niin on siinä ainakin tasapäisen ruokalusikan verran. :D

No voi ****lauta! :D Taas toine väittää että kaks grammaa ja toinen sanoo viisi..
Ei viitsisi kallista vaakaa mennä ostaan tuon takia.

Tasanen teelusikallinen painaa aika tarkkaan 2 grammaa ainakin meidän digitaalivaa´an mukaan. Eli pari sellasta niin aika lähelle tulee 5 grammaa...

Uskokaa nyt perkele että se 5ml kreatiinia ei paina 5 grammaa. Jos joku vielä niin väittää niin tulen henkilökohtaisesti katsomaan että ko.henkilö saa ne huolimattomasti valmistetut, yleisistä standardeista poikkeavat, teelusikkansa syvälle ahteriinsa.

Täällä on paljon artikkeleita kreatiinista mutta vaikka söörtsäsin niin en löytänyt tähän liittyvää. (tosin en jaksanut lukea kaikkea)

Eli mun kysymys on. Kuinka paljon on tulokset noussut kreatiinin avulla?

Tiedetään, tiedetään... krea auttaa palautumiseen, kovempaa ja useammin treenaamisen. Tietenkin on pikkasen vaikeeta vetää rajaa siihen mikä on krean tulosta ja mikä ei, mutta haluaisin tietää että onko kukaan saanut selkeitä tulosnousuja krean käytön aloittamalla?

Tässä en nyt tarkoita heppuja jotka muutenkin on vasta aloittaneet treenauksen ja kehitys on nopeaa, vaan kokeneita treenaajia, joka ovat jo useamman vuoden treenanneet ja kehitys on lähtenyt nousuun krean ansiosta jos on...

Itellä ei oo juuri havaittavaa vaikutusta näkynyt.

krea

Itselläni krea tuo puhtia pienien lihasten treeniin mutta esim penkki ei muuttunut yhtään... Hauiksessa ennen kreaa 2X22 per käsi ja krean kanssa 3X24.. eli ihan hyvin toimii :) ja tämä muutos tuli 5 päivän tankkauksen jälkeen...

hyvin mitätön vaikutus jos sitäkään...mutta on niin halpaa nykyisin että sama kai sitä on vetää (saapahan mielenrauhan siitä ettei jää ainakaan creasta kiinni kehitys :) )

57 kg - ??? kg sanoi:
VITTU MÄ, RAUDO JA TESTO VEDETÄÄN KREA-COLAA!!! :jahas:

Sa et nakojaan hetkeen paase pakkista lukemaan mutta lueppas juntti huvikses viimeset 66 postia mitka oot kirjottanut. Olisitko ystavallinen ja kertoisit miten ihmeessa kirjoitustaitoinen ihminen voi suoltaa moista paskaa viestista toiseen? En oikein tieda etta yritatko vittuilla, olla huvittava vai trollata mutta missaan niissa et ole onnistunut. Jos multa kysytaan niin voisit painua sinne syvimpaan hyvinkaan koloon, niin syvalle ettei valo nay ja pysya siella.

En tiedä johtuiko kreasta, mutta ite sain potkua varsinkin jalka- ja selkätreeniin, kun aloitin kreatiinin käytön. Mutta tiedä sitten oliko syy kreatiinin vai veden juonnin vai vitutuksen määrän vai minkä... :rolleyes: Mutta ainakin haluan uskoa, että siitä on hyötyä.

EDIT: HUPS! Kannattas näköjään opetella lukemaan. Et tieten halunnutkaan kuulla juttuja "onko krea auttanut jaksamaan" vaan tulosten noususta.
Siitä taas mää en tiedä mitään :itku:

Viimeksi muokattu:
Kreatiinin tuloslisäyksestä on mahdoton näin irrallisena yksilönä sanoa mitään.
Sen vain voin todeta, että treeni alkaa kulkemaan selkeästi paremmin kreatiinin aloituksen jälkeen.

Hulmin artikkeli antaa tutkittua tietoa myös esittämääsi kysymykseen.
Eli lihasmassan kasvu esimerkin tutkimuksessa 1,75 kertaistui, ja voimankasvu 1,5 kertaistui verrokkiryhmään nähden.

Hulmin artikkelin löysin googlella..että kait se on linkityskelpoinen ??

57 kg - ??? kg sanoi:
VITTU MÄ, RAUDO JA TESTO VEDETÄÄN KREA-COLAA!!! :jahas:

Täytyy olla mielenterveysongelmainen,pelkkiä paska juttuja kävin kans kattomassa.
Mutta asiaan; kreatiini toi kaksi toistoa lisää sarjarautoihin viikossa.Otin kreatiinia kaksi teelusikallista vain treenipäivisin.Mulla ainakin auttoi penkkipunnerruksessa. :worship:

Mulla kreatiini toimi kuin helvetin hyvin. Esim. niskantakaa punnerrus ennen kreaa 4*80 kg, krean jälkeen 2 viikkoa ja tulos oli 8*80 eli melkoinen parannus. Tuohon aikaan kreatiini maksoi 1000 mk/kg........... <- Winsu-setä muistelee ;-))

Itse käytin paketillisen kreapyruvaattia, mitään vaikutusta tuloksiin en huomannut, joten jätin pois.

En tiedä onko blaseboa, mutta rankan treenin jälkeen tuntuu lihasten palautuminen olevan huomattavasti nopeampaa. Ehkä tämä johtuu lisääntyneestä nesteen määrästä lihaksissa, jonka juuri kreatiini saa aikaan. Toistoissa huomaa myös eroa eli kyllä mä tuon kaman puollan.

Back
Ylös Bottom